Citat:
Ursprungligen postat av beheaded
Han har sagt att han inte har råd att bo i samma bostadsområde som hans ex och hennes nya familj bor, men det är något helt annat än att han inte skulle ha råd att ta hand om sin son!
Nu har vi inte talat om att aktivt uppmuntra och som vuxen själv ta initiativ till några "snopplekar". Vi har talat om barns nyfikenhet. Att det bara är naturligt att barn är nyfikna på kroppen och alla dess organ. Inklusive mammas bröst och pappas snopp.
Jag hävdar ingenting. Det är du som påstår att:
Då är det också upp till dig att visa var i lagen detta står att finna.
Jag trodde du skulle förstå av mitt förra inlägg att jag tycker dina teorier om att det är accepterat för barn att leka med vuxnas kön är ointressanta att diskutera.
Jag förstår att du är ute efter att provocera. Jag blir inte provocerad - jag finner dig bara barnslig. Du får driva den diskussionen mot någon som är sugen på att nappa på en så uppenbar krok.
Jag tänker nämligen inte ens hemfalla åt att kalla dig pedofil - jag har intervjuat tillräckligt många äkta pedofiler för att med ganska stor säkerhet kunna rensa bort dig. Du är inte ens trovärdig som det.