• 1
  • 2
2009-06-29, 00:22
Medlem
Cautions avatar
Hej kära Flashbackare!

Det är så att jag sitter och småmyser samtidigt som jag inspekterar min "stash", vilket är en fin liten låst metallåda innehållandes alla möjliga njutningsfulla ting.

De olika preparaten jag har tänkt kombinera denna afton för att få ut så mycket som möjligt är:

1mg Flunitrazepam
30mg Diazepam
14mg Clonazepam
En starköl.
Och självklart en bit hasch!

Så till frågan, hur skulle ni kombinera dessa olika preparat för att få bästa effekt? Värt att tillägga är att jag inte har någon, eller väldigt liten, bensotolerans.

Berätta gärna om era egna favoritkombos, då helst med bensodiazepiner inblandat, eftersom vi är i övriga droger.

Hälsningar,
Caution
Citera
2009-06-29, 00:25
Medlem
KryddAs avatar
Valfri tung benzo + röka + öl är win win win hur man än gör, kör på bara!
Citera
2009-06-29, 00:36
Medlem
Mycket valfri benso och mycket subutex eller tradolan gillar jag.
Citera
2009-06-29, 00:49
Medlem
Cautions avatar
Heh, älskar alla opioider jag med.

Men nu gäller det att trolla fram den perfekta kombinationen av det jag har att tillgå. Finns det inte olika kombinationer av bensopreparat som är extra sköna?

Fram med tipsen nu, ni är ju Sveriges pilspets inom knarkexpertis!
Citera
2009-06-29, 00:52
Bannlyst
röka och några kalla bärs i solen
Citera
2009-06-29, 00:55
Medlem
ljummen_biras avatar
Börja med flunisen och lite valium, svep starkölen och mecka en spliff. Sen kommer du nog bli sugen på mer benso. Hursom helst är nog allt slut imorgon.
Citera
2009-06-29, 02:33
Medlem
Cautions avatar
Många fina tips grabbar. Bestämde mig dock för följande kvällsmix:

1. En stor, god, starköl
2. 6mg Clonazepam. 10mg Diazepam.
3: En stor holk rökt ur en stenpipa. (mums)

Tycker det är skönt att bli sådär riktigt avslappnad och mysig i kroppen, därav valet av muskelrelaxerande bensos. Att sen blanda Cannabis och bensodiazepiner är ju också guld, glad och "bäng" av CB, lugn och totalt chill av benson. Och så ölen, som förstärker hela grejen.

Sparar roppen till ett senare tillfälle, har aldrig provat Flunitrazepam, så tänkte ta den enskillt, eventuellt ihop med en Heineken!

Resten av grejerna i min stash ska gå till nästa veckas prövning, då jag har tänkt att lägga av med snuset, efter många år, älskar det.

Kan lika gärna passa på att fråga i den här tråden. Tror ni att det kommer underlätta mycket att ha muskelrelaxerande bensodiazepiner mot nikotinabstinensen? (kraftig, fem års bruk). Borde väl ta bort endel av ångesten och rastlösheten?

Må och ha det bäst,
Hälsningar,
Caution
Citera
2009-06-29, 02:41
Medlem
ljummen_biras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caution
Många fina tips grabbar. Bestämde mig dock för följande kvällsmix:

1. En stor, god, starköl
2. 6mg Clonazepam. 10mg Diazepam.
3: En stor holk rökt ur en stenpipa. (mums)

Tycker det är skönt att bli sådär riktigt avslappnad och mysig i kroppen, därav valet av muskelrelaxerande bensos. Att sen blanda Cannabis och bensodiazepiner är ju också guld, glad och "bäng" av CB, lugn och totalt chill av benson. Och så ölen, som förstärker hela grejen.

Sparar roppen till ett senare tillfälle, har aldrig provat Flunitrazepam, så tänkte ta den enskillt, eventuellt ihop med en Heineken!

Resten av grejerna i min stash ska gå till nästa veckas prövning, då jag har tänkt att lägga av med snuset, efter många år, älskar det.

Kan lika gärna passa på att fråga i den här tråden. Tror ni att det kommer underlätta mycket att ha muskelrelaxerande bensodiazepiner mot nikotinabstinensen? (kraftig, fem års bruk). Borde väl ta bort endel av ångesten och rastlösheten?

Må och ha det bäst,
Hälsningar,
Caution

Önskar dig en trevlig kväll!

När jag slutade snusa gjorde jag det cold turkey. Möjligt att det känns bättre med benso under avvänjningen men själv blir jag alltid sugen på nikotin så fort jag är påverkad av något.
Citera
2009-06-29, 08:55
Medlem
Halmgriss avatar
ett gäng xanor i magen, en holk i käften och 1 mg sub i snoken (till att börja med).
Sen fyller du på efter behov, kanske flun rektalt?
Narkotika i varje kroppsöpnning helt enkelt!
Citera
2009-06-29, 10:45
Medlem
walkmanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Narkotika i varje kroppsöpnning helt enkelt!

Precis så ska det vara!
Citera
2009-06-29, 10:50
Medlem
Cautions avatar
Ni är för sköna.
Citera
2009-06-29, 17:01
Medlem
king hippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caution
Tror ni att det kommer underlätta mycket att ha muskelrelaxerande bensodiazepiner mot nikotinabstinensen? (kraftig, fem års bruk). Borde väl ta bort endel av ångesten och rastlösheten?
Caution

Du kommer inte att få någon ångest eller rastlöshet eftersom du inte kommer sluta med nikotinet. Det finns inget sämre sätt att sluta med nikotin än att gå in med innstälningen att sluta med någonting som du säger att du älskar? Vad tror du händer när ropparna är slut som ska motverka dinna innbilade panikångest atacker som nikotinabstinensen ger?

Det finns för överigt inga fysiska symptom på nikotin it is all in your head!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in