Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Främst ska du och såna som du veta att ni inte kan gå hur långt som helst med era skitsnack om Iran. Om du anser att något är pinsamt så vänligen åberopa det du har invändning mot så kan vi närmare disskutera det.
Vilket "skitsnack" åsyftar du till nu?
Jag undrar bara vad din extrema lojalitet gentemot regimen kommer ifrån, det är inte många exil-iranier som delar den varvid mitt intresse till att förstå varför.
PS: Vad är "såna som jag"?
Citat:
Dina vänner har fått rejäla omgångar här så istället för att komma med associationer i avsikt att vända atmosfären emot mig kan du börja åberopa saker du anser är pinsamt.
Jag är säker på att Livegen & Co säkert har samma uppfattning om att du har fått "rejäla omgångar". Vem som har gett den eller den andra en "omgång" är fullständigt ointressant för mig, stoppa tillbaka FB-kuken i brallan nu.
Gällande det pinsamma tråd-historiken så åsyftar jag till erat meningslösa "internetkrigande". Vill man hålla på med sånt så finns ju alltid hamsterpaj. Det pinsamma debattklimatet är du lika mycket skyldig till som Livegen & Co. (
Vilket du demonstrerar väldigt tydligt i din inledning)
Citat:
Något som gör er till anti-iranier är ert sätt att resonera.
Vad är "anti-iranska" resonemang?
Citat:
USA ger er sina ruttna strategier och ni i egenskap av deras slavar agerar efter de.
Nu har jag ingen aning om vad du snackar om, lugna ner dig en aning ghålåmbe...
Och vad skulle dessa strategier vara?
Är ingen slav heller bara så vi har det klart.
Citat:
Och vi i egenskap av nationalister kapar av de , USA kommer inte sin värsta mardröm ens kunna föreställa sig vad vi Iranska nationalister kommer att göra med uncle SAM om något händer Iran.
Ja, här var det bara storhetsvansinne av grövaste grad så jag kan förstå varför tråden har gått helt åt helvete när du sätts i samma tråd med Livegen & Co. Vill du diskutera seriöst så vet du vart du har mig.
Citat:
Ursprungligen postat av livegen
Videoklippen är helt nya och det gör att det blir en ny rapport från Iran, vilket tråden handlar om.
Visst tortyr är vanligt i Iran, men sedan förra årets valfusk har regimen i större utsträckning fängslat tusentals regimmotståndare, avrättat hundratals och utsatt många för tortyr och misshandel, så videoklippen är bevis på detta för de som förnekar.
Jo, men tråden kommer översvämmas av tortyrklipp om vi ska ta upp varenda fall. De som är medvetna om övergreppen som sker i Iran behöver knappast påminnas och de som inte tror på det eller tror att det är rättfärdigat kommer knappast bry sig varvid det inte finns någon anledning att konstant rapportera om det. Jag tror knappast IR5 bryr sig och något säger mig att dem klippen är riktade gentemot honom. Varvid det är helt meningslöst att ta upp det. Du kommer bara uppmuntra till mer "flamande" ifrån IR5's sida som kommer resultera i att ni kommer spamma varandra till döds vilket i slutändan kommer resultera i en "tillsägelse"+avstängning.