2010-05-17, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livegen
Länge har iranierna hävdat att regimen i Iran har hämtat arabiska miliser för att trakassera och slå ner folk. Några av dessa har man lyckats identifiera och har samlat bilder på dem, när de misshandlar iranierna.

http://www.youtube.com/watch?v=uflLjI_AlMU&feature=player_embedded

Vem har identifierat din idiot? Är ni en auktoritet eller! Vilka är ni som har identifierat, vilken befattning har ni?
Citera
2010-05-17, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Om du säger död åt så får du slag i SVerige jag har sett det med mina ögon. Det intressanta är hur Iranier i sina demonstrationer i Sverige kommer undan den lagen genom att de ropar ut det på persiska

haha , vilken lag?
Citera
2010-05-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan23
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8685846.stm
Iran, Brazil Turkey agrees on swap deal.

Nu ligger bollen hos USA och de andra makthavande länderna. Kommer de godkänna och senare häva sanktionerna och hetsen kring Iran eller kommer dessa snillrika länder att komma på någon ny dum agenda som Iran måste följa?

Jag läste det idag! Intressant ! Men tyvärr tror inte jag att USAs problem är kärnkraft, de är ute efter annat.
Citera
2010-05-17, 20:11
Medlem
livegens avatar
Här är ytterligare en länk om arabiska milismän med bilder, men med persisk text.
http://www.goftaniha.org/2010/01/blog-post_05.html
Citera
2010-05-17, 20:16
Medlem
Citat:
Jag läste det idag! Intressant ! Men tyvärr tror inte jag att USAs problem är kärnkraft, de är ute efter annat.
Jag håller med dig det är inte för kärnvapen de intresserar sig för Iran, USA kommer väl tom säga att "Iran vill inte ha dialog" även fast det är just Iran som har spenderat mest tid på att få en lösning på usas "problem".
Citera
2010-05-17, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinyo
haha , vilken lag?

Yttrandefriheten har sina gränser i Sverige, du kan tex inte personligt angripa någon och speciellt inte politiker.
Citera
2010-05-17, 20:31
Medlem
Citat:
Yttrandefriheten har sina gränser i Sverige, du kan tex inte personligt angripa någon och speciellt inte politiker.

ge mig ett exempel eller var väldigt tyst
Citera
2010-05-17, 20:36
Medlem
Citat:
Här är ytterligare en länk om arabiska milismän med bilder, men med persisk text.

Du jag ville bara fråga dig om du möjligen lagt märke till killen vid sidan som bär festkostym Sen kan man ju fundera varför tex någon som ni nämnt Hussein Ashmar och gänget beteer sig som Hollywood stjärnor när de passerar folkmassan titta! Sen kan man ju också fråga sig varför killen med kostymen flyger vid sidan av Husseyn Ashmar! Samtliga bilder är konstruerade är din jävla mongo tror du folk går på sånt eller Husseyn Ashmar och flygande kostymmannen.
Citera
2010-05-17, 20:37
Medlem
lejon71s avatar
Citat:
Det finns många libaneser som har fått sin utbildning i Iran och med utbildning menar jag att kidnappa, tortera och likvidera människor som är ett hot mot regimen.
Efter senaste oroligheterna så förekom en del våldtäkter mot iranska tjejer, det skulle inte förvåna mig om dessa importerade araber skulle ligga bakom detta.
Citera
2010-05-17, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinyo
ge mig ett exempel eller var väldigt tyst

Du kan tex inte ropa ut död åt statsministern eller kungen eller vem som helst! Du angriper en person! Detsamma gäller om du säger jävla svartskalle ! Detsamma gäller om du anklagar någon för något tex Gudrun S har spelat en porrfilm det är olagligt! Detsamma gäller Iran där kan du heller inte anklaga någon för saker och ting!
Citera
2010-05-17, 20:40
Medlem
livegens avatar
Citat:
Du jag ville bara fråga dig om du möjligen lagt märke till killen vid sidan som bär festkostym Sen kan man ju fundera varför tex någon som ni nämnt Hussein Ashmar och gänget beteer sig som Hollywood stjärnor när de passerar folkmassan titta! Sen kan man ju också fråga sig varför killen med kostymen flyger vid sidan av Husseyn Ashmar! Samtliga bilder är konstruerade är din jävla mongo tror du folk går på sånt eller Husseyn Ashmar och flygande kostymmannen.

Vad kan man förvänta sig att höra av en arab eller arabrövslickare som du förutom förnekelse och massa rökridåer för att dölja sin och sina herrars blodiga händer?
Citera
2010-05-17, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lejon71
Det finns många libaneser som har fått sin utbildning i Iran och med utbildning menar jag att kidnappa, tortera och likvidera människor som är ett hot mot regimen.
Efter senaste oroligheterna så förekom en del våldtäkter mot iranska tjejer, det skulle inte förvåna mig om dessa importerade araber skulle ligga bakom detta.

Har de andra skolor än de som lär ut att kasta sten, pedofili, incest och flaggbränning? De få som har någon intelligens försvinner fort från landet. De med lägst IQ kommer till Sverige för bidraget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in