ja, den saken är jävligt klar
låt mig sammanfatta dig:
-"Alla som inte tycker som jag är USA:s lakejer"
-"jag vill inte ändra nåt i iran"
-"iran är bättre än väst på allt, men jag vill inte bo där"
-"alla som är emot irans regim är kopplade till CIA"
du lever i en intressant värld
t.o.m. när jag går in på din paradgren "strategier" skriver du:
så, nu vill du inte ha några strategier utan fri vilja, men den fria viljan som finns idag är inte "på riktigt" det är CIA...
Du klagar på att den gröna rörelsen inte har nån strategi, sen vill du inte ha en strategi utan fri vilja, när den inte har nån strategi vill du ha det, sen vill du inte ha det...
Du vill inte styra iran, du ger ifrån dig makten, men det finns ingen som lever som är kvalificerad, alltså händer ingenting. Du ger inte ens
ett förslag på vad du vill ändra.
IR5, det finns 2 alternativ, du är regimsnubbe som sprider propaganda men utan att öppet stödja nån, utan du argumenterar bara för mullaregimen och med "nationalist" som täckmantel. Smart, du snurrade till det i min skalle i början iaf. Nationalist betyder ju att man älskar sitt land, en fin täckmantel. Men du är uppenbart ingen nationalist. Det är en bra plan, för om du öppet säger att du är regimanhängare kommer folk be dig dra åt helvete direkt. Nu säger du halvintressanta jag-älskar-iran-grejer i början, men när man gräver lite visar det sig att allt är skitsnack.
Det andra alternativet är att du är galen
jag tar dig inte seriöst längre