Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-20, 10:13
  #13801
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Nej nej! Skaffa inte spelet, för fan! Du kommer förstöra ditt liv!


Och grafiken påminner om fornstora dagar... Bara det gör oss lite äldre lite mer nostalgiska.
Citera
2012-12-20, 11:09
  #13802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Och grafiken påminner om fornstora dagar... Bara det gör oss lite äldre lite mer nostalgiska.

Fast ett grafikmässigt bra spel som är totalt värdelöst rent spelupplevelsemässigt är ju det värsta som finns.

Här är det ju spelvärdet som verkligen dominerar grafiken och som gör det bra...
Citera
2012-12-20, 11:54
  #13803
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dredge
Fast ett grafikmässigt bra spel som är totalt värdelöst rent spelupplevelsemässigt är ju det värsta som finns.

Här är det ju spelvärdet som verkligen dominerar grafiken och som gör det bra...

Men jag menar att grafiken är charmig.
Citera
2012-12-20, 12:04
  #13804
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dredge
Haha, det gjorde succe!

Jag satt bredvid och blev nyfiken...
Ska spela lite på hans tror jag. haha
haha jag är inte förvånad

riktigt kul är det
Citera
2012-12-20, 12:26
  #13805
Medlem
Hej flashback.
Jag vill göra ett minecraft konto och jag har gjort kontot med min epost adress undrar hur man ändrar namn på gubben alltså det som visas när man spelar.
Citera
2012-12-20, 13:41
  #13806
Medlem
Noklips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidingo3
Hej flashback.
Jag vill göra ett minecraft konto och jag har gjort kontot med min epost adress undrar hur man ändrar namn på gubben alltså det som visas när man spelar.

Tror inte att du kan göra det.
Citera
2012-12-20, 13:44
  #13807
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidingo3
Hej flashback.
Jag vill göra ett minecraft konto och jag har gjort kontot med min epost adress undrar hur man ändrar namn på gubben alltså det som visas när man spelar.
Du kan inte ändra namn på ditt konto. Du får i sådana fall göra ett nytt konto med det namn du vill ha, och då såklart köpa det igen.
Citera
2012-12-20, 14:04
  #13808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noklip
Tror inte att du kan göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Du kan inte ändra namn på ditt konto. Du får i sådana fall göra ett nytt konto med det namn du vill ha, och då såklart köpa det igen.

Jo jag har inte ännu köpt spelet men när jag försöker göra ett konto går det inte att göra med användarnamn det går bara att göra med epost adress om ni förstår vad jag menar...
Citera
2012-12-20, 14:09
  #13809
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidingo3
Jo jag har inte ännu köpt spelet men när jag försöker göra ett konto går det inte att göra med användarnamn det går bara att göra med epost adress om ni förstår vad jag menar...
Då har de väl ändrat det så man väljer namn efter att man har köpt det och registrerat spelet eller något sådant.
Citera
2012-12-20, 15:11
  #13810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Då har de väl ändrat det så man väljer namn efter att man har köpt det och registrerat spelet eller något sådant.
Ok känns det lite ovärt att köpa spelet och sen går det inte finns det någon som kan bekräfta att det är så, att man får välja ett namn senare...
Citera
2012-12-20, 16:53
  #13811
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidingo3
Ok känns det lite ovärt att köpa spelet och sen går det inte finns det någon som kan bekräfta att det är så, att man får välja ett namn senare...
Du använder din mail för att logga in. Din minecraft "gubbe" kommer inte ha din email som namn.
Citera
2012-12-20, 19:09
  #13812
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Du använder din mail för att logga in. Din minecraft "gubbe" kommer inte ha din email som namn.
var väljer man namnet hittar inte det någonstans men jag har ju för den delen inte köpt spelet kanske man hittar efter det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback