Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-11-21, 09:08
  #1
Medlem
gubbjavlars avatar
Okej, såhär ligger det till. Ja har inte gjort nåt. Men min polare har en brutta och sånna är ju per definition precis jävla obegripliga. För nån månad sen tyckte jag att hon började stöta på mej... fan vet varför. Först trodde jag att hon va pissed på sin snubbe och ville göra honom sotis eller nåt, men jag vetefan. Hursomhelst så uppstod det nån sorts "spänning" eller va man ska säga mellan oss. Inget hände såklart, men jag spela väl med lite. Skitit, visst, men va fan jag har inte haft en brud sen Eldkvarn brann och hon är dyng jävel snygg. Eller i alla fall hyfstat jävla snygg. Snyggare än jag om vi säger så. Whatever. Hon har i alla fall kommit med små antydningar i typ en månad och jag har väl hängt på lite mest på skoj. Vafan jag blev väl smickrad eller nåt.

Så ringde hon i förrgår och sa att hon ville ha tillbaka en jävla skiva som jag lånat. Och det va ju helt CP såklart för hon kan ju inte behövt den så jävla mycke och jag visste att min polare va borta och lika fan drog jag dit med den jävla plattan. Ja, vafan, sparka mej i pungen då men jag tyckte väl att det va spännande eller nåt skit. I alla fall så när jag kommer dit så går allt åt helvete för det tar typ 3 minuter innan jag har henne i knät och hon mumlar om "vi vill ju båda" och "ingen får veta" och hela skiten. Då gör jag värsta prins Valiant rycket och säger "Nej". Fan vet hur det gick till, men jag krångla mej ur och drog. Ganska nöjd med mej själv fast kåt som en jävla hund står man sen och känner sig rutten. Vaddå för? Ja, fan vet jag men här drar man hem till polarns brutta med pirr i grejen som en jävla jävel och sen backar man inte ur förrens man haft sina leprafingrar innaför hennes tröja. Bra kompis!

Jaha, å va gör man nurå? Det blev inte bättre av att vi va på samma fest igår och när jag står och ciggar på balkongen i 30 graders kyla så dyker hon upp där som gumman i lådan och börjar köra nån "va fel det blev" grej och sen erbjuder hon sig ändå att "en kompis kan ju hjälpa en annan att ha det en smula skönt.." Typ. Jag vet ju inte va hon ville eller varför och hon har skämtat flera gånger och att jag inte haft nån på skitlänge (och det har jag inte heller!) så det kanske är nån jävla barmhärtighetspryl hon håller på med. Typ "den stackarn ska jag va lite snäll mot" och då är hon ju precis vriden och va fan e jag då som står där och på allvar överväger att låta henna "hjläpa till"? Nu blev det inte så och jag fick gå och lägga mej mycke stolt över mej själv och fortfarande precis lika jävla övertänd.

Så nu sitter jag här och är skitförbannad på henne och hela skiten. Om jag säger nåt till min polare så undrar han såklart va fan jag hållit på med (och det kan man väl kanske gå med på att han har rätt att undra). Och om jag inte gör det så vafan ska jag göra då? Om jag blir osams med henne så kommer ju han märka det och undra va fan det är om och fan vet vad hon säger till honom då. Det kan ju gå exakt hus som helst. Och gör jag inget så slutar det väl med att nästa gång vi går på bio eller nåt blir jag avrunkad medabn jag försöker koncentrera mej på nån jävla story och polarn sitter en meter bort. Jag har aldrig svinat mot en polare i hela mitt liv och tänker inte börja nu men det känns ganska stekt... Det är väl inte så att jag är kär precis, men hon är fan het och varje gång jag ser henne vill jag bara struta på henne som satan. Fan gör man?! Och säg inte "prata med henne" för jag vågar fan inte va ensam med människan"...

Nån? Hjälp?
2003-11-21, 09:18
  #2
Medlem
Dr_Ntabas avatar
Vänner har man för livet, flickvänner tills kärleken tar slut!

Jävla knepig situation du har hamnat i.
Jag skulle snacka med kompisen och förklara hur det ligger till. Han kommer att förstå och bli tacksam för att du påvisar vad den bruden går för. Det är det vänner är till för!
2003-11-21, 09:22
  #3
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Ntaba
Vänner har man för livet, flickvänner tills kärleken tar slut!

Jävla knepig situation du har hamnat i.
Jag skulle snacka med kompisen och förklara hur det ligger till. Han kommer att förstå och bli tacksam för att du påvisar vad den bruden går för. Det är det vänner är till för!

Precis, som din vän förtjänar han att få veta att hans flickvän är inget att ha! Jobbig situation det där!
2003-11-21, 10:05
  #4
Medlem
Jag har nog inget tips, mer än att säga till polaren. Du behöver ju inte säga mer än att hans tjej är på dig som en fluga på bajs. Att han får sätta strypsnara på henne...

Ville bara tacka för ett skönt skrivet inlägg!
2003-11-21, 10:05
  #5
Medlem
Tribalmasters avatar
Detta är inte en situation där man behöver fundera ens...
När man väljer mellan en tjej som man bara vill ha sex med, och en god vän...
... tja, jag hoppas jag inte ens behöver skriva det självklara svaret???

Det är fullständigt jävla oväsentligt hur snygg och het hon är, det är femtiotvå andra brudar i din närhet säkert också...

Snacka med din kompis.
Är ni goda vänner kommer han tro dig och inte tveka en sekund över sitt val att dumpa henne.

Men ta då inte henne direkt efter, det kanske inte är så populärt, vänta åtminstone ett tag. Egentligen tycker jag inte man ska röra någons ex överhuvudtaget, men hon är ju inte en liten prinsessa typ, så han kanske inte bryr sig så mycket.
2003-11-21, 10:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Ntaba
Jag skulle snacka med kompisen och förklara hur det ligger till. Han kommer att förstå och bli tacksam för att du påvisar vad den bruden går för. Det är det vänner är till för!

Tyvärr fungerar det där sällan. Snubbar har en förmåga att bli förblindade av "kärleken" till den som de tror är den rätta. Och jag kan nästan lova att han kommer skylla hela situationen på dig, att det är du som tagit iniativet till själva "relationen"...

Jag kan tyvärr inte ge dig något råd i detta, du har hamnat i en loss-loss situation. Det kan, och kommer förmodligen att braka åt helvete hur än du gör. Så för din egen del så vore det ju bästa om du iafl satte på henne, så fick du ju ut något av det hela iafl.
2003-11-21, 11:21
  #7
Medlem
/dev/jesuss avatar
Till att börja med så måste du göra det klart och tydligt för dig själv att hon är "off limits". Först när det är tydligt för dig själv kommer det att vara tydligt för henne.

Sen borde du nog ta ett snack med din polare med, det är väl rätt stor chans att hon kommer att knulla runt med nån annan även om hon inte gör det med dig... Säg som det är, hon har stött hårt på dig och du har inte vetat hur du ska hantera situationen.
2003-11-21, 11:26
  #8
Medlem
Vem vet, det kanske är ok med din polare? Du får väl antyda något och se hans reaktion..

/Z
2003-11-21, 11:29
  #9
Moderator
Sun Rulers avatar
Om han är en "bra" kompis så kommer han uppskatta din ärlighet...det är som sagt inget lätt beslut att fatta men hon kommer som andra nämnt säkerligen strula runt med andra...tror knappast din vän skulle bli glad om han fick reda på att du visste hur hon var...berätta och hoppas på det bästa!
2003-11-21, 14:40
  #10
Medlem
mb_2000s avatar
Fast å andra sidan sitter väl en avrunkning på biografen inte helt fel... Och om du vill svina till det rejält kan du ju få henne att runka av dig så att du lägger satsen i polarens dricka...

Och om jag skall svara seriöst så gäller två saker...

1. Gör inget dumt med bruden, håll dig vän med henne, men inge sexande. Din egen kåthet är sekondär. Kom ihåg att om hon är jävlig kan hon vända hela grejen mot dig om din polare får reda på det. Då kan du vara hur oskyldig som helst. Det skulle inte vara första gången en brud kommer mellan vänner utan att något egentligen har hänt.

2. När polaren till slut dumpar henne för att hon är en two-timing ho ser du till att hålla henne långt borta, och när polaren hatar henne som mest kan du kanske börja säga något, men det skall du vara jävligt försiktig med det oxo.

Hur jävla kåt och desperat du än är finns det något som heter heder oich självrespekt. Kom ihåg detta.
2003-11-21, 14:47
  #11
Medlem
konrad_khans avatar
Äh ... sådana som hon ska straffknullas. Sätt på henne brutalt i brumman så att hon inte kan gå på tre veckor och skriker när hon skiter och lyssna på bortförklaringarna hon ger till sin kille.

När du dragit ut den så kan du stoppa upp bajs i långt upp i muttan på henne så att hon får en kraftig infektion också.
2003-11-21, 14:52
  #12
Medlem
Fonuss avatar
För faen!! Rör inte brudjäveln!! Då är du torsk. Jag är gammal i gården och har varit med om sånthär flera gånger, både själv och sett andra. Det går alltid åt helvete! Om du gör NÅGOT med henne knull/runk vad som helst så är det kört. Om du måste möta henne så gå till FB/Porr och dra en Tarzan eller två först.
Du borde nog försöka prata med din polare, men OBS OBS OBS även om han dumpar henne så knulla henne INTE!!!
Jag har en gång för länge sedan gjort detta misstag och honom är jag inte polare med längre!
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback