Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-19, 13:09
  #1
Medlem
Benzo_Manns avatar
Tänkte försöka mig på en tycka synd om mig tråd?

Här kan vi få berätta hur dåligt vi mår av diverse sjukdomar och tycka synd om oss själva och få sympati ifrån andra..



Krya på Er!





Börjar själv...

Har sedan i lördags legat med över 39 graders feber i influensa, är så slut i kroppen. Haft sådan muskel och ledvärk så jag knappt orkat gå ifrån soffan till sängen på kvällen. Knappt ätit något på 5 dagar, har svettningar på natten så jag tror det är fel på mig.
Faan vad jobbigt det är att må så här och midsommarafton blev en dag hemma själv
2009-06-19, 13:13
  #2
Medlem
Bengtes avatar
Surt.

Låter faktiskt riktigt hemskt jag tycker synd om dig. Hoppas du blir frisk snart.

Fast misstänker att tråden kommer mobbas ner lite. Men bry dig inte om dom. Krya på dig och ha det så bra det går
2009-06-19, 13:14
  #3
Medlem
Jag är kissenödig men orkar inte gå ner en trappa till toan, tyck synd om mig också ;(
2009-06-19, 13:16
  #4
Medlem
errikos avatar
stackare.. ja e tillräckligt frisk för att fira midsommar men jag firar det mad att va puckar i huvudet å vara jobbig med min tjej :/

jag bara tjatar på massa onödiga saker så att hon får dåligt samvete medan det egentligen inte är ngn deal alls. dumma mig så tycker jag symn om mig för jag mår dåligt
ska styra upp detta å vara världens bästa pojkvän

Bra tråd förresten.
2009-06-19, 13:17
  #5
Medlem
Benzo_Manns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengte
Låter faktiskt riktigt hemskt jag tycker synd om dig. Hoppas du blir frisk snart.

Fast misstänker att tråden kommer mobbas ner lite. Men bry dig inte om dom. Krya på dig och ha det så bra det går

Tackar..
Mobbas eller inte?, tänkte mer på andra som ligger själva hemma och är sjuka framöver... Om det blir en tråd eller inte får vi se?
2009-06-19, 13:23
  #6
Medlem
Bengtes avatar
min tur då.

Jag sitter här och e fullt medveten om att jag håller på att bygga upp ett kroppsligt behov av opiater. Men gör inget åt saken. Klarar inte av att möta verkligheten som den är tyck synd om mig
2009-06-19, 13:27
  #7
Medlem
Har varit 100% hemma (bokstavligt talat) och sjuk i 2 år nästan på dagen nu (sjuk längre än så men inte lika extremt). Hemma. Inte ute på promenader, inte bland folk (utöver föräldrarna).
Kan inte ens kolla på TV-program eller programmera eller vafan som helst (visual vertigo - tänk åksjuka av att SE minsta lilla rörelse).

Tänker inte sitta och deppa extra på midsommarafton för det, dock.
2009-06-19, 13:28
  #8
Medlem
DogulasFossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengte
Jag sitter här och e fullt medveten om att jag håller på att bygga upp ett kroppsligt behov av opiater. Men gör inget åt saken. Klarar inte av att möta verkligheten som den är tyck synd om mig

Om du inte vågar möta verkligheten som den är tycker jag att du ska börja gå i kyrkan. Som Marx sa osv.
2009-06-19, 13:35
  #9
Medlem
Benzo_Manns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Zeppe
Har varit 100% hemma (bokstavligt talat) och sjuk i 2 år nästan på dagen nu (sjuk längre än så men inte lika extremt). Hemma. Inte ute på promenader, inte bland folk (utöver föräldrarna).
Kan inte ens kolla på TV-program eller programmera eller vafan som helst (visual vertigo - tänk åksjuka av att SE minsta lilla rörelse).

Tänker inte sitta och deppa extra på midsommarafton för det, dock.

Faan va jobbigt!! Låter inte roligt! Vad har du för problem?
2009-06-19, 13:37
  #10
Medlem
Benzo_Manns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengte
Jag sitter här och e fullt medveten om att jag håller på att bygga upp ett kroppsligt behov av opiater. Men gör inget åt saken. Klarar inte av att möta verkligheten som den är tyck synd om mig

Har också haft problem med opiater och benzo tidigare,, Förstår helvetet du är i, men försök ta en dag itaget och minska ditt intag.. Det lönar sig!!

När du vill sluta så har jag många råd att komma med
2009-06-19, 13:47
  #11
Medlem
errikos avatar
tror att denna tråd är ett fall för komfortzons teorin
2009-06-19, 13:58
  #12
Medlem
Psychopatics avatar
Inget diskussionsunderlag, men vi önskar att TS kryar på sig!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback