2026-03-19, 12:34
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Kul för ungen. Mamma hade svårt att dricka vin medan jag låg i magen men öl och diverse mediciner gick bra

Ja det kommer bli dysterst för den eventuella ungen. När skrev hon om detta med vin och öl? Måste missat det.
Citera
2026-03-19, 12:38
Medlem
Nu tror Jackie att folk ska gå på att de fick reda på könet på en handskriven orange liknande post-it lapp
Citera
2026-03-19, 12:42
Medlem
Fråga 1: Hur kan man vara gravid i SJU MÅNADER och INTE veta?? Finns ju all världens symptom, illamående, mage som putar etc. långt innan det

Fråga 2: Hur kan man bli gravid trots att mensen upphört i över ett och ett halvår innan?
Citera
2026-03-19, 12:48
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja det kommer bli dysterst för den eventuella ungen. När skrev hon om detta med vin och öl? Måste missat det.

Citat från Aftonbladets artikel.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/oE32yK/jackie-ferms-chock-gravid-i-sjunde-manaden-helt-ovetandes?utm_source=iosapp&utm_medium=share

– Det är en jättefrisk liten krabat. Jag var ju rädd innan, för jag har ju levt som vanligt. Vin har jag däremot spytt upp, så det är väl ett av symtomen jag inte har tänkt på. Men annars har jag ju druckit lite öl, käkat ädelost och färgat håret, allt som man inte ska göra. Men allting med bebisen såg jättebra ut.

Varför ens nämna att man druckit alkohol..
Citera
2026-03-19, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Du verkar ju smart.
Har inte du sett att hon är gravid i 7 månaden??????
Kan du bara vara tyst någon gång. Dina antaganden och påhitt börjar bli tröttsamt..
nä, det har faktiskt inte synts! Min första graviditet syntes inte heller. Gick upp 0 kg och hade samma kläder som innan. Läs på om kvinnokroppen innan du hoppar på folk hur som helst
Citera
2026-03-19, 13:47
Medlem
Citat:
Nu tror Jackie att folk ska gå på att de fick reda på könet på en handskriven orange liknande post-it lapp
Det får man av barnmorskan när man gör ultraljud om man vill. Soo still, läs på lite innan du yttrar dig om saker du inte har. Phone s king om!
Citera
2026-03-19, 13:51
Medlem
Vad tror ni kan ha hänt för att Jackie ska dra till med denna lögn? Jag tror Patrik har ställt krav att det är dax för henne att börja jobba men det är inget Jackie har på sin agenda speciellt inte nu när hon äntligen blivit av med Patriks son. Så vad kommer lägligare än en graviditet.

Och vad tror ni hon tar vägen när hon får sitt påstådda missfall??
Citera
2026-03-19, 13:52
Medlem
Citat:
Hoppas mödravården gjorde en soc anmälan som de är skyldiga till.
På vilka grunder då tycker du?
Citera
2026-03-19, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsos
Det får man av barnmorskan när man gör ultraljud om man vill. Soo still, läs på lite innan du yttrar dig om saker du inte har. Phone s king om!

Så Jackie hann få svar på NIPT provet och få det nedskrivet på en lapp samma dag. Wow
Citera
2026-03-19, 13:54
Medlem
Citat:

För att Jackie är en missbrukare.
Citera
2026-03-19, 13:56
Medlem
Citat:
Kan du bara vara tyst någon gång. Dina antaganden och påhitt börjar bli tröttsamt..
nä, det har faktiskt inte synts! Min första graviditet syntes inte heller. Gick upp 0 kg och hade samma kläder som innan. Läs på om kvinnokroppen innan du hoppar på folk hur som helst

Hur får du antagande och påhitt in i denna fråga?
Citera
2026-03-19, 14:00
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Missbruk, mytoman och har psykopati i generna. Blir nog en jättebra mamma...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in