2026-03-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Jo der har man ju sett, då blir det nog "missfall" inom kort.

Ja men blir svår att fejka då man måste föda fram fostret
Citera
2026-03-18, 22:44
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Ja men blir svår att fejka då man måste föda fram fostret

Det förstås, vi får helt enkelt se vad våren bjuder på. Dumt och spekulera.
Citera
2026-03-18, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinsos
Jag umgås med henne ofta. Så vet vet att hon gör mer än vad hon lägger upp på sociala medier

Du verkar ju smart.
Har inte du sett att hon är gravid i 7 månaden??????
Citera
2026-03-19, 00:07
Medlem
200 spänn på att något kommer hända med "graviditeten" och inget barn kommer. Nån som vill sätta emot?
Citera
2026-03-19, 05:25
Medlem
De har iaf fått med att hon var med i Behandlingen. Här står ju med att J inte haft mens på 1,5 år! Gick hon inte till läkare då för ngt är fel?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/oE32yK/jackie-ferms-chock-gravid-i-sjunde-manaden-helt-ovetandes
Citera
2026-03-19, 06:47
Medlem
Nu ska det köpas barnvagn i helgen LOL…

Fy fan vad jag ÄCKLAS av detta jävla mongo-par.

’Har spytt upp vin men druckit lite öl’ LITE?!

JACKIE DU HAR VARIT DYNGRAK
VARJE HELG O POPPAT PILLER DAGLIGEN LIKE THERES NO TOMORROW ditt jävla pissluder
Citera
2026-03-19, 06:48
Medlem
Arma arma stackars unge om detta nu är sant. Det kommer ha en värre uppväxt än vad Jackie själv hade som svartens värdelösa avkomma
Citera
2026-03-19, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Arma arma stackars unge om detta nu är sant. Det kommer ha en värre uppväxt än vad Jackie själv hade som svartens värdelösa avkomma

Ja, det är otroligt tragiskt och inte ens roligt att skämta om. Tvivlar inte en sekund på att det är sant.
Citera
2026-03-19, 07:04
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doppasnetti
200 spänn på att något kommer hända med "graviditeten" och inget barn kommer. Nån som vill sätta emot?

Tror på samma scenario. OM det mot all förmodan skulle bli ett barn så kommer det att bli en soc-karusell utan dess like och Jackie kommer därmed att ha sitt sorgliga content säkrat för lång tid framöver.

Det finns bara förlorare i den här situationen. Jackie är som en tågolycka som aldrig slutar hända.
Citera
2026-03-19, 07:04
Medlem
Förundras över hur man kan gå gravid till sjunde månaden utan att märka. Krävs bra många extrakilon för det.
Citera
2026-03-19, 07:16
Medlem
Skvallerbloggens avslutning på att Jackie är gravid:

Jag vill peta in en liten brasklapp om att det ju kan vara så att det här är ett skämt från parets sida som jag inte förstår, eftersom det inte var länge sedan Jackie var på akuten med skadat knä och fick starka smärtstillande.
När jag var på akuten senast så gjordes ett graviditetstest innan jag fick några som helst mediciner – det där fantastiska positiva testet som visade sig vara direkt felaktigt – och tänker att det borde vara rutin? Varför skulle de annars ha testat mig?
I just wanna put that out there…

Eller har de vetat om det ett tag men bara sugit på karamellen ett tag för lite extra chockeffekt vid själva avslöjandet?
Citera
2026-03-19, 07:27
Medlem
Han boooooooooooooooar

Asså detta kan va det mest löjeväckande jag hört i mitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in