2026-05-22, 10:32
Medlem
fourthwifeofharry8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Precis,likaså att sitta och dela minnen när man just har fått en bebis känns väldigt märkligt!

Det märks nu att hon verkligen inte är riktigt 100. Hon delar konstiga saker och allt känns än mer vrickat nu när hon är i "babybubblan" och det man delar då brukar vara korta, små uppdateringar med en bild på babyn. Aldrig sett nån meddela hur mjölken smakar, att den blir kåt av att pumpa tuttarna (?) och liknande info. Hon har verkligen noll procent integritet och känsla för vad som är socialt normalt.

(Därmed inte konstigt om man smakar mjölken, nej, men att dela med sig av det på hennes vis. Och så vidare...)
Citera
2026-05-22, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fourthwifeofharry8
Det märks nu att hon verkligen inte är riktigt 100. Hon delar konstiga saker och allt känns än mer vrickat nu när hon är i "babybubblan" och det man delar då brukar vara korta, små uppdateringar med en bild på babyn. Aldrig sett nån meddela hur mjölken smakar, att den blir kåt av att pumpa tuttarna (?) och liknande info. Hon har verkligen noll procent integritet och känsla för vad som är socialt normalt.

(Därmed inte konstigt om man smakar mjölken, nej, men att dela med sig av det på hennes vis. Och så vidare...)

Att smaka mjölken gör väl en del men de flesta normala människor, män som kvinnor, brukar känna att brösten är väldigt avsexualiserade när man ammar, i synnerhet pumpar. Och framförallt precis efter en förlossning.
Citera
2026-05-22, 11:22
Medlem
pixiewings avatar
Det är sjukligt mycket snack om sex och kåthet på hennes Instagram nu, så man undrar om det slagit slint totalt.
Äckliga vidriga häxa.
Citera
2026-05-22, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Jag tror Jackie vill ha med Svarten

Svarte-Liam tror jag det blir.

Typ som Lars-inge eller Carl-Johan etc
Citera
2026-05-22, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Det är sjukligt mycket snack om sex och kåthet på hennes Instagram nu, så man undrar om det slagit slint totalt.
Äckliga vidriga häxa.

Är nog en reaktion mot att hon fört barn = känner sig mindre sexig (?).
Citera
2026-05-22, 12:37
Medlem
Ja jag tror hon är livrädd att Patrik ska tappa intresset eftersom sex varit Jackie's enda usp. Sorgligt att behöva känna så som nybliven mamma, att vara så osäker på sig själv och ens partner. Det är nog många som känner sig mindre sexiga en vecka efter en förlossning, skillnaden är att de inte bombar sina insta stories med vulgära utläggningar dagarna i enda. Riktigt knasig sexuell fixering hos den här damen.
Citera
2026-05-22, 12:40
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Ja jag tror hon är livrädd att Patrik ska tappa intresset eftersom sex varit Jackie's enda usp. Sorgligt att behöva känna så som nybliven mamma, att vara så osäker på sig själv och ens partner. Det är nog många som känner sig mindre sexiga en vecka efter en förlossning, skillnaden är att de inte bombar sina insta stories med vulgära utläggningar dagarna i enda. Riktigt knasig sexuell fixering hos den här damen.

Ja det är garanterat något sådant som spökar.
Hon har inget annat värde i livet än som någons slags begagnad sexleksak.
Allt annat än friskt och naturligt som nybliven mamma.
Citera
2026-05-22, 12:43
Medlem
När mamma Jacky skriver att hon är så lycklig och just nu älskar livet.. så brukar det vara tvärtom
Citera
2026-05-22, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Svarte-Liam tror jag det blir.

Typ som Lars-inge eller Carl-Johan etc

Hahhahahaha Svarte-Liem 😂😂😂
Citera
2026-05-22, 22:10
Medlem
Man blir illamående.

https://postimg.cc/gallery/zG7DHtd
Citera
2026-05-23, 09:50
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Man blir illamående.

Tack för att du delade!
Jag hade noll koll på hur man gick till väga.
Citera
2026-05-23, 12:09
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Man blir illamående.

Tack, snällt att nån lägger upp lite av misären när man har blivit blockad.

Tänk vad det måste lukta fränt i den lilla lägenheten. Blandning av fimp, bajsblöja, fittsvett, stekos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in