Jag var ironisk. Det framgår väl kanske inte så ofta så väl i text. Och man kanske inte ska skämta om saker som har barnets ofrivilliga situation att göra. Givetvis förstår jag att en vecka inte har något med heltid att göra. Frågan är om Jackie förstår det.
Också kommer dom dagliga minnena.
Men nej Jacky, det blir inga resor för dig. Ola kunde bjuda med dig men knullkarln har väl inte ens råd med en sl-biljett till dig
På tiden! Jag har dumpar på allt olämpligt, inklusive allt sex snack inför barnet och i direkt olämpliga situationer, vilket de verkligen inte har förståelse till..
Ja vad mysigt det är hos familjen Ferm med grannar.
Ser nice ut att stå och röka och kröka i plastmuggar där i förorten.
Sa hon inte att ungen va där? Men det glömde mamma Jacky tydligen.
Att han ens kämpar för ungen måste ju va för att jävlas med mamman. För bry sig eller vara en förebild för han ju inte.
Orosanmälan och allt på dump skickas till sov på måndag. Fyfan vilket pack de är 🤮 så jävla svart att hålla sig nykter som pappa när barnet är där, spyr på dom!
Ja vad mysigt det är hos familjen Ferm med grannar.
Ser nice ut att stå och röka och kröka i plastmuggar där i förorten.
Sa hon inte att ungen va där? Men det glömde mamma Jacky tydligen.
Att han ens kämpar för ungen måste ju va för att jävlas med mamman. För bry sig eller vara en förebild för han ju inte.
Pappa perfekt och mamma Morran. Drömduo
Han verkar ha IQ på noll som inte fattar att barnet går före spriten.. 😅
Sonen måste ju ha en stark vilja att vara där o tycka det är kul eller detta är ett test för att se om det fungerar? Vad är planen?
Är antagligen vår sjuka familjerätt som alltid anser att barnen har rätt till båda föräldrarna trots att ena föräldern är fullkomligt olämplig att sitt barn. Är inte första gången man ser det och tyvärr inte sista.