2026-03-06, 07:20
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Herreegud. ’Vi alla är helt slut’

VADÅ VI ALLA?! NI HAR INTE GJORT ETT SKIT PÅ HELA DAGEN, VA FUCK ÄR NI SLUT AV??!!

Fucking sinnessjuka CP-människor

Haha ja jag kan helt klart hålla med där!
Men korta hundpromenader och en vända till affären (Systemet) kan ju vara ganska energikrävande
Citera
2026-03-06, 08:26
Medlem
Dricker dom inte sin deciliter med olivolja på morgonen längre?
Citera
2026-03-06, 09:47
Medlem
Nu vet man att mamma Jacky inte jobbar på dagarna iallafall
Så ensam utan sin musiker
Citera
2026-03-06, 09:53
Medlem
Man undrar ju hur tankarna går hos mamma Jacky.
Alla vänner har växt upp, har jobb och många har familj.
Hon lever som inneboende hos sin tjur, arbetslös men hävdar bestämt hon har massor av jobb, ser sitt åtagande som bonusmamma som ett heltidsjobb.
Bara slappar hela dagarna och lever kvar i år 2005-2009 då faktisk namnet Jacky Ferm va något folk kände till.
Nu är hon dottern till Sveriges största psykopat utan egen identitet som postar skit på sin Instagram.

Tragiskt
Citera
2026-03-06, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Man undrar ju hur tankarna går hos mamma Jacky.
Alla vänner har växt upp, har jobb och många har familj.
Hon lever som inneboende hos sin tjur, arbetslös men hävdar bestämt hon har massor av jobb, ser sitt åtagande som bonusmamma som ett heltidsjobb.
Bara slappar hela dagarna och lever kvar i år 2005-2009 då faktisk namnet Jacky Ferm va något folk kände till.
Nu är hon dottern till Sveriges största psykopat utan egen identitet som postar skit på sin Instagram.

Tragiskt

Jag tror tankarna går i delusional dagdrömmar, mer eller mindre konstant sockrade med alkohol. Hon har ju mål och ambitioner men absolut ingen plan för att nå dit, så går dagarna som blir till veckor och månader. Jag tror ganska mycket av hennes vakna tid är ett töcken. Jackie är fortfarande en tonåring, hennes intellektuella och emotionella räckvidd slutade utvecklas i sena tonåren och det är också därför hon kommunicerar, tänker och drar slutsatser som ett förvuxet barn. Hon behöver terapi, medicin men inte minst en otroligt trygg, kärleksfull och rutinbaserad tillvaro med eller runt person/personer som med fast och kärleksfull hand håller henne på riktigt ansvarig för hennes val och agerande, och som ställer rimliga krav och förväntningar på henne. Med andra ord behöver hon i stort sett en förälder men det är av förståeliga skäl svårt när man går mot 40. Inte konstigt att Ola kroknade tillslut. Jag tycker synd om Jackie för hon har inte haft det lätt och tilldelades väldigt dåliga förutsättningar i livet från start, där har hon min empati men det är ingen ursäkt för att upp i yngre medelåldern ljuga, lura och parasitera på sin omgivning och samhället (och därtill utsätta ett barn och en hund för hennes inre rastlösa kaos).
Citera
2026-03-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Jag tror tankarna går i delusional dagdrömmar, mer eller mindre konstant sockrade med alkohol. Hon har ju mål och ambitioner men absolut ingen plan för att nå dit, så går dagarna som blir till veckor och månader. Jag tror ganska mycket av hennes vakna tid är ett töcken. Jackie är fortfarande en tonåring, hennes intellektuella och emotionella räckvidd slutade utvecklas i sena tonåren och det är också därför hon kommunicerar, tänker och drar slutsatser som ett förvuxet barn. Hon behöver terapi, medicin men inte minst en otroligt trygg, kärleksfull och rutinbaserad tillvaro med eller runt person/personer som med fast och kärleksfull hand håller henne på riktigt ansvarig för hennes val och agerande, och som ställer rimliga krav och förväntningar på henne. Med andra ord behöver hon i stort sett en förälder men det är av förståeliga skäl svårt när man går mot 40. Inte konstigt att Ola kroknade tillslut. Jag tycker synd om Jackie för hon har inte haft det lätt och tilldelades väldigt dåliga förutsättningar i livet från start, där har hon min empati men det är ingen ursäkt för att upp i yngre medelåldern ljuga, lura och parasitera på sin omgivning och samhället (och därtill utsätta ett barn och en hund för hennes inre rastlösa kaos).
Absolut, hon är en förlorare i det genetiska lotteriet
Men det som gör det värre är att hon är väl medveten om det men vägrar ändra sig.

Ett ordspråk är att man inte kan hjälpa en som inte vill bli hjälpt.
Därav tror jag hon inte går att hjälpa.

Hennes mentala ålder kan inte vara över 14år. Max
Citera
2026-03-06, 18:53
Medlem
P55s avatar
Citat:
Absolut, hon är en förlorare i det genetiska lotteriet
Men det som gör det värre är att hon är väl medveten om det men vägrar ändra sig.

Ett ordspråk är att man inte kan hjälpa en som inte vill bli hjälpt.
Därav tror jag hon inte går att hjälpa.

Hennes mentala ålder kan inte vara över 14år. Max

Så är det. Hon är ju dotter till en trasig och misslyckad person.
Visst är det synd om henne, men det finns fler i det här landet som har liknande ursprung, förutsättningar och påbrå som henne.
De flesta lyckas skapa ett nytt och eget liv tack vare självinsikt och jävlaranamma.
Men så finns det då många som är så naiva och självgoda som tror de är universums medelpunkt.

Det går så länge de är unga, vackra och omsvärmade, men har de inte fått till det när medelåldern börjar skönjas runt 35 så går det raskt utför.

Det enda de då har är en villig mus, som kan njutas av, av en likaledes misslyckad pank karl.

Hon är en av dessa, han är en av dessa.
Citera
2026-03-06, 21:20
Medlem
Åh nej nu har Jackie tagit bort Patrik IGEN och detta enbart för att vi amöbor inte skall kunna ”stalka” dem
Citera
2026-03-06, 23:17
Medlem
Det var ett kort bråk ikväll.
För nu följer Jackie Patrik IGEN
Citera
2026-03-07, 00:01
Medlem
Skönt med fredag och helg efter en slitig vecka för familjen Ferm Lundström <3
Citera
2026-03-07, 10:46
Medlem
Att det alltid är just mamma Jacky folk dyker upp till och ger saker.
Tänk att just idag kom en snäll man igen och gav henne juice som dom skålade i
Citera
2026-03-07, 10:50
Medlem
Citat:
Skönt med fredag och helg efter en slitig vecka för familjen Ferm Lundström <3

Vi smäller av lördagsförmiddagen med ett gäng reels och memes på temat våld och hur folk som blir slagna på käften förmodligen förtjänar det och hur roligt det är att ta del av folks skitsnack för hon har läkt (men också att man ska vara tacksam att hon inte är i närheten av as unhinged som hon skulle kunna vara aaahhhhhh jag orkar inte, det är sån humor. Hur ser hon inte själv hur barnsligt hennes postande är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in