2025-07-02, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Super hon verkligen varje dag då? Det verkar mest vara en trådsanning här av folk som inte gillar henne, inget som skulle hålla i domstol om man säger så. Sen har hon väl försökt bearbeta barndomen på olika sätt och tagit tag i missbruksproblem i perioder, nåt annat kan man ju inte säga. Gråskalan är ju ganska lång här, vem har kommit ut helt utan chippade kanter efter en sådan barndom som hon haft? Hon är ju knappast yrkeskriminell, snarare en ganska vanlig person med extra mycket bagage.

Följer du ens hennes sociala medier? Det är ju inte som att hon smyger med vardagsdrickandet. Det sker öppet och hon tycker att det är fullt normalt att dricka 4-5 dagar per vecka.
Citera
2025-07-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swineflu
En fågel viskade i mitt öra om att en orosanmälan är gjord gällande vindrickandet mitt på dagen på stranden, med bilder och allt.
Mamma Jacky hittar väl på ett giltigt skäl till varför det var rimligt att ha med sig 3 liter vin till playan med barnet.

Halleluja prisa Gud 🙌🏻
Citera
2025-07-02, 19:31
Medlem
Nu lägger hon ut ”vi simmade 4 längder” är inte ens 10 meter ut till bojarna där barn som inte kan simma ska/får vara då det börjar bli djupt 😅
Citera
2025-07-02, 19:33
Medlem
Citat:
Nu har det gått lite mer än 3 veckor sedan Jackie påstod att dom inom kort skulle ha sonen boendes där på heltid.
Hur gick det med den grejen? Är dom boendeföräldrar nu trots sitt drickande eller sket det sig med det påståendet också? Precis som allt annat fettot kläcker ur sig.

Han bodde väl där på heltid en vecka. Det var väl det hon menade… Han ska väl bo där på heltid ett helt dygn snart igen.
Citera
2025-07-02, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Han bodde väl där på heltid en vecka. Det var väl det hon menade… Han ska väl bo där på heltid ett helt dygn snart igen.

De hade 1 veckas semester med sonen som gick till att köpa alkohol för pengarna än att hitta på något med sonen. Midsommar betalade svärmor för.
Citera
2025-07-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
De hade 1 veckas semester med sonen som gick till att köpa alkohol för pengarna än att hitta på något med sonen. Midsommar betalade svärmor för.

Jag var ironisk. Det framgår väl kanske inte så ofta så väl i text. Och man kanske inte ska skämta om saker som har barnets ofrivilliga situation att göra. Givetvis förstår jag att en vecka inte har något med heltid att göra. Frågan är om Jackie förstår det.
Citera
2025-07-02, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jag var ironisk. Det framgår väl kanske inte så ofta så väl i text. Och man kanske inte ska skämta om saker som har barnets ofrivilliga situation att göra. Givetvis förstår jag att en vecka inte har något med heltid att göra. Frågan är om Jackie förstår det.

Aha sorry ironi kan vara svår att tyda i text
Citera
2025-07-02, 22:17
Medlem
Undra vad som var packat i väskan ikväll då??
Så sexigt när musikern står där barfota i vattenbrynet med sin cigg i handen.

Skulle inte dom sluta/dra ner?
Citera
2025-07-03, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Hennes möte på familjerätten gick ju fint.
Mamma Jacky framställer nog sig själv som en ängel.
Undra om hon nämnde porren, vardagsdrickande, sniffandet i armhålorna och att dessa två egon alltid sätter sig själv före grabben på mötet?
Det är ju inga svårigheter att någon annan kontaktar familjerätten och berättar allt, finns gott om dumpar som garanterat bevisar äktheten i berättelsen. Inget barn ska behöva vistas i närheten av henne, inte heller honom så länge han inte har mer vett än storleken på hans kul 🙈 att försvara sitt barn ifrån alla påhitt hon kommer på. Tycker det är ofattbart hur konflikträdd, och dum han är som inte ser till sin sons bästa, helt ofattbart! Har själv barn och kan inte förstå. Hon skulle inte få vistas en sekund ensa med mina barn, att dessutom på en badstrand, skräcken!
Citera
2025-07-03, 11:31
Medlem
Citat:
Följer du ens hennes sociala medier? Det är ju inte som att hon smyger med vardagsdrickandet. Det sker öppet och hon tycker att det är fullt normalt att dricka 4-5 dagar per vecka.
Låter som Everts kompis 😅
Citera
2025-07-03, 11:33
Medlem
Citat:
Halleluja prisa Gud 🙌🏻
På tiden! Jag har dumpar på allt olämpligt, inklusive allt sex snack inför barnet och i direkt olämpliga situationer, vilket de verkligen inte har förståelse till..
Citera
2025-07-03, 11:46
Medlem
Citat:
Nu lägger hon ut ”vi simmade 4 längder” är inte ens 10 meter ut till bojarna där barn som inte kan simma ska/får vara då det börjar bli djupt 😅
Haha ja 😂Tänkte att menar hon över sjön eller vilket hade varit något att nämna ens.. hjälper knappast oavsett med mängden mat m.m det vräker i sig, slickar och dricker upp smör osv Han är rejält överviktig, hon också men han är Fet. Inga former på muskler på benen utan bara fett. Skulle inte ta i..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in