2011-10-25, 17:45
Medlem
Norlins avatar
Hoppas på en BRA optimerad portning till PC av femman till skillnad från det nästan ospelbara fyran.

Vore skoj om man fick vara ryss eller italienare och var medlem i maffian. Man börjar nere på botten och gör lite uppdrag och liknande och arbetar sig upp för att till slut bli boss.
2011-10-25, 17:50
Medlem
UnknownAwarenesss avatar
Det ska bli så jävla kul, dock tror jag att det är minst 8 månader tills släpp.
Hoppas det blir typ San Andreas 2.
2011-10-25, 17:51
Medlem
Är det bara jag som tycker att de bör väcka liv i GTA London? Ett GTA likt Lock, stock...., Snatch och Rocknrolla. Hade inte det varit något sjukt nice? Minus vänstertrafik... det hade vara varit jobbigt...

Vill gärna ha ett mer brutalt GTA också. Mer blod och avskjutna kroppsdelar. Ett mognare GTA. Och lite mörkare. Fast med den sköna GTA-humorn.

Blir det ett nytt GTA med negerdunk och gängbråk blir jag otroligt besviken. Dock var miljöerna i SA sköna.
2011-10-25, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeathKill
Säger oscar88

Hoppas inte det blir som SA, mycket roligare om dom har byggt upp ett nytt spel från grunden. Hade varit fränt med lite mer bilar tycker jag.
haha ja säger du haha den ända som tar 88=HH , nej jag var inte född 88 nej.. ok
2011-10-25, 17:52
Medlem
wemas avatar
Förstår verkligen inte er som vill ha "remakes" på tidigare spel.
Jag vill ha ett helt ny story, helt oberoende från tidigare spel.
Det får gärna vara i nutid också.
2011-10-25, 17:54
Medlem
Chokemeisters avatar
är det någon som vet på ett ungefär när det kan släppas?
Har de precis börjat jobba på det eller är det såpass framställt att det kan släppas under 2012?
2011-10-25, 17:55
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bostadsbrist
Tråkigt. Det kommer för fort, hellre att det kommer runt 2016, det hade varit mer rimligt. Det är ju sju år mellan 3an och 4an liksom.

Nåja, mjölk mjölk muuu

Du räknar alltså inte in b.la. Vice City och San Andreas till Gta Serien?
2011-10-25, 17:56
Medlem
raggsockan-83s avatar
Fan vad tungt! hoppas att det skulle finnas typ 3 olika karaktärer med olika karriärlägen och mer möjligheter. Typ en vit snubbe, en neger och en latino är det man får välja mellan. Staden är också skitviktig, hoppas på en blandning av San andreas och vice city
2011-10-25, 17:56
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokemeister
Har de precis börjat jobba på det eller är det såpass framställt att det kan släppas under 2012?
GTA IV:s trailer släpptes i mars 2007 om jag inte minns helt fel. Sedan planerades det att släppas i oktober samma år, men blev försenat och släpptes i stället i april 2008. Räkna med senvåren 2012 om det inte blir några förseningar.
2011-10-25, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokemeister
Spekulerar bara nu, men eftersom trailern är klar så lär dom ju ha jobbat på spelet ett tag. Skulle absolut kunna se en release inom ett år.
2011-10-25, 18:05
Medlem
Candirus avatar
Riktigt grymt! Som sagt hoppas jag på en helt ny storyline och karaktärer. Tycker att GTA IV/Episodes var de bästa spelen hitills. San Andreas var för mycket "gangster black dude with uzi".
2011-10-25, 18:10
Medlem
vis avatar
Eftersom att GTA redan har utspelats på öst- och västkusten och i södern så hoppas jag att det blir Midwest den här gången! Chicago skulle inte vara helt fel!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in