2013-01-05, 22:04
Medlem
fearreapers avatar
De på ubåten är från några dagar sen right ?, Jag sökte de jag nyss såg, Men länken är nere. Troligen fejk sorry.
2013-01-05, 22:09
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
De på ubåten är från några dagar sen right ?, Jag sökte de jag nyss såg, Men länken är nere. Troligen fejk sorry.
Den här? http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/711 Och de är gamla som gatan.
2013-01-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Den här? http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/711 Och de är gamla som gatan.

här har man inte varit och kikat på länge.... HAJAR?????
2013-01-06, 00:33
Medlem
MortalDiseases avatar
Har börjat kolla på prisonbreak, har missat serien, eller i alla fall inte kollat helhjärtat på den, nu blir det att se det från avsnitt 1 till 80, är på avsnitt 42 nu kanske, nåja, lite saker som känns som GTA i serien, Michael (huvudrollen) påminner om Michael i GTA V (hjärnan bakom allt + bankrånare), sedan att svarta killen Franklin är som killen Franklin i GTA V, även Theodor (galningen) påminner om Trevor, rätt så roligt ändå då namnet är snarlika, och inte bara det då polisen heter bellick som bellic i Gta IV, kanske lite lång sökt men ändå rätt roligt
2013-01-06, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sneakydude
Tackar ödmjukast.

Något jag funderat lite på är exakt hur snuten kommer att bete sig i olika situationer.
Ett scenario är liknande det som utspelar sig i den här bilden. I tidigare spel har ju bara snuten sprungit runt i cirklar som yra höns nedanför byggnaden/skylten/stegen som man klättrat upp på, och till sist tappat tålamodet och börja skjuta. I GtaV borde de göra så att snutarna tänker lite mer logiskt, och kanske bara väntar ut en, istället för att börja skjuta prick.

En grej som jag tycker att de borde återinföra (tror inte det funnits med sen VC) är "Good Citizen Bonus". För er som inte vet så är det när snuten jagar en bov och man fäller honom eller klappar till honom när han springer förbi. Snuten haffar honom och som tack får man en bonus i form av pengar. Just pengarna är ju inte så viktiga, men det är ju så löjligt i Gta 4 när snuten jagar nån och man knuffar till honom så han faller, och snutens uppmärksamhet hamnar på en själv istället. Den ursprungliga tjyven kommer undan och själv står man kvar som ett fån med en stjärna och en pistol upptryckt i ansiktet.

En trevlig detalj som kunde läggas till är om man kan öppna bakluckan på polisbilen och där hitta en skyddsväst och kanske något tyngre vapen. Det blir lite roligare än att bara helt plötsligt ha en hagelbössa så fort man sätter sig i bilen. Jag vet, Reggaeman, det kanske är lite för jobbigt för dig att gå ett extra halvt varv runt den artificiella polisbilen, men jag tycker det vore ett schysst tillägg.

Något som jag saknar i IV är att polisen inte längre har batonger. I de äldre spelen tar polisen upp batongen när man får sinnförsta stjärna. Det är störande att polisen i IV börjat skjuta med engång istället för att t fram en batong. Sen vill jag också ha tillbaka poliser på mc!
2013-01-06, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murarmats
Något som jag saknar i IV är att polisen inte längre har batonger. I de äldre spelen tar polisen upp batongen när man får sinnförsta stjärna. Det är störande att polisen i IV börjat skjuta med engång istället för att t fram en batong. Sen vill jag också ha tillbaka poliser på mc!

Nej fy för mcpolis! Man cruisar runt där med sin nystulna stallion och drar på ett fett ställ runt en korsning. Vem uppenbarar sig inte om inte en mcpolis? Man plöjer rakt in i stackarn och kör över honom och får två stjärnor på sig direkt.
2013-01-06, 06:30
Medlem
Vad tror ni kommer att hända när ens karaktär dör?.

Alltså någon av de tre dör, kan man fortfarande göra uppdrag eller måste man vänta ett tag tills han är återställd om han nu måste vara med i det specifika uppdraget?
Sen hur lång tid tror ni att det kommer att ta innan gubben lever igen?
Eller kommer det vara som i IV att man lever direkt, ståendes utanför ett sjukhus?

Själv hoppas jag att det blir realistiskt att man typ måste vänta någon timma innan personen lever igen eller att man kan betala någon hantlangare att hjälpa en istället ifall man inte orkar vänta..
2013-01-06, 07:35
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stirrastelt

Alltså någon av de tre dör, kan man fortfarande göra uppdrag eller måste man vänta ett tag tills han är återställd om han nu måste vara med i det specifika uppdraget?
Eller kommer det vara som i IV att man lever direkt, ståendes utanför ett sjukhus?

Själv hoppas jag att det blir realistiskt att man typ måste vänta någon timma innan personen lever igen eller att man kan betala någon hantlangare att hjälpa en istället ifall man inte orkar vänta..

ja, smart. tänk om alla tre dör samtidigt (bilkrasch). då får du sitta framför tv-n en timme och vänta...
2013-01-06, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
ja, smart. tänk om alla tre dör samtidigt (bilkrasch). då får du sitta framför tv-n en timme och vänta...

Om alla nu skulle dö så borde man få kanske välja en av dem och betala lite extra för ''bättre vård'' dvs att han återuppstår direkt.

Sen med timma så menar jag allt från 60 minuter till 2 minuter Under tiden så får man se typ några som opererar osv..
2013-01-06, 08:01
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Om alla nu skulle dö så borde man få kanske välja en av dem och betala lite extra för ''bättre vård'' dvs att han återuppstår direkt.

Sen med timma så menar jag allt från 60 minuter till 2 minuter Under tiden så får man se typ några som opererar osv..

jag röstar ner det där. vem fan vill sitta i 2-60 minuter och kolla på två som opererar? lär ju bli samma animation varje gång. lär ju vilja tillbaks till spelet istället för att kolla någon seg video... jävligt få spel, ska jag säga, där man måste vänta 2 minuter för att komma tillbaks till action, kanske något multiplayerspel med väldigt lång spawntid och det suger, fast då brukar man få se matchen åtminstonde. KEFFF
2013-01-06, 09:31
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:

Visst är det kul att spela spel som är realistiska, men är det för realistiskt så finns det risk att det blir lång tråkigt, då kan man lika gärna slå en slägga genom ps3t och gå ut och roa sig på egen hand, tänk dig att lira ett realistiskt super mario, där man bara kan hoppa lika högt som en realistisk människa, istället för 3 meter, hur roligt vore det? Nej jag röstar ner på det
2013-01-06, 12:17
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:

Det där är en konstig idé man vill ju inte vänta. Man vet ju själv hur det är att spela fifa05 med polarna och dom ska se alla repriser på deras jävla mål. Man blir så jävla arg när man ska vänta och många svordomar och slag har utdelas mot andra under väntetider. Förstår inte poängen med väntetider? Är ju bara tråkigt. Sen borde det kosta mer om man dör. Det kan ju inte bara kosta 100$ utan typ 500-1000$ borde det vara i mitt tycke.

Känns inte alls taggad till GTA V mer. Vara under vattnet Vem fan kom på den idéen?? Sen så ser världen för stor ut. Kommer ju bli som i JC2 att det är en massa jävla utfyllnad och inte några roliga saker. Samma storlek som i GTA SA vore perfekt i mitt tycke.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in