Citat:
Ursprungligen postat av Palau
Kan detta vara något för femman?
http://www.youtube.com/watch?v=Eqrvu0FbRmk
Känns väl lite som att rockstar kan flippa ibland...
Med tanke på att de snackas lite San Andreas redan i tråden

Fast det där var väl inget som fanns med i spelet när det släpptes?
Det är väl en funktion som var tänkt att ha med i spelet men togs bort om jag minns rätt, eller var det bara en mod?
Men för att svara på din fråga: Jag tror inte att det kommer att finnas med något liknande i Gta V.
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Jag lyssnade på en random GTAfan video här om dagen där det snackades om att när man körde in i bilar i de förgångna gta spelen så kunde man få poliser som jagade en, slet upp dörren och arresterade en som om man precis dödat 20 pers.. nu ska man tydligen kunna stanna, föra någon form av dialog med polisen, tex välja mellan att skriva under papper och betala eller typ smita iväg och på såvis få poliser efter sig.. Han nämnde även:
Cyklande poliser.
Människor som festar i skogen med tält/husvagn.
Större båtar, kryssningsfartyg med massor av folk som cirkulerar på havet.
Vid inbrott kan finnas hundar som går till attack.
Köpa skivor i butiker med namn "best of vice city" "best of san Andreas" osv och sedan kunna lyssna på dem i sin bil.
Åka luftbalong, även skjuta ner luftbalonger.
Kidnappa personer som i rdr.
Köra sönder träd, alltså slippa att det blir som att man kör in i en betongvägg när man kör in i ett tunt träd.
Fanns massa mer info, någon annan som sett videon och kan bekräfta om detta stämmer?
Ber om ursäkt för eventuella stavfel/formuleringar.
Jag reagerade på det du skrev dvs "nu ska man tydligen kunna", antyder du att personen som hade gjort sin fanvideo hade läst någon osläppt information eller att han själv bara spekulerade?
För inget av det du säger att han räknade upp har aldrig nämnts av Rockstar dvs det är bara påhitt
Rätta mig om jag har förstått det hela helt fel!
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Den där sidan såg ju pålitlig ut...
Citat:
Ursprungligen postat av MuppPuffen
Vad tror du själv då? För pc-versionen lär dröja flera månader.
Lägg ner, bara lägg ner.
Skapa en "Gta V PC-tråd" om du vill snacka om det, jag är inte den första som har tröttnat som fan på er Gta V PC-tjatare i den här tråden