2012-11-11, 04:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slasktratten123
Kommer man o följa!
Får hoppas att de visar lite gameplay

Det har aldrig visats genuint gameplay för ett Gta-spel innan det har släppts så tror knappast att vi kommer att få se det nu.

Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Tror du kan jämföra mot alla andra GTA spelen och IV kommer se väldigt grått och tråkigt ut. Det är lite urvattnade färger och om man ändrar kontrasten så blir det bara för ljust eller för mörkt typ.

Fast jag tycker ju fortfarande inte att det är ett så grått spel som alla andra verkar tycka, kan inte säga så mycket mer
2012-11-11, 04:24
Medlem
ikeross avatar
Tror inte det här spelet kommer funka bra på konsol. Såvida man inte är van vid att spelet måste ladda när man vandrat en viss bit på kartan.
2012-11-11, 04:26
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikeros
Tror inte det här spelet kommer funka bra på konsol. Såvida man inte är van vid att spelet måste ladda när man vandrat en viss bit på kartan.
Du har inte spelat GTA 3, va?

Mig gör det inget om det är som i trean med laddningsstopp vid broöverträdelser tillexempel, bara allt annat är magiskt som bara Rockstar kan göra det.
2012-11-11, 04:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikeros

Så du tror att Rockstar skulle släppa ett spel som inte fungerar...?

Knappast att det kommer att finnas loadingscreens när man vandrar runt i Gta V världen, en sån sak skulle få hela spelvärlden att gå i taket

Fast med tanke på vad dina inlägg i resten av tråden består av (Dvs klaga på att det inte kommer till PC direkt) så är det inte så konstigt att du måste klanka ner på konsoler
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-11 kl. 04:32.
2012-11-11, 04:50
Bannlyst
Fick köpa mig ett satans PS3.. Helvete, 2000kr spänn.. nu hoppas jag verkligen att det dröjer innan PC versionen kommer. Men vad gör man inte för GTA..
2012-11-11, 05:24
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yetis
Fick köpa mig ett satans PS3.. Helvete, 2000kr spänn.. nu hoppas jag verkligen att det dröjer innan PC versionen kommer. Men vad gör man inte för GTA..
Varför inte vänta tills efter jul istället?
2012-11-11, 09:33
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garnierfructis
Haha det är en sak att spela som en kvinna, men om jag skulle behöva spela som ett luder skulle jag fan bryta av skivan

Kul ju att lira som ett sexigt luder som man kan klä i massa porriga kläder det är fan dags att Gta får sig sin första kvinnliga karaktär snart tycker jag, hoppas dem släpper en Dlc med det sen
2012-11-11, 10:40
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gord
Trevor känns redan nu som en favorit för mig. De två andra känns inte lockande alls..
Trevor känns mest förutsägbar så jag ser mer fram emot att spela Michael.
Han är den mest diskretast och coolast
Varför är han dock i vittnesskydd, tro?
2012-11-11, 10:53
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Kul ju att lira som ett sexigt luder som man kan klä i massa porriga kläder det är fan dags att Gta får sig sin första kvinnliga karaktär snart tycker jag, hoppas dem släpper en Dlc med det sen

Nej, tyst med dig.

Spela Saints Row istället.
2012-11-11, 11:22
Medlem
fearreapers avatar
11.14-2012 trailer 2!
2012-11-11, 11:40
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Nej, tyst med dig.

Spela Saints Row istället.

oooohh! take it easy, nej man måste få lira som sexiga brudar nån gång i detta spel. Behöver inte vara översexat men det vore kul att se en kvinnas perspektiv i en GTA värld
2012-11-11, 11:51
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
11.14-2012 trailer 2!
HAHA! Kom med något nytt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem