Det måste det ju inte betyda, bara för att han skriver i singular kan det ju betyda fler än en. T.ex. Fifa, du kan antingen spela som målvakten eller utespelaren, och då är det fler utespelare än en, haha.
Det vet jag mycket väl, men som du säger nu så betyder ju inte det han sa att det bara är en huvudkaraktär heller...
Man kommer ju få spela antagonisten, det står det klart och tydligt, om det är en eller två och vem det skulle vara får man ju spekulera kring själv. Själv vill jag inte spekulera kring det då jag vill se det när jag väl spelar spelet och vill inte veta så mycket mer nu.
Jag hoppas att det kommer finnas en tävling som går runt hela kartan, Tour de Los Santos.
Man trampar genom att trycka upp/ned-tangenterna skitsnabbt
Men seriöst så skulle det ju vara kul med ett triatlon-lopp (springa, cykla, simma) som man kan tävla i online mot andra. Bästa tid varje månad vinner ett besök på Rockstar North
Jo men inte så högt tänkte jag, tänkte mer realistisk bunny hop
Är du verkligen säker på det, Skyrim var iallafall i mina ögon enormt rent ytamässigt...
Jag kan faktiskt intyga Ardbeg-och-LSD att Skyrim känns stort eftersom man måste oftast springa för att ta sig fram, men jag säger inte att Skyrim är litet.
Har spekulerat lite kring några förgående Rockstar spel som släppts och kommit fram till:
GTA SA: Spelet är riktigt färgglatt, dvs kartan också.
GTA IV: Spelet är grått, dvs kartan också
RDR: Ett vilda västern spel, dvs kartan har ett "västern" utseende.
L.A Noire (Inte tillverkat av Rockstar): Staden var ganska död och påminde kanske lite om GTA IV ? Kartan hade ett grått utseende.
Någon som har en gissning på när vi får se en bild på kartan?
När fick man en första blick på IV kartan innan spelet släpptes?
Jag kan faktiskt intyga Ardbeg-och-LSD att Skyrim känns stort eftersom man måste oftast springa för att ta sig fram, men jag säger inte att Skyrim är litet.
Har spekulerat lite kring några förgående Rockstar spel som släppts och kommit fram till:
GTA SA: Spelet är riktigt färgglatt, dvs kartan också.
GTA IV: Spelet är grått, dvs kartan också
RDR: Ett vilda västern spel, dvs kartan har ett "västern" utseende.
L.A Noire (Inte tillverkat av Rockstar): Staden var ganska död och påminde kanske lite om GTA IV ? Kartan hade ett grått utseende.
Någon som har en gissning på när vi får se en bild på kartan?
När fick man en första blick på IV kartan innan spelet släpptes?
Punkt 1: Vad är det för jäkla länkar du har, blir ju bara skickad till Googles starsida.
Punkt 2: Jag verkar ju vara den enda här inne som inte håller med om att Gta IV är ett grått spel rent utseendemässigt, om man jämför med Gta SA ja men inte annars.
Punkt 3: Tror inte att man har fått se kartan till något Gta innan det har släppts
Jag förstår det inte alls, om jag tänker mig att jag ska spela en riktigt hardcore gangster skulle ju fan inte niko bellic passat mig heller xD Då skulle det förmodligen varit en karaktär som t.ex ser ut som han store jävlen från Friday filmerna eller han store från gröna milen... Han skulle man ju inte våga bråka med direkt haha :P
Men tänk efter det finns ju hur mycket roliga missions man kunnat göra med en kvinnlig karaktär som inte fungerat så bra som manlig karaktär, t.ex att fiende gängets boss tänker med kuken och man lyckas infiltrera fiende gänget och dödar alla?
Finns ju så mycket roligt ju! Det är väl ändå storyn som har en stor del i spelet och det är ju de jag tycker e roligt att följa storyn osv, sen kan man ju välja själv sen om man vill spela man eller kvinna (har för mig man kan göra de på internetläget på gta iv ju?)
Haha det är en sak att spela som en kvinna, men om jag skulle behöva spela som ett luder skulle jag fan bryta av skivan
Är du verkligen säker på det, Skyrim var iallafall i mina ögon enormt rent ytamässigt...
Jo jag har sökt på de där förut och Skyrim ska vara 10-16 square miles nånstans vilket är jävligt stort så klart, det hade inte känts lika enormt om du haft tillgång till flygplan i spelet Skyrim och San Andreas ska med andra ord vara ungefär lika stora. Jag har lagt ner väldans många timmar på bägge dessa spel och jag tror att San Andreas är något större faktiskt. Menar skulle man ta sig framåt till fots så skulle ju tom lilla GTA IV kännas enormt om du ska besöka alla platser i spelet. GTA V? Där gäller det nog att inte bli av med sitt fordon när man är långt ute bland bergen
Senast redigerad av Ardbeg-och-LSD 2012-11-11 kl. 02:32.
Punkt 2: Jag verkar ju vara den enda här inne som inte håller med om att Gta IV är ett grått spel rent utseendemässigt, om man jämför med Gta SA ja men inte annars.
Tror du kan jämföra mot alla andra GTA spelen och IV kommer se väldigt grått och tråkigt ut. Det är lite urvattnade färger och om man ändrar kontrasten så blir det bara för ljust eller för mörkt typ.