2012-11-07, 01:56
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Börjar ångra att jag sålde mitt PS3 i somras. Skulle behållt det! Blir att köpa ett nytt i lagom tid till GTA V. Verkar ju bli hur bra som helst.
2012-11-07, 01:58
Medlem
Hej_tjos avatar
Nästan så att man blir tvingad att köpa ett PS3, vi får väl se om ett tag! Konstigt om de inte går ut med nå information om PC, kommer inte ihåg hur det var med förra versionen av GTA.
2012-11-07, 02:42
Bannlyst
Hur lång tid tror ni PC-versionen kommer dröja?
2012-11-07, 03:10
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskar
Hur lång tid tror ni PC-versionen kommer dröja?

Runt ett halvår kanske. GTA IV släpptes till ps3/360 29 april 2008 och PC 3 december samma år, antar att de kommer göra något liknande i V:s fall också.
2012-11-07, 04:11
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Runt ett halvår kanske. GTA IV släpptes till ps3/360 29 april 2008 och PC 3 december samma år, antar att de kommer göra något liknande i V:s fall också.
Då blir jag bra jävla besviken, att svika PC spelare sådär är så jävla irriterande. Spelets rötter kommer från PC, och IV var en extremt dålig konsolport oavsett att det lanserades nästan ett helt år efteråt till PC.
2012-11-07, 04:18
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
Då blir jag bra jävla besviken, att svika PC spelare sådär är så jävla irriterande. Spelets rötter kommer från PC, och IV var en extremt dålig konsolport oavsett att det lanserades nästan ett helt år efteråt till PC.

Jasså? Har väl varit minst lika mycket ett playstationspel sedan starten...
2012-11-07, 04:20
Medlem
Citat:

Man spelar inte ett sånt här spel på PC så är de bara bara PS3 som gäller!!
2012-11-07, 04:45
Medlem
BleAivanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveensson

tvärtom pc slår PS3 med hästlängder.

Bättre och mer precisa kontroller med mus/tangentbord. Dessutom bättre grafik.
2012-11-07, 04:46
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Jasså? Har väl varit minst lika mycket ett playstationspel sedan starten...
Ja, men även PC.
Citat:
Ursprungligen postat av Sveensson
Nej, PC är bäst... Så är det bara, alltid! (Förutom alla jävla dåliga konsolportar som bara förstör...)
Kan knappt vänta tills eran då konsoler är borta.
2012-11-07, 04:56
Medlem
Citat:
Ja, men även PC.

Nej, PC är bäst... Så är det bara, alltid! (Förutom alla jävla dåliga konsolportar som bara förstör...)
Kan knappt vänta tills eran då konsoler är borta.

Brukar gilla att spela dem flesta spel på PC men just GTA, Fifa och NHL ska spelas på PS3!
2012-11-07, 06:17
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ja, men även PC.

Förvisso men tiderna förändras. Jag klagar inte då jag uteslutande lirar spel på 360. Antingen väntar du på pc-releasen (vilket nog kan bli ganska segt) eller så tjackar du en konsol (och kanske en tv) för en hyfsat billig peng.
2012-11-07, 06:55
Medlem
apakuls avatar
Finns det någon anledning till varför PC tar så lång tid? Är ju ingen programmerare men så svårt borde det väl inte vara? De har ju gjort det förut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in