Jamen precis! Helt underbart! Enda gången jag varit så här hypad inför ett spel var då Skyrim släpptes!
Synd som fan bara att jag måste gå och lägga mig snart så jag missar ev saker som händer på Rockstars hemsida efter kl 12, men men det får jag ta mig an imorrn på jobbet
Det var någon som skrev att första screenen alltså myggfloden är från Just Cause..
Och nu när man kollar så kan man ju inte undgå att det ser jävligt likt ut
På andra bilden ser man ju protagonisten (?) som tittar ut över staden, nästan snarlikt som i trailern när han står på en terrass och kollar ut över staden. Blimpern syns också..... Bara en intressant sak om ni inte märkt.
Jag kommer nog att köpa spelet i butik när det släpps, skulle kunna tänka mig att förhandsboka om man fick något coolare än en affisch och en fotovisare, näe det känns väldigt lamt för att vara "det största Gta någonsin"
Varför det? Vad fick dom som beställde GTA IV, san andreas osv först av alla? Ingenting. Va glad att man ens får något vilket uppskattas av en massa andra människor.
De hävdar på Rockstars hemsida att det är våren 2013 som gäller för release. Jag kan ärligt inte minnas att GTA någonsin släppts på våren, har inte alla spel i serien släppts på hösten?