2012-11-08, 18:35
Medlem
Kommer man kunna köpa enskillt ex i tex app-store? Eller finns gameinformer överhuvudtaget i tidningskiosken?
2012-11-08, 18:36
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiku
Jag kommer få svårare att känna något för karaktärerna när man har tre stycken man skall köra. Dock kanske det är positivt att man hittar en av dom som man associerar med som man vid endast en karaktär hade missat.
Men som i RDR
Medlem
Leatherheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
2 pm Centraltime läste jag någonstans att det skulle komma ut på Itunes.
Nå. Vilken tid är det typ?

21:00 om jag inte räknar fel.
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Jag kommer få svårare att känna något för karaktärerna när man har tre stycken man skall köra. Dock kanske det är positivt att man hittar en av dom som man associerar med som man vid endast en karaktär hade missat.

Njae jag vet inte alltså. Om det finns nåt företag som kan göra så att man känner för tre karaktärer i ett spel är det fan Rockstar. Jag är 100% säker på att det kommer bli episkt utav helvete.
2012-11-08, 18:37
Medlem
explosivts avatar
Fan är det bara jag som tänker full co-op story när de nämner tre protagonister?
2012-11-08, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Absolut, mindre städer kommer säkerligen att finnas ute på landsbygden. Men trodde du syftade på San Fierro och Las Venturas.

Ja nä det hade nog varit svårt att hålla dom hemliga så här länge Men han Adrian eller vad han heter på gtaforums som bevisligen har koll på rätt mycket hintade ju något om de här idag. Han svarade någon som påstod att Los Santos är den enda staden med typ "the only major city yes". Sen om dom mindre städerna är lika små som i San Andreas eller lite större får vi väl se Kanske vi får infon ikväll.
2012-11-08, 18:38
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Men som i RDR

Nä visst,

Jag tyckte iaf att det var en häftig känsla i slutet på RDR.
2012-11-08, 18:40
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Fan ni som sitter och flännar över att det är tre karaktärer...
Det är väl ni som enbart spelat SA och IV och tycker att ni är GTA-fantaster. Ni är inga riktiga GTA-fans.
Dra åt Helvete!
Vem fan har sagt att vi tyckte att det var bra med flera karaktärer i dom förgående spelen du rabblade upp? Vi kanske talar utifrån egna erfarenheter och minns att det inte var en större hit med flera karaktärer. Sluta hetsa och skjut dig själv.

Tycker man kunde lagt tid på andra viktiga saker istället för tre huvudkaraktärer, om man nu kommer kunna spela alla tre.
2012-11-08, 18:41
Medlem
Bricabracs avatar
Det må vara tre huvudpersoner, men jag antar att det bara är en utav dom man spelar. Dom andra två är med i ens "entourage" förmodligen, eller vad tror ni?
2012-11-08, 18:41
Medlem
Gords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explosivt
Ja och en liten sammanfattning över vad tidningen innehåller, men det var knappt något

Vart hittar jag detta?
2012-11-08, 18:42
Medlem
Kikus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Nä visst,

Jag tyckte iaf att det var en häftig känsla i slutet på RDR.
Sant rätt häftigt att ett spel kan få en att känna något annat än glädje
2012-11-08, 18:42
Medlem
Exonis avatar
Äh, för er som klagar på att det kommer att "suga" för man spelar med flera än en så kommer ni inte säga samma sak som dagen ni köper det och har spelat klart spelet. Rockstar är inte så dumma att dom hade gjort något konstigt eller något tråkigt. Detta kommer trots allt och vara det största spelet dom skapat och samtidigt som dom lagt ner rätt så mycket tid på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in