2012-08-21, 19:54
Medlem
M-9s avatar
Det första man gör är att döda en polis för att ta hans pistol.
2012-08-21, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
Det första man gör är att döda en polis för att ta hans pistol.

Nä, man tar ju hagelbössan från en polisbil.
2012-08-21, 20:57
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Nä, man tar ju hagelbössan från en polisbil.

Nä, man snor en bil, bränner iväg mot första bästa landsväg och super in atmosvären
2012-08-21, 21:14
Medlem
-ELF-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nä, man snor en bil, bränner iväg mot första bästa landsväg och super in atmosvären
Nä, det första man gör är att leta upp första bästa gamla tant, slår ner henne, tar hennes pengar och letar där efter upp en hora som man pippar. Sen bankar man ned det intet ont anande ludret och vandrar glatt iväg med sina pengar igen...
2012-08-21, 21:17
Medlem
Bongmons avatar
Citat:

Ja, men man sertill att man skjuter polisen, får minst 2 stjärnor och kan uppleva en GTA biljakt i helt ny miljö. Tänk känslan, bortse från radarn och bara kör efter vad du ser.
2012-08-21, 21:42
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Kan i och för sig vara bra att testa lite bilar och så vidare. Så man vänjer sig.
Blir lättare för en i biljakter osv senare.
I IV var det lite ovant med en helt ny spelmotor. Men dom använder väl samma i det nya spelet?
2012-08-21, 22:11
Medlem
Mr.Golds avatar
Det första man gör är väl att besöka Grove street, komigen va??
2012-08-21, 22:11
Medlem
tglrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullhund
Håller med dig i det sistnämnda! Tycker det blir bättre känsla av att det är mer verkligt, och inte massa overkliga saker, blir bara tramsigt. Men som du sa innan, blir jäkligt roligt att se allting nytt i form av bilar, landskap och allting, ÅHH!

Exakt, tramsigt var ordet.

Citat:
Håller med, kan sitta och titta när kompisar kör Gta och dom använder ständigt de största vapnen dom kan hitta och skjuter vilt omkring sig och jag förstår verkligen inte varför det är så roligt...det är ju skönare att använda ett mindre automatvapen eller en pistol till att döda folk med och bazooka till helikoptrar eller större polisbilar.
När det kommer till bilar så gillar jag att köra muskelbilar som man kan bränna däck med och sportbilar när jag vill kunna köra snabbt på långa raksträckor, det är lite delat.

Haha, jag förstår vad du menar. Sportbilar kan ju i för sig vara riktigt kul, men jag menade mer om det till e.x. fanns så man kunde "pimpa" sin bil, så hade det varit extremt fjantiga bilar. Typ "Blue Ice Cool Nitro Flash 3000" osv, haha. Lite dåligt förklarat, men.
2012-08-21, 22:23
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Kan i och för sig vara bra att testa lite bilar och så vidare. Så man vänjer sig.
Blir lättare för en i biljakter osv senare.
I IV var det lite ovant med en helt ny spelmotor. Men dom använder väl samma i det nya spelet?

Förhoppningsvis så använder de samma spelmotor eller en ännu bättre, det värsta som skulle kunna hända är om dom skulle använda sig av fordonsfysiken från tex Saint's Row/True Crime vilket är en hemskt stel sådan, hoppas verkligen att dom använder sig av motorn från Gta IV eller en ännu mer utvecklad.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Det första man gör är väl att besöka Grove street, komigen va??

Ser folk lite här och var i tråden som säger att dom kommer att besöka gamla områden, är jag den enda som inte tror att något alls från SA kommer att finnas med?

Kan inte tänka mig att dom har byggt upp samma gamla områden, skulle inte se någon poäng i det eftersom det är ett helt nytt Gta och vad jag vet så är det inte bekräftat att detta kommer att bli en "remake" på Gta SA och som det ser ut nu så lär det väl inte alls ha samma inriktning dvs "gangsta, hoods etc"
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-21 kl. 22:26.
2012-08-21, 22:27
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ser folk lite här och var i tråden som säger att dom kommer att besöka gamla områden, är jag den enda som inte tror att något alls från SA kommer att finnas med?

Kan inte tänka mig att dom har byggt upp samma gamla områden, skulle inte se någon poäng i det eftersom det är ett helt nytt Gta och som det ser ut nu så lär det väl inte alls ha samma inriktning dvs "gangsta, hoods etc"

Jo har också varit inne i samma banor faktiskt, men endast området där CJ bor tycker jag R* borde kunna bygga upp? Det hade varit kul med en nostalgi-känsla liksom
2012-08-21, 22:36
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
förhoppningsvis så använder de samma spelmotor eller en ännu bättre, det värsta som skulle kunna hända är om dom skulle använda sig av fordonsfysiken från tex Saint's Row/True Crime vilket är en hemskt stel sådan, hoppas verkligen att dom använder sig av motorn från Gta IV eller en ännu mer utvecklad.

Gissar på att det blir samma, kanske en förbättring till och med om vi har tur.
Kan ju inte bli sämre iallfall. SR och TC suger ju hästkuk när det gäller bilarna
2012-08-21, 22:39
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Jo har också varit inne i samma banor faktiskt, men endast området där CJ bor tycker jag R* borde kunna bygga upp? Det hade varit kul med en nostalgi-känsla liksom

Men är det så att bara för att det finns landsbygd igen så tror folk automatiskt att Gta V kommer bli en uppgraderad kopia på Gta SA?

Jag tror inte något igenkännbart alls från Gta SA kommer finnas med

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Gissar på att det blir samma, kanske en förbättring till och med om vi har tur.
Kan ju inte bli sämre iallfall. SR och TC suger ju hästkuk när det gäller bilarna

Word, haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in