2011-12-23, 13:45
Medlem
illbebacks avatar
När släpps nästa trailer?
2011-12-23, 21:04
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbeback
När släpps nästa trailer?
Imorgon, spelet kommer på måndag
2011-12-24, 11:57
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag säger det jag redan sagt, har ALDRIG vart med om något lagg/framedrops eller övriga problem med mitt Gta IV på Ps3...låter mer som att dom som har 360 klagar på sånt och det säger jag inte bara för att jag har Ps3, det är vad jag utgår ifrån vad majoriteten av folk säger här på flashback

Jag vet inte vad du har för magisk PS3, men mitt GTA IV laggar rejält ibland. Antingen har du en super maskin eller så har du synfel och är van vid konsol fps (typ 28).
2011-12-24, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Imorgon, spelet kommer på måndag

Källa på att det släpps på Måndag..?
2011-12-24, 12:43
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalaenpotatis
Källa på att det släpps på Måndag..?

Har du druckit så mycket glögg så du inte kan se uppenbar ironi?

God Jul på dig ... Och alla andra GTA fantaster. Håll er borta från alla rykten nu närmaste dagarna, så kör vi igång igen här efter nyår.
2011-12-24, 14:06
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag vet inte vad du har för magisk PS3, men mitt GTA IV laggar rejält ibland. Antingen har du en super maskin eller så har du synfel och är van vid konsol fps (typ 28).

Jag har haft tur helt enkelt då haha
2011-12-24, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Har du druckit så mycket glögg så du inte kan se uppenbar ironi?

God Jul på dig ... Och alla andra GTA fantaster. Håll er borta från alla rykten nu närmaste dagarna, så kör vi igång igen här efter nyår.

Haha ja man kan nästan tro det..
men trötthet efter all öl igår...

God Jul på er alla ge te aare...
2011-12-25, 16:29
Medlem
kzthzs avatar
Kan det inte bara släppas nuuuu!
2011-12-25, 17:15
Medlem
vis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kzthz
Kan det inte bara släppas nuuuu!
Nej.
2011-12-25, 18:13
Medlem
VVCs avatar
Trodde det skulle komma något på jul, men icke sa nicke. Någon som hört något om ny trailer eller nya rykten?
2011-12-25, 18:42
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Trodde det skulle komma något på jul, men icke sa nicke. Någon som hört något om ny trailer eller nya rykten?

Du behöver nog inte fråga om folk hört något om en ny trailer. När information kommer lär väl femtio olika användare skriva om det i tråden. Du lär ju knappast missa något. Nästa trailer kommer förmodligen i slutet på januari - februari någon gång. Jag trodde stenhårt på en ny trailer innan jul, men nej, där fick vi tji.
2011-12-25, 19:53
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Du behöver nog inte fråga om folk hört något om en ny trailer. När information kommer lär väl femtio olika användare skriva om det i tråden. Du lär ju knappast missa något. Nästa trailer kommer förmodligen i slutet på januari - februari någon gång. Jag trodde stenhårt på en ny trailer innan jul, men nej, där fick vi tji.

Bra sagt.

Är folket här på flashback så dumma i huvudet att ni inte skulle märka om något nytt släppts eller är ni så efterblivna att ni inte kan läsa eller orka klicka er in på Rockstars officiella hemsida...herregud, läs och tänk efter innan ni skriver

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in