Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Scully
Hoppas att ryktesspridningen om "myter" går igång igen, härliga tider 2004 då man spenderade flera timmar runt Flint Countys mörka skogar och stugor letandes efter Bigfoot och Leatherface..
Äntligen nån som tar upp dessa saker, vådade inte göra det tidigare med tanke på att alla kanske inte kände till det här med myterna. Bigfoot var fake, det vet jag, även om det stod bigfoot längst bak i info bladet som följde med i tack till dessa personer listan, R* sa att det första spelen som släpptes till ps2 innehöll en bigfoot liknande varelse som någon stoppat inn där för skojs skull, men blev rejält utskälld och fick ta bort den. I trailern till V:an som kom 2:a november syns en bild på en bigfoot bigfoot på polisbilen under biljaktsscenen...
Folk sa att leather face var ett rykte också, men jag stötte på honom under ett uppdrag då man skulle skäla polishojar, jag var två* efterlyst och drog ur honom från en taxi, jag blev jätte förvånad.
Håller med om dem som också gillar att modda bilar, tycker inte att min lista beskriver ett need for speed, utan en ny utvecklad generation av gta. Tycker att det borde gå att modifiera vapen samt göra enkla hemagjorda, flera klädkedjor också tack....