2012-01-19, 16:23
Medlem
Gords avatar
Hittade lite "info" eller vad man ska kalla det. Det kanske ligger lite i det endå.

2012-01-19, 16:37
Medlem
Mr-Zods avatar
Jag ser att en del blev upprörda av mitt förslag med att kunna modifiera bilar, är ledsen för det det var inte meningen att kränka någon förslaget har två poäng
1.Alla som gillar bilar skulle ha jättekul om man fick spendera tid åt att designa en egen bil.
2.Som dem flesta säger kunna spendera pengar på något, så att inte storyn blir boring för att man redan har skitmycket pengar.
Det vore då även kul att kunna modifiera vapen som en sysselsättning, och ''pengaslösning''

På tal om bilar och sådant, det var en diskusion innan om hur många fordon som borde finnas, min fråga lyder istället till alla gta fans samt fb:are:
Vilka fordon vill ni se i Gta V? (lika sugna som mig på zepelinaren som syns i trailern?)
2012-01-19, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gord
Hittade lite "info" eller vad man ska kalla det. Det kanske ligger lite i det endå.

Inget jag har sett, men det var ett bra fynd. Då kommer vi troligen få någon form av info inom en månad, om det är sant det som står. Inte nödvändigtvis en trailer, även om det verkar troligast, men något i alla fall.
2012-01-19, 18:20
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Jag ser att en del blev upprörda av mitt förslag med att kunna modifiera bilar, är ledsen för det det var inte meningen att kränka någon förslaget har två poäng
1.Alla som gillar bilar skulle ha jättekul om man fick spendera tid åt att designa en egen bil.
2.Som dem flesta säger kunna spendera pengar på något, så att inte storyn blir boring för att man redan har skitmycket pengar.
Det vore då även kul att kunna modifiera vapen som en sysselsättning, och ''pengaslösning''

På tal om bilar och sådant, det var en diskusion innan om hur många fordon som borde finnas, min fråga lyder istället till alla gta fans samt fb:are:
Vilka fordon vill ni se i Gta V? (lika sugna som mig på zepelinaren som syns i trailern?)

Vad jag vet så är det ingen som blev upprörda över ditt förslag att modifiera bilar, bara på idioten som jämför gta med need for speed

Jag önskar för allt i världen att man kommer kunna modifiera sina bilar precis som i gta sa, gärna mycket mer möligheter
2012-01-19, 18:33
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vad jag vet så är det ingen som blev upprörda över ditt förslag att modifiera bilar, bara på idioten som jämför gta med need for speed

Jag önskar för allt i världen att man kommer kunna modifiera sina bilar precis som i gta sa, gärna mycket mer möligheter

Tänkte precis säga det, det var bara den tröttmössan som tyckte det var fel. Jag skulle älska att kunna få modda sina fordon. Kommer ihåg när man gjorde sin lowrider "impala" med olika lacker på. Det var helt sjukt 2004. Jag vill ha allt som skrevs på listan för ett par sidor sedan, kommer allt med som stod där kommer det här vara det bästa spelet någonsin.
2012-01-19, 18:38
Medlem
Gords avatar
Och om nu det går att modda bilar, kan inte då bara dom som inte gillar det skita i att modda dom?
2012-01-19, 19:41
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Tänkte precis säga det, det var bara den tröttmössan som tyckte det var fel. Jag skulle älska att kunna få modda sina fordon. Kommer ihåg när man gjorde sin lowrider "impala" med olika lacker på. Det var helt sjukt 2004. Jag vill ha allt som skrevs på listan för ett par sidor sedan, kommer allt med som stod där kommer det här vara det bästa spelet någonsin.

Fy fan vad jag älskade att glida runt med dessa bilar
2012-01-20, 19:00
Medlem
Mr.Scullys avatar
Hoppas att ryktesspridningen om "myter" går igång igen, härliga tider 2004 då man spenderade flera timmar runt Flint Countys mörka skogar och stugor letandes efter Bigfoot och Leatherface.

Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Hoppas verkligen att de gör något åt problemet med pengarna..
Det är allt för lätt att få en enorm summa pengar som inte går att spendera på något..

Tycker även att det går in på pistolvåld allt för fort, jag vill se lite fokus på hand to hand-strider, och inte bara pangpang. För slagsmål+Euphoria = underbart.

Och sen vill jag verkligen att de åtgärdar alla problemen med polisen.. Det är varken roligt eller realistiskt att det går 4 poliser på varje gata i hela spelet, och de har 5000^1000 poliser och polisbilar som rycker ut för att man nitar 1 kille och springer ifrån polisen.
Lite mer balanserat, mindre poliser, lättare att komma undan med småbrott som misshandel, svårare att komma undan med pistolmord.

Så jävla sant, hoppas verkligen att de gör något åt problemet med poliserna.
Vill kunna uppleva riktiga biljakter, inga typiska "GTA-biljakter" där poliserna bakom tappar bort mig direkt och man istället möter nya polisbilar som kommer framifrån var femte sekund.
Senast redigerad av Mr.Scully 2012-01-20 kl. 19:03.
2012-01-20, 19:32
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Scully
Hoppas att ryktesspridningen om "myter" går igång igen, härliga tider 2004 då man spenderade flera timmar runt Flint Countys mörka skogar och stugor letandes efter Bigfoot och Leatherface..
Äntligen nån som tar upp dessa saker, vådade inte göra det tidigare med tanke på att alla kanske inte kände till det här med myterna. Bigfoot var fake, det vet jag, även om det stod bigfoot längst bak i info bladet som följde med i tack till dessa personer listan, R* sa att det första spelen som släpptes till ps2 innehöll en bigfoot liknande varelse som någon stoppat inn där för skojs skull, men blev rejält utskälld och fick ta bort den. I trailern till V:an som kom 2:a november syns en bild på en bigfoot bigfoot på polisbilen under biljaktsscenen...
Folk sa att leather face var ett rykte också, men jag stötte på honom under ett uppdrag då man skulle skäla polishojar, jag var två* efterlyst och drog ur honom från en taxi, jag blev jätte förvånad.

Håller med om dem som också gillar att modda bilar, tycker inte att min lista beskriver ett need for speed, utan en ny utvecklad generation av gta. Tycker att det borde gå att modifiera vapen samt göra enkla hemagjorda, flera klädkedjor också tack....
2012-01-20, 20:43
Medlem
explosivts avatar
för er som inte sett gametrailers Pop-ficition om just Bigfoot ryktet:

http://www.gametrailers.com/video/episode-11-pop-fiction/713378

annars så är jag riktigt taggad på ett nytt GTA spel!
2012-01-21, 00:03
Medlem
smides avatar
Citat:
Äntligen nån som tar upp dessa saker, vådade inte göra det tidigare med tanke på att alla kanske inte kände till det här med myterna. Bigfoot var fake, det vet jag, även om det stod bigfoot längst bak i info bladet som följde med i tack till dessa personer listan, R* sa att det första spelen som släpptes till ps2 innehöll en bigfoot liknande varelse som någon stoppat inn där för skojs skull, men blev rejält utskälld och fick ta bort den. I trailern till V:an som kom 2:a november syns en bild på en bigfoot bigfoot på polisbilen under biljaktsscenen...
Folk sa att leather face var ett rykte också, men jag stötte på honom under ett uppdrag då man skulle skäla polishojar, jag var två* efterlyst och drog ur honom från en taxi, jag blev jätte förvånad.

Håller med om dem som också gillar att modda bilar, tycker inte att min lista beskriver ett need for speed, utan en ny utvecklad generation av gta. Tycker att det borde gå att modifiera vapen samt göra enkla hemagjorda, flera klädkedjor också tack....

Hur såg han ut då, och hur vet du att det var leatherface? Spenderade timtal med att leta efter dessa mytomspunna varelser i San Andreas, men lyckades aldrig hitta något
2012-01-21, 00:52
Medlem
slafsits avatar
Citat:

Självklart tycker jag bilarna från GTA SA ska vara med. Sen får de gärna trycka in ett par nya modeller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in