Hmm okej, min summering blir att något kommer ju att garanterat hända 24/5 2012. Spelet släpps? Hoppas, men det vet man ju aldrig.
Av bilden att döma så kommer man kunna spela alla tre karaktärer precis som det var på GTA IV, Niko Bellic, Johnny och Luis Lopez. Kommer ni ihåg uppdragen, där man fick göra om ungefär samma mission fast från olika perspektiv? Kan vara samma grej, vem vet.
CJ verkar ju vara den mörkhyade, helt klart. Frågan är om man får börja som CJ? Han i den högra hörnet, är det Tommy Vercetti? Nja vette fan riktigt, det kan vara en ny karaktär. Eller ingen alls. Han som sitter i den röda bilen, verkar vara någon latino snubbe. Om nu detta stämmer, vem får man börja spela som? CJ, ja tack. Jag är nog nästan helt säker på att man får spela som CJ, kanske inte i början men någon gång i alla fall. "Källa på det?"
Eller så kanske ingen är med, vilket gör att det jag sitter och skriver är meningslöst, vilket det är i någon form. Vi får väl vänta på Rockstars pressmeddelande helt enkelt