2011-11-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jooonas89
Dom borde lägga till barn, det hade vart något.

Kommer aldrig att hända. Tyvärr så har GTA serien länge gjorts mer och mer "rumsren" på så sätt att man inte längre får poäng eller applåder (minns ju GTA 2.."Applåder..KILLING SPREE..eller nåt sånt)
för det onda man gör. Det roligaste med GTA som fick en att sitta uppe hela natten var just att det var samhället emot dig och bara dig. Känslan av att förstöra, mörda etc bara för att vägdes upp av den uppmärksamhet man fick av den där rösten eller av andra gäng etc, något som senare togs bort helt. Tex så är ju bara andra människor i GTA 3 och 4 bara utfyllnad och det enda som händer är att man får snuten efter sig om man mördar 2 eller 3. Själva känslan i spelet är borta när de började skapa de där jävla storylinen etc som man ska följa. En sak till; själva nöjet med att vara karaktären i spelet kom av att man var anonym. Därav det irriterande i att behöva vara en dålig 2pac kopia eller nån jävla rysk flykting. Vi vill inte behöva lära känna vår karaktär eller ha någon dum backstory. Allt vi seriösa GTA fans behövde var "the dude" som släpptes i en stad..full med vapen och full med rolig skit att göra..utan åtaganden...
2011-11-07, 12:52
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Men vem faaaan kör gta på dator nuförtiden? -.- gta 1-2 kan jag förstå men efter det är det fanimig konsoll som gäller
Varför är det konsol som gäller? Grafiken är ju 100x bättre på PC när man kör GTA 4?
2011-11-07, 13:18
Medlem
i år kommer iallafall inte spelet om man kollar på release

http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/113059-grand_theft_auto_v
2011-11-07, 13:25
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkiced
Kommer aldrig att hända. Tyvärr så har GTA serien länge gjorts mer och mer "rumsren" på så sätt att man inte längre får poäng eller applåder (minns ju GTA 2.."Applåder..KILLING SPREE..eller nåt sånt)
för det onda man gör. Det roligaste med GTA som fick en att sitta uppe hela natten var just att det var samhället emot dig och bara dig. Känslan av att förstöra, mörda etc bara för att vägdes upp av den uppmärksamhet man fick av den där rösten eller av andra gäng etc, något som senare togs bort helt. Tex så är ju bara andra människor i GTA 3 och 4 bara utfyllnad och det enda som händer är att man får snuten efter sig om man mördar 2 eller 3. Själva känslan i spelet är borta när de började skapa de där jävla storylinen etc som man ska följa. En sak till; själva nöjet med att vara karaktären i spelet kom av att man var anonym. Därav det irriterande i att behöva vara en dålig 2pac kopia eller nån jävla rysk flykting. Vi vill inte behöva lära känna vår karaktär eller ha någon dum backstory. Allt vi seriösa GTA fans behövde var "the dude" som släpptes i en stad..full med vapen och full med rolig skit att göra..utan åtaganden...

Tror du bestämt blandar ihop GTA med Saints Row.
2011-11-07, 14:31
Medlem
DIEXELs avatar
Eftersom R*/Houser valde att visa en fiktiv Interstate 5 i trailern och dom gillar att driva med det amerikanska samhället så kan en DLC vara att man gör en del uppdrag vid den mexikanska gränsen eftersom Interstate 5 går rakt igenom Kalifornien, norr till söder. Det är ju mycket tjat om det där stängslet/muren och den illegala invandringen samt om dom ska utöka gränspolisen osv i den amerikanska politiken.
2011-11-07, 17:26
Medlem
icares avatar
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=492088

här har vi lite smaskiga rykten och dylikt!

(förlåt om det redan postats )
2011-11-07, 18:47
Medlem
Mr.Golds avatar
Vet någon hur lång tid det tog mellan första trailern och andra när dessa släpptes för GTA IV?
2011-11-07, 18:51
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Vet någon hur lång tid det tog mellan första trailern och andra när dessa släpptes för GTA IV?

Så vitt jag vet så kom första trailern 29 mar 2007, och spelet var först tänkt att lanseras 19 oktober 2007. Men på grund av diverse förseningar lanserades det först 29 april 2008. Liter mer än ett år efter första trailern. Som tidigast kan vi alltså räkna med att V lanseras till våren. Samtidigt återstår det väl att se hur lång tid det tar innan Take Two går ut med nya förseningar inför lanseringen av V också.
2011-11-07, 18:56
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Så vitt jag vet så kom första trailern 29 mar 2007, och spelet var först tänkt att lanseras 19 oktober 2007. Men på grund av diverse förseningar lanserades det först 29 april 2008. Liter mer än ett år efter första trailern. Som tidigast kan vi alltså räkna med att V lanseras till våren. Samtidigt återstår det väl att se hur lång tid det tar innan Take Two går ut med nya förseningar inför lanseringen av V också.

Yes det förstod jag men menade visst mellan första och andra trailern, alltså trailer 1 och trailer 2 !
2011-11-07, 18:59
Medlem
therifs avatar
Citat:
Yes det förstod jag men menade visst mellan första och andra trailern, alltså trailer 1 och trailer 2 !

Shit vad jag känner mig korkad just nu ...
2011-11-07, 19:01
Medlem
therifs avatar
Citat:

28 juni 2007 kom den andra trailern. Det vill säga närmare exakt tre månader efter den första.
2011-11-07, 19:04
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therif
Shit vad jag känner mig korkad just nu ...

Äh lugnt, fick reda på det via youtube. Första lades upp av R* den 29 mars 2007 och den andra lades upp 28 juni 2007. Kan man förvänta sig andra trailern av GTA V om 3 månader tro?

EDIT: Såg att du skrev det nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in