2011-12-02, 11:39
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Förutom duvor så har det inte funnits några andra djur i gta serien, iallafall inte några jag vet om.

Om dom visar en hund i trailern så borde det ju finnas, men man vet aldrig, det kanske kommer en massa moralkärringar och lyckas övertyga Rockstar om att radera hundarna i sista sekund innan spelet släpps

Själv skulle jag gärna vilja ha mycket djur med i spelet och det är inte för att ha möjlighet att kunna döda utan för att det kommer att kännas mycket er verkligare när man springer runt i skogarna

Har för mig att det finns sjöstjärnor, fiskar, sköldpaddor och delfiner i GTA San Andreas. Rätta mig om jag har fel!
2011-12-02, 12:58
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Har för mig att det finns sjöstjärnor, fiskar, sköldpaddor och delfiner i GTA San Andreas. Rätta mig om jag har fel!

Jaoo det stämmer.

Fans väll även b-aktiga fåglar?
2011-12-02, 14:10
Medlem
symbicorts avatar
Hoppas dom tar tillbaka motorsågen
2011-12-02, 14:18
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbicort

Shit, den hade jag helt glömt bort att den fanns...hoppas på det jag med!
2011-12-02, 14:37
Medlem
Luposs avatar
Började spela Saints Row the third härom dagen och även om det har sina brister lär Rockstar känna att de måste börja anstränga sig lite. GTA 4 var ett helt ok spel men det känns som att det fattas någonting, man bara följer med i storyn och precis som vilket linjärt spel som helst.

Varje GTA har kännts väldigt väldigt speciellt, sedan GTA 1 har det varit något helt unikt men så kändes inte GTA 4. Inte på någon punkt är det bäst eller utmärkande, snygg välpolerad yta utan innehåll. Man har skalat bort mer och mer sedan San Andreas och känslan är bort av någon anledning.
2011-12-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Jaoo det stämmer.

Fans väll även b-aktiga fåglar?

jo det stämmer att det fanns fåglar
2011-12-03, 13:20
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbicort

Ja, och jag tyckte även om samurajsvärdet i Vice City
2011-12-03, 13:25
Medlem
VVCs avatar
Fan kommer det ingen ny info till oss snart ?
2011-12-03, 13:36
Medlem
melonbulles avatar
ågon som har fiskat ur någon info om nästa trailer eller liknande?
2011-12-03, 14:27
Medlem
cazt0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupos
Började spela Saints Row the third härom dagen och även om det har sina brister lär Rockstar känna att de måste börja anstränga sig lite. GTA 4 var ett helt ok spel men det känns som att det fattas någonting, man bara följer med i storyn och precis som vilket linjärt spel som helst.

Varje GTA har kännts väldigt väldigt speciellt, sedan GTA 1 har det varit något helt unikt men så kändes inte GTA 4. Inte på någon punkt är det bäst eller utmärkande, snygg välpolerad yta utan innehåll. Man har skalat bort mer och mer sedan San Andreas och känslan är bort av någon anledning.

Kunde inte hålla med mer! GTA 4 var en sån gigantisk besvikelse, jag har kört de tidigare spelen utav helvete och köpte dom alltid på releasedagen. När fyran kom köpte jag PS3 bara för att kunna köra GTA 4. Men jag kände precis som du, en välpolerad yta utan innehåll, inget lull-lull vid sidan av öht. Slutade med att jag la ner det halvvägs och sen inte rörde PS3:an på ett år.
2011-12-03, 22:12
Medlem
Mr-Zods avatar
Ok, men skulle ni tycka att det vore kul om poliserna hade hundar som attackerar spelaren, eller att tämja hästar på en gård och liknande, det låter inte som gta jag vet men vore det inte kul med lite nytt?

Håller med om att det skulle vara verkligare om det nu är vildmark och skog om man stötte på djur.
2011-12-03, 22:43
Medlem
r0starNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Ok, men skulle ni tycka att det vore kul om poliserna hade hundar som attackerar spelaren, eller att tämja hästar på en gård och liknande, det låter inte som gta jag vet men vore det inte kul med lite nytt?

Håller med om att det skulle vara verkligare om det nu är vildmark och skog om man stötte på djur.

Låter skitkul med hundar och skit faktiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in