Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Rockstar har ju inte ens satt ett datum på när det ska släppas, inget illa menat det är bara kul att folk spekulerar

Hoppas själv på att den kommer ut nästa år, men har inget emot att vänta till 2013 heller. Som vi alla vet är spelet bara under utvecklingsstadiet nu. Om det då är sant att det ska vara en jättehög kvalitet (som syns i trailern) plus att manuset ska vara på 1000 sidor så tycker jag att det är bättre att de får jobba ostört med att utveckla spelet ordentligt så att man får ut det bästa av det.
Jag hoppas också att det kommer minst en till trailer som avslöjar mer saker med spelet och lite av handlingen. Om det är sant att ett uppdrag går ut på att rädda en gammal gta huvudkaraktär hoppas jag att det blir CJ helt klart.

Nej, dom har ju inte satt något datum. Det är ju därför vi får ta och spekulera vilket datum det blir utifrån hur det har varit tidigare.
Visst skulle man klara sig till 2013, men det verkar ju väldigt konstigt att rockstar skulle släppa en trailer nästan ett och ett halvt år innan dom planerar och släppa spelet. Så vitt jag kan minnas har dom inte gjort det innan. Första trailern till IV kom ett halvår innan det var meningen att det skulle släppas. Men sedan blev det ju förseningar på totalt 6 månader.
Helst av allt så kan det komma imorrn:P.