2011-11-13, 05:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hafsol
Man ser väl ett par horor i trailern, så man kan väl hoppas på att dom är med.

En fråga bara, varför tycker ni att det är så viktigt att ha med horor i Gta?

Visst, det är snyggt om det finns några som går runt på gatorna men det är ju inte kul att knulla en i sin bil haha?

Kanske bara har med själva grejen att man ska kunna göra det om man vill?
2011-11-13, 06:47
Medlem
r0starNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Visst, det är snyggt om det finns några som går runt på gatorna men det är ju inte kul att knulla en i sin bil haha?

Det tillhör väl det amerikanska samhället haha
2011-11-13, 14:56
Medlem
Hafsols avatar
Citat:

Jag tycker att dom är rätt roliga att döda eftersom dom ofta har rätt mycket pengar, jämfört med andra.
2011-11-13, 15:28
Medlem
Hafsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maccedeus
text...

Man kan ju verkligen hoppas på att mapen är 2 gånger så stor dom RDRs, skulle ju vara helt underbart. Ser nästan inget negativt i dom där ryktena hoppas att det mesta stämmer, vore guld!
2011-11-13, 16:44
Medlem
mr.mister89s avatar
Ni grabbar som har koll på Rockstar.

Händer/Har det hänt att dom i samband med Jul/Nyår ger ut någon sorts "present" alltså typ kanske en screenshot, teaser trailer, art osv. Skulle vara en väldigt trevlig julklapp i så fall.
Kanske låter jävligt puckat, men det kan ju knappast undgått dom hur jävla mkt människor som sitter och taggar inför Gta:V.
2011-11-13, 17:50
Medlem
Sjukt att jag aldrig sett den här videon tidigare: http://www.youtube.com/watch?v=4yoLIDKJcQs&feature=relmfu

Och då kom den ändå ut för nästan ett halvår sedan..
2011-11-13, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Rockstar har ju inte ens satt ett datum på när det ska släppas, inget illa menat det är bara kul att folk spekulerar Hoppas själv på att den kommer ut nästa år, men har inget emot att vänta till 2013 heller. Som vi alla vet är spelet bara under utvecklingsstadiet nu. Om det då är sant att det ska vara en jättehög kvalitet (som syns i trailern) plus att manuset ska vara på 1000 sidor så tycker jag att det är bättre att de får jobba ostört med att utveckla spelet ordentligt så att man får ut det bästa av det.
Jag hoppas också att det kommer minst en till trailer som avslöjar mer saker med spelet och lite av handlingen. Om det är sant att ett uppdrag går ut på att rädda en gammal gta huvudkaraktär hoppas jag att det blir CJ helt klart.

Nej, dom har ju inte satt något datum. Det är ju därför vi får ta och spekulera vilket datum det blir utifrån hur det har varit tidigare.

Visst skulle man klara sig till 2013, men det verkar ju väldigt konstigt att rockstar skulle släppa en trailer nästan ett och ett halvt år innan dom planerar och släppa spelet. Så vitt jag kan minnas har dom inte gjort det innan. Första trailern till IV kom ett halvår innan det var meningen att det skulle släppas. Men sedan blev det ju förseningar på totalt 6 månader.

Helst av allt så kan det komma imorrn:P.
2011-11-14, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mister89
Ni grabbar som har koll på Rockstar.

Händer/Har det hänt att dom i samband med Jul/Nyår ger ut någon sorts "present" alltså typ kanske en screenshot, teaser trailer, art osv. Skulle vara en väldigt trevlig julklapp i så fall.
Kanske låter jävligt puckat, men det kan ju knappast undgått dom hur jävla mkt människor som sitter och taggar inför Gta:V.

Tippar på att Trailer 2 kommer senare delen av December eller i Januari, Trailer 3 kommer i Mars/April å sen släpps spelet i Maj/Juni
2011-11-14, 16:58
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyElement
Nej, dom har ju inte satt något datum. Det är ju därför vi får ta och spekulera vilket datum det blir utifrån hur det har varit tidigare.

Visst skulle man klara sig till 2013, men det verkar ju väldigt konstigt att rockstar skulle släppa en trailer nästan ett och ett halvt år innan dom planerar och släppa spelet. Så vitt jag kan minnas har dom inte gjort det innan. Första trailern till IV kom ett halvår innan det var meningen att det skulle släppas. Men sedan blev det ju förseningar på totalt 6 månader.

Helst av allt så kan det komma imorrn:P.

Jag håller med det var inte meningen att låta klagande jag är också ett stort fan av gta serien. Tyvär kan jag inte så mycket om sambandet mellan trailer och release tid. Jag hakade på gta trenden ganska sent. Det första gta spelet jag spelade var san andreas och då visste jag inte att det fanns trailers, det nästa jag spelade var IV och det var efter att ha sett en trailer och såg resten efter att jag klarat spelet. Det var alltså inte meningen att framgå som någon expert. Jag är taggad för 5:an också och vill att det ska komma så snabbt som möjligt.
En sak till IcyElement: http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Någon som har upptäckt någon ny detalj i trailern eller hittat någon ny hint om när nästa trailer ska släppas?
Senast redigerad av Mr-Zod 2011-11-14 kl. 17:01.
2011-11-14, 18:16
Medlem
schmuckens avatar
Citat:

Exakt. I red dead redemption(inte gta, men fortfarande) så hade jag gärnat vilja dra upp en av dessa feta sprutluder och dunka henne på mitt rum. Varför? För att jag kan. Men av någon anledning tog de bort detta vilket var synd.
2011-11-14, 20:40
Medlem
grithors avatar
Citat:

För mig är det mest för att det har funnits horor i serien sedan GTA 3, det har blivit en del av vad man förväntar sig ska finnas i en ny GTA titel.

Om Rockstar skulle ta bort dom så skulle jag har svårt att greppa någon förnuftig anledning om varför.
Tror dock inte dom kommer göra det, någon sa ju även att man kan se ett par i trailern.
2011-11-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Zod
Jag håller med det var inte meningen att låta klagande jag är också ett stort fan av gta serien. Tyvär kan jag inte så mycket om sambandet mellan trailer och release tid. Jag hakade på gta trenden ganska sent. Det första gta spelet jag spelade var san andreas och då visste jag inte att det fanns trailers, det nästa jag spelade var IV och det var efter att ha sett en trailer och såg resten efter att jag klarat spelet. Det var alltså inte meningen att framgå som någon expert. Jag är taggad för 5:an också och vill att det ska komma så snabbt som möjligt.
En sak till IcyElement: http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Någon som har upptäckt någon ny detalj i trailern eller hittat någon ny hint om när nästa trailer ska släppas?

Haha, gulligiaste låten. Men jag är inte heller någon expert. Jag spekulerar bara jag också. Sen är det ju bra att vi är flera här som gör det så om man har "fel"(Det är väldigt svårt att ha rätt eller fel när R* inte har gett någon info) så kan andra ge lite nya perspektiv.

Så om det tolkades att jag var nedlåtande eller dumförklarande så ber jag om ursäkt. Inte min mening.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in