2011-11-04, 20:58
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Kommer ju gå att ändra sen med en mod hoppas jag.

Enda anledningen till att jag aldrig spelade San Andreas. Inte för att jag är racist eller så. Men jag kände inte igen mig alls i karaktären. Gav spelet en chans iaf.
Det är lite skrämmande du känner igen dig i de andra karaktärerna ändå...

Jag vill man ska bli jagad av polisen för trafikförseelser osv. Blev besviken på fyran där man kunde glida förbi en polisbil som stannat för rött och bara tuta och köra...
Rutinkontroller skulle vara roligt också...
Senast redigerad av Xel2oX 2011-11-04 kl. 21:02.
2011-11-04, 21:03
Medlem
festispojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melonbulle
nej denna http://www.youtube.com/watch?v=_py06te1Kjs&feature=related

lyssna alltid på den när man körde cross
Tycker crossen borde få mycket bättre acceleration så man kan leka sig lite mer med den eller vad säger du ?

Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX

Jag vill man ska bli jagad av polisen för trafikförseelser osv. Blev besviken på fyran där man kunde glida förbi en polisbil som stannat för rött och bara tuta och köra...
Det hade varit sjukt störande om man fick polisen efter sig för fortkörelse och dylikt. Som jag märkte var det ganska jobbigt med det i Mafia II
2011-11-04, 21:04
Medlem
Sainsburyss avatar
Det jag hoppas på är en förbättring gällande folket i staden. Jag hoppas att dom gör fler saker än bara gå runt, dvs fler kriminella som är ute o härjar. Att man ser polisen jaga andra bilar (som man har sett förr, men jag vill se oerhört mer av sånt!). Kanske mer bråk på gatan. Protester av någon anledning. Chansen att man kanske blir rånad. Mycket mer sånt hoppas jag på!
2011-11-04, 21:05
Medlem
festispojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Det jag hoppas på är en förbättring gällande folket i staden. Jag hoppas att dom gör fler saker än bara gå runt, dvs fler kriminella som är ute o härjar. Att man ser polisen jaga andra bilar (som man har sett förr, men jag vill se oerhört mer av sånt!). Kanske mer bråk på gatan. Protester av någon anledning. Chansen att man kanske blir rånad. Mycket mer sånt hoppas jag på!
Det kommer du märka massor av tror jag! Ser ut så på trailern iaf!
2011-11-04, 21:10
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festispojk
Tycker crossen borde få mycket bättre acceleration så man kan leka sig lite mer med den eller vad säger du ?

Det hade varit sjukt störande om man fick polisen efter sig för fortkörelse och dylikt. Som jag märkte var det ganska jobbigt med det i Mafia II
Jag tycker det skulle vara roligare.
2011-11-04, 21:12
Medlem
festispojks avatar
Citat:
Jag tycker det skulle vara roligare.

Smaken är som baken, men tycker du man borde kunna kryssa i en ruta på Options? "Cops- Simulation"

Själv så tycker jag det hade varit bra eftersom många tycker som dig och många tycker som mig.
2011-11-04, 21:16
Medlem
wemas avatar
Citat:

Nej usch. Det hade nog varit roligt i fem minuter. Sen blir det bara störande!
Däremot skulle det ju kunna vara valbart i menyn. Då skulle det fungera
2011-11-04, 21:39
Medlem
top12s avatar
Bara jag som tycker snubben i den röda cabben runt 0:25 är lik Cesar Vialpando eller vad han heter från GTA SA?
2011-11-04, 21:41
Medlem
festispojks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av top12
Bara jag som tycker snubben i den röda cabben runt 0:25 är lik Cesar Vialpando eller vad han heter från GTA SA?
Ganska lik
2011-11-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av top12
det var min första tanke också
2011-11-04, 22:15
Medlem
Citat:
The internet detectives over at Superannuation have dug up some interesting news on what could point to the first details of not-yet-announced Grand Theft Auto 5.

The news come in the form of casting notices from talent agency called The Agency for something called "Rush," a project many believe is Grand Theft Auto 5. If this shakes out (and that's a huge "if"), the next Grand Theft Auto game will be set in Los Santos (fictional Los Angeles) and will feature an interesting group of colorful lowlifes and criminals.

I've posted the character descriptions under the cut (Spoiler?), so you can make up your own mind:

Mitch Hayes:
38 ? Annoying, wise cracking, highly successful FBI agent. In great shape. Does triathlons, drinks low cal beer, but still has a sense of humor.

Miguel Gonzalez:
25 Young Mexican American FBI agent, caught between a few mob bosses. Very clean cut

Clyde:
23 ? Moronic, almost inbred and creepy white trash hillbilly. Very naïve but in a creepy ?it?s only incest sort of way?

Brother Adam:
Welsh monk / cult leader / yoga teacher ? 50, very lithe, very into exploring your personal tension through gripping massage. Needs Welsh accent.

Mrs Avery:
Neurotic soccer mom, home maker, 48, anxious and addled on pain killers. Very angry at neighbor MRS Bell.

Mrs Bell:
Swinger, and mellow Californian divorcee. 45. Ugly but comfortable with self.

Eddie:
47 ? Weed evangelist, guy who started smoking at 30, and is now a leading proponent of marijuana?s fantastic properties. White, awkward.

Ira Bernstein:
56 ? publicist for an actress known as America?s newest sweetheart who just so happens to love animals, orphans, drugs and sex. He?s always trying to hide her latest indiscretion.

Kevin De Silva:
18 ? Albert?s fat, FPS playing gamer son. Smokes a lot of weed, has anxiety issues and a card for a bad back, very soft, very opinionated. Into making racist comments while playing online.

Harut Vartanyan:
42-52 years old ? Armenian car dealer, moneylender, would be Fagin and would be bully. Heavily connected to the underworld, but irritates people so much no one likes him.

Nervous Jerry:
48 ? paranoiac living in the sticks, near Simon, completely paranoid, and terrified of Simon.

Calvin North:
55 ? clapped out FBI agent who now mostly works offering advice on TV shows ? whose only claim to fame turns out to be entirely false ? but a decent guy in other ways. Badly dressed. Divorced. Putting on weight.

Jerry Cole:
53 ? disabled IT expert and criminal information vendor.

Rich Roberts:
English hardman actor, 35, who acts tough but who wants to do serious work - the only problem is he can't quite read the words.

Alex:
white 52 yr old loosie goosie hippy rich guy who has lost his money and is getting desperate but trying not to.

Scarlet:
45-52 years old ? unshaven female spiritualist and hippy with a love of exploring the wilderness. Very into journeys.

Chad:
29 ? pretty boy misogynist Beverly Hills party boy. Made money, but not as cool as he thinks he is.

Tae Wong:
39 ? somewhat incompetent Chinese mobster, loves doing ecstasy, going to raves.

Taes Translator:
45 - VERY STRAIGHT LACED Chinese translator, terrified of his boss?s dad. Male, awkward. Needs to speak Chinese.

Read more: http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/710896/grand-theft-auto-5-casting-notices-may-point-to-rockstars-next-gta/#ixzz1cm17Szx4

Kan vi ju konstatera att detta med 99% säkerhet faktiskt nu handlade om GTA:V som ni ser kan ni GLÖMMA drömarna om något nytt "San Andreas" med gängkrig och skit.

Citat:
"another radical reinvention of the Grand Theft Auto universe."

and this

Citat:
Rockstar says the game will present "a bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based
gameplay and online multiplayer," as the game "focuses on the pursuit of the almighty dollar

Lägger alla mina pengar på att dom försöker sig på multiple protag's vinkeln och därav "FIVE" över "V"
Senast redigerad av dip 2011-11-04 kl. 22:20.
2011-11-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Kan vi ju konstatera att detta med 99% säkerhet faktiskt nu handlade om GTA:V som ni ser kan ni GLÖMMA drömarna om något nytt "San Andreas" med gängkrig och skit.
tror ingen har tagit upp om gängkrig igen , bara du dum nog som bara slänger in massa skit och dömmer oss ^^

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in