2012-11-11, 13:44
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrowz
Fina minnen!
Dock är ju den här grymmast av dom alla : http://www.youtube.com/watch?v=JYy69qOJWoM
Min personliga favorit;
GTA: Liberty City Stories

Det GTA-spelet i serien som jag har flest minnen från är dock GTA: San Andreas.
2012-11-11, 13:56
Medlem
ArturoBandinis avatar
Jag har ett jävla problem med att läsa artikeln som länkas på gtavactionbloggen. Många sidor som bara är vita.
2012-11-11, 13:58
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Jag har ett jävla problem med att läsa artikeln som länkas på gtavactionbloggen. Många sidor som bara är vita.
Jag förmodar att du syftar på artikeln skriven av GameInformer? Om så är fallet finner du allting från artikeln här: http://imgur.com/a/8zTzP
2012-11-11, 14:31
Medlem
HeyBePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Min personliga favorit;
GTA: Liberty City Stories

Det GTA-spelet i serien som jag har flest minnen från är dock GTA: San Andreas.

Flashback
2012-11-11, 14:42
Medlem
jonthe12s avatar
Ni som kallar trevor redneck eller ser han som en lantis några sidor bak tror jag har fått grovt fel uppfattning. Hans ovårdade utseende beror ju på drogberoende, en redneck tar varken droger, har tatueringar eller sysslar med bankrån.
2012-11-11, 14:45
Medlem
Kaejkos avatar
Denna låt måste komma tillbaks.
Ed Bruce - Mamas Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys
http://www.youtube.com/watch?v=akdpWGp8Q-A
2012-11-11, 14:52
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Mafia 2 är väldigt bra när det kommer till såna detaljer och jag skulle gärna se (som jag redan har sagt en miljon gånger i den här tråden) att Rockstar tar åt sig mycket av det som finns i Mafia 2, att byta kläder och regplåt när man är efterlyst är ännu en grej som Mafia 2 gör bättre än Gta.

Mafia 2 har väldigt många bra smågrejer som gör spelet verklighetstrognare och gör att man har mer möjligheter, dock är det ju inte lika öppet som Gta vilket är synd

Till er som har läst Game Informers artikel om Gta V

Nu har förhoppningsvis de flesta i den här tråden läst Game Informers artikel så min fråga är nu, tror ni att allt det som är skrivet i artikeln kommer att finnas med eller kommer saker läggas till/tas bort och i så fall vad tror ni det är?

Hmm, tror inte att dom kommer direkt ta bort några av funktionerna men det dom säkert kommer att göra är att göra en funktion mindre värd än den andra, dvs. att inte satsa lika mycket på t.ex. flygningen, medans dom lägger mer kraft på att köra bilar. Men en av sakerna jag tror dom kommer minska på är det med människorna, att dom integrerar sig i samhället lika bra som vi människan gör, går och shoppar, sitter i busskurar för att vänta på bussen att komma, gå och hänga osv. Hoppas inte att dom gör det nu men det är min åsikt.
2012-11-11, 14:56
Medlem
mrPMLs avatar
Fyfan GameInformer-bilderna fick mig att bli helt exalterad. Klarar inte av all väntan längre!
Ska ta ledigt från jobbet, bunkra upp rejält, och spela tills jag svimmar
2012-11-11, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonthe12
Ni som kallar trevor redneck eller ser han som en lantis några sidor bak tror jag har fått grovt fel uppfattning. Hans ovårdade utseende beror ju på drogberoende, en redneck tar varken droger, har tatueringar eller sysslar med bankrån.

???

Har du någonsin sett Cops på TV? Det vimlar ju av rednecks som är kriminella och alkohol- eller drogberoende.
2012-11-11, 15:04
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonthe12

Haha fast jag tror nog att du vet lika mycket om rednecks som jag gör dvs inte mer än man har sett på tv, man har en fördom om hur en redneck ser ut och Trevor passar ju väldigt bra in som "trailertrash" som sitter på verandan med hembränt i handen.

Citat:
Ursprungligen postat av mrPML
Fyfan GameInformer-bilderna fick mig att bli helt exalterad. Klarar inte av all väntan längre!
Ska ta ledigt från jobbet, bunkra upp rejält, och spela tills jag svimmar

Ta inte i för mycket bara så att du inte blir som Diablo 3 spelarna som dör framför datorn pga att dom inte gör något annat än att spela
2012-11-11, 15:19
Medlem
jonthe12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
???

Har du någonsin sett Cops på TV? Det vimlar ju av rednecks som är kriminella och alkohol- eller drogberoende.

Japp, inte rednecks direkt. Mest svarta och whitetrash. Rednecks kan vara kriminella men inte den här sortens bankrånare som jobbar med en rik äldre man och en black dude. Jag skulle tippa mer på att han bor i en sunkig lägenhet i city än en husvagn ute på vischan. Men mest troligt ett helt okej hus lite ute på landsbygden. Vi får väl se när spelet släpps hur mycket redneckvibbar man får, är väldigt tveksam på att man skulle få några alls.

Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha fast jag tror nog att du vet lika mycket om rednecks som jag gör dvs inte mer än man har sett på tv, man har en fördom om hur en redneck ser ut och Trevor passar ju väldigt bra in som "trailertrash" som sitter på verandan med hembränt i handen.

Men har är ju verkligen ingen klassisk redneck (enligt våra fördomar). Visst kanske han gillar hembränt, finns många anledningar till att man gillar det - billigt sätt att täcka alkoholberoendet exempelvis. Han har ju verkligen fel klädstil och bär fel vapen på alla bilder också.
2012-11-11, 15:20
Medlem
BaiskeliPampus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Haha låter precis som jag skrev några sidor bakåt, dude wtf

hahaha, jävlar, såg inte det!
ber så hemskt mycket om ursäkt för det men det verkar i alla fall som att vi vill ha samma saker!
Great minds think alike!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in