Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
???
Har du någonsin sett Cops på TV? Det vimlar ju av rednecks som är kriminella och alkohol- eller drogberoende.
Japp, inte rednecks direkt. Mest svarta och whitetrash. Rednecks kan vara kriminella men inte den här sortens bankrånare som jobbar med en rik äldre man och en black dude. Jag skulle tippa mer på att han bor i en sunkig lägenhet i city än en husvagn ute på vischan. Men mest troligt ett helt okej hus lite ute på landsbygden. Vi får väl se när spelet släpps hur mycket redneckvibbar man får, är väldigt tveksam på att man skulle få några alls.
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Haha fast jag tror nog att du vet lika mycket om rednecks som jag gör dvs inte mer än man har sett på tv, man har en fördom om hur en redneck ser ut och Trevor passar ju väldigt bra in som "trailertrash" som sitter på verandan med hembränt i handen.
Men har är ju verkligen ingen klassisk redneck (enligt våra fördomar). Visst kanske han gillar hembränt, finns många anledningar till att man gillar det - billigt sätt att täcka alkoholberoendet exempelvis. Han har ju verkligen fel klädstil och bär fel vapen på alla bilder också.