Trodde att de olika karaktärerna hade olika klädaffärer de kunde köpa kläder i, men tydligen så kan alla karaktärer komma åt alla klädaffärer. Trevor kan alltså börja klä sig som Micheal samtidigt som Michael kan börja klä sig som Trevor. Lite tråkigt tycker jag.
Trodde att de olika karaktärerna hade olika klädaffärer de kunde köpa kläder i, men tydligen så kan alla karaktärer komma åt alla klädaffärer. Trevor kan alltså börja klä sig som Micheal samtidigt som Michael kan börja klä sig som Trevor. Lite tråkigt tycker jag.
Möjlighet att spela spelet som man själv vill tycker jag!
Vad spelar det för roll? Det är ju bara att inte köpa samma kläder. :-)
Är det här Den stora tråden om postens/företags leveranstider? Snälla MOD, lås tråden i en månad.
Tillsvidare så hamnade jag av misstag framför ett klipp där bilfysiken är i centrum.
Jag tycker det ser bra ut, och känslan verkar vara riktigt bra.
På den punkten förstår jag inte vad alla gnäller över. Köp ett bilspel?
Lust och länka?
Allt jag sett hittills får det att framstå som att både bilfysik och bilhandlingen verkar suga hästk*k men inget av det har varit direkt fokuserat på ämnena i fråga.
----------------------------
Kollade lite livestream
En grej jag ogillar direkt är att när man dör så "pausar" spelet bilden och det blir svartvitt etc, gillade Gta IV när spelet fortsatte några sekunder efter att man hade dött, med "paus" effekten så blir det väldigt abrupt och trist imo
Senast redigerad av Reggaeman 2013-09-14 kl. 10:18.
En fråga.. Jag hörde här att man kan se flera mil framåt, förutom dimma på längre håll. Kan man se fotgängare på flera mil också? Tänkte som med sniper. Knäppa en snubbe i skallen på en mils avstånd.