2013-09-13, 19:34
Medlem
Pellenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Fattar inte hur ni kan kolla på streams i flera timmar så här kort innan release, bättre o se små snuttar på olika funktioner

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Så sant så.., ni har ju väntat flera år för att få spelet och.., samtliga överraskningar går bokstavligen upp i rök..

Tänk efter..
Kan inget annat än att hålla med er. Har man väntat på att få uppleva spelet i flera år, så ska man FAN göra det själv och inte kolla på massa jävla streams.. Finns liksom inga överraskningar kvar till er som suttit i timmar och följt dessa läckor.

-

Någon som vet om det öppnas några mer luckor idag? Vilken tid på dygnet öppnades dom sist?
2013-09-13, 19:40
Medlem
Ser ut som om de inte riktigt flyter riktigt lika fint som på officiella trailern tycker jag, eller är det bara streamen som e kass?
2013-09-13, 19:44
Medlem
Efter att ha tittat några minuter på livestream, så försvann mycket utav min gta v hype.

Annars ser det väl helt okej ut, några framdrops här och där. Ser betydligt mycke bättre ut än Gta IV iaf.
2013-09-13, 19:44
Medlem
..FAN..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallybil
Ser ut som om de inte riktigt flyter riktigt lika fint som på officiella trailern tycker jag, eller är det bara streamen som e kass?
Mest troligt inte streamens fel, inget spel flyter på bra i 15fps.
2013-09-13, 19:46
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullatorn
MortalDisease

Tack för den spoilern, jävla idiot.

Jag vet inte ens om man kan det öht, har bara hört rykten om det men eftersom det inte finns konkreta bevis ville jag ha svar här på om det "bara var i uppdrag" etc.

Tror knappast man kan det.
2013-09-13, 19:56
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullatorn
MortalDisease

Tack för den spoilern, jävla idiot.

Men för faaan, hela spelupplevelsen är säkert förstörd för att man har råkat få veta att man vid ett visst tillfälle
Nu är spelet inte ens intressant längre

Skit najs med en massa läckta bilder och videos. Själv trodde jag att mitt begär efter spelet skulle gå ner, men nu är begäret på topp istället
2013-09-13, 19:57
Medlem
SleighBellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuC0
Eller hur... Jag hoppas verkligen att ingen lyckas cracka spelet.
Måste man ha tillgång till internet för att kunna spela, jag tänkte beställa det idag men har inte riktigt bredband igen förens om tre veckor!
2013-09-13, 19:58
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Mjaa, isåfall emulator liknande lösningar. ANnars har jag svårt att se det hända så snabbt av random pirat. Men man kan ju hoppas!!!

Mvh "PC-endast-spelare" .. 30 fps med slöa konsoler är hjärtskärande för mig

30 fps duger gott och väl till det här spelet och kommer inte lagga nånting, spring o köp en konsoll din grafikbög
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lper
Tror ni inte det är möjligt att spelet kommer till PC om några månader genom att pirater kopierar det från konsol till PC?

Nej, men förhoppningsvis kommer det en riktig PC version, som med alla tidigare GTA spelen.
Jag kommer att köpa det till PS3 måndag natt, men jag kommer att köpa PC versionen om den också kommer, jag gjorde samma sak med GTA IV.
Medlem
Freeze89s avatar

Ingen spoiler egentligen, bara en fråga som jag har efter att ha sett några streams. Men finns ju känsliga jävlar.
2013-09-13, 20:00
Medlem
majj1katts avatar
2013-09-13, 20:04
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89

Ingen spoiler egentligen, bara en fråga som jag har efter att ha sett några streams. Men finns ju känsliga jävlar.

Citat:
Ursprungligen postat av majj1katt
Ja jävlar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in