Någon som vet om Elgiganten/Mediamarkt kör något nattöppet i Jönköping?
Har även hört att Mediamarkt brukar slänga ut nya spel på släppdagen för under 400 riksdaler, är detta sant och tror ni tyskarna kommer göra samma sak med detta marvelösa spel?
Har även hört att Mediamarkt brukar slänga ut nya spel på släppdagen för under 400 riksdaler, är detta sant och tror ni tyskarna kommer göra samma sak med detta marvelösa spel?
Du har redan postat exakt samma fråga på sidan innan, lär dig Googla.
Varken Elgiganten/Mediamarkt har haft nattöppet de senaste stora spelsläppen, är oftast Gamestop som gäller.
Bokade idag på MM för 499, dock har dom stängt på releasedagen så man får hämta det dagen efter, en dag hit och dit är inte så jävla noga för mig
Var inne på game först, han sa att det kostade 699, då sa jag att det var aldeles för dyrt. "Så kostar det överallt" menade den nissen
Varför? Det är ju en vanlig tisdag? Gäller samma pris på alla MM eller? När jag tittar på deras hemsida så ligger det på 529 inkl. frakt men står inget om vad frakten kostar.
Fan vad spelbutiker suger kuk. Det bör ju vara så att ''vanliga butiker'' tar extra betalt för spel och att spelbutikerna har allt mycket billigare. Sen rånar de oss också när vi vill lämna in spel! Vilket jävla skit det är, överpris på spel när spel är det enda de tar in?
För att gå OnT så blev jag lack när jag fick reda på att Rockstar bett affärerna att inte skicka spelet innan den 16e så att ingen ska få det för tidigt! Det var den enda anledningen till att jag beställde hem, jag hade en liten chans att få spelet tidigare!
Ja, jag är arg idag!!!
Amazon i UK skickar spelet den 14:e verkar det som.