2013-08-25, 03:47
Medlem
creteks avatar
inget spel i historian har haft sån här hype, ingen film, musik heller för den delen, detta är tillochmed mer hypat än jordens undergång back in 2012.
2013-08-25, 03:47
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floetok
Men hallå där, det är ju ändå kontors pamparna på rockstar games kontor som valt att släppa så in i helvete mycket information om spelet. Om inte dom hade släppt så mycket skit under den tid som är kvar, så hade det ju inte blivit så mycket spoilers! Dom bär visst ansvaret, enligt mig asså!
Det är väl inte dem som släppt tv klippen och ost listan?
2013-08-25, 03:50
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Det är väl inte dem som släppt tv klippen och ost listan?
Det var ju dom som ställde upp på intervjuer och annat shit. Dom kunde ju haft ett lite större hemlighetsmakeri. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2013-08-25, 03:53
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Det var ju dom som ställde upp på intervjuer och annat shit. Dom kunde ju haft ett lite större hemlighetsmakeri. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Men den informationen är ju inte lika stor som andra grejer som kommit ut från skivan
2013-08-25, 03:56
Medlem
floetoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Men den informationen är ju inte lika stor som andra grejer som kommit ut från skivan
Jorå fast det kanske inte märks, men enligt min mening så e det ju slarvigt av det stora R:et att släppa sådan information i ett sånt tidigt skede. Men det e ju min men din kanske e annorlunda, vad vette jag mannen! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2013-08-25, 09:30
Medlem
Dwades avatar
Rockstar har inte släppt någon info öht! Det är sony som har lyckats fucka up igen (jävla klantkukar).
Dom la upp en preload av spelet på psn och det var bara en tidsfråga innan en hacker bara grisade till det. Hur man kan vara så jävla dum är faktiskt obegripligt och jag hade länge funderat på att köpa ps4 men efter sony nu har varit helt pantade så börjar jag fundera.

Dock har dom nu tagit bort det från psn samt bett om ursäkt, vilket dock är lite sent nu.
2013-08-25, 09:57
Medlem
Rackkartygarns avatar
Okej jag förstår inte varför alla är så arga att det har läckt, bara kolla inte på videorna eller har jag fel?
2013-08-25, 10:06
Medlem
carlankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Okej jag förstår inte varför alla är så arga att det har läckt, bara kolla inte på videorna eller har jag fel?

Tycker det är roligt hur dom här smågrabbarna klickar på länkarna och sen sitter och gråter och skyller på andra för att dom är nyfikna.
2013-08-25, 10:09
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Precis! Fast jag rekommenderar verkligen att man tittar på dem. Ingen av dem avslöjar någonting om storyn och är helt grymma rakt igenom. COPS avsnittet var mer tillfredsställande och bättre än alla Traliers jag tidigare sätt, förutom de med gameplay.
2013-08-25, 10:11
Medlem
Dwades avatar
Fast nu är det ju så att folk spoilar helt utan någon varning utan skriver bara storyline-läckor hejvilt
2013-08-25, 10:12
Medlem
beerklunkers avatar
Lugna ner er nu pojkar, att folk länkar till typ reklamer och saker i spelet är inte hela världen.
Ni kommer ha kul ändå
Slut och sånt borde man däremot ge fan i att posta.
Men jag tycker att ni är lite väl överkänsliga.
Det var samma i game of thrones tråden.
Folk blev helt skogstokiga när allra minsta läckte ut.
Ni behöver inte trycka på länkarna.
Jag är övertygad om att jag kommer att tycka om spelet lika mycket oavsett om jag har sett en resturang-reklam eller inte.
Många av dom där klippen som länkades innan (jag antar att det är ifrån att man ser på tv i spelet) är ju fan som perfekta trailers.
Det är väl trailers ni vill ha?
Polis-filmen är som en PERFEKT trailer.
Senast redigerad av beerklunker 2013-08-25 kl. 10:26.
2013-08-25, 10:15
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Hajjar inte heller, hur gick det till?
Jag gör som många andra och skiter i den här tråden nu pga alla jävla idioter som spoilar
Citat:
Ursprungligen postat av rullatorn
Använd spoiler tagg bara så slipper jag klaga på dig. Jag anser detta som spoilers, det kanske finns det inte så många andra som håller med mig om det men kan du inte bara respektera det? Jag har redan blivit spoilad flertalet gånger i denna tråden, så även om informationen som du hittat inte innehåller några direkta spoilers från storylinen så är det fortfarande irriterande att läsa dessa inlägg. Jag kommer inte att skriva till dig något mer nu, så gör vad fan du vill men jag hoppas att du kan respektera min åsikt åtminstone.
Citat:
Ursprungligen postat av LasPenguinos
Vi vill själva se klippen på tv'n i spelet och uppleva det samtidigt som man upplever allt annat som inte redan läckt ut/blivit spoilat. Att man sedan ska strunta i det och behöva tänka, "äh, jag har ju sett/läst detta på fourumet innan release" för att någon som du ska skriva saker som det här utan spoilertag.
Bara för att man inte måste sätta spoilertag på nåt annat än storyspoilers så kan man väl vara förklok och tänka på om andra faktiskt vill uppleva saker som detta för första gången när man faktiskt upptäcker det själv.
Gå till spoiler tråden och stanna där.
Citat:
JAHAPP, det här var ju jävligt trist att det skulle bli på det här viset... hade ju hoppats på ett lite trevligare slut på resan. Riktigt trist att användare som Reggaeman skulle lämna denna tråd, pga att nåra apelsin skallar ska SPOILA skiten!!! Nähe, jag e redigt besviken på ärr rockstar games...
Alltså det e ju ba mindre än en månad kvar tills skiten släpps, jag kan inte fatta att rockstar inte bara kan hålla inne på den viktiga infon under den korta tid som är kvar tills skiten släpps.
Notera att jag personligen ser väldigt mycket fram emot spelet, men sådana här tabbar gör att man får djupa ärr som inombords enligt mig kommer sitta kvar en längre tid.

Äh, sluta grina nu pojkar. Jag har inte spoilat någonting. Spekulationer om hur kartan ser ut har redan funnits i den här tråden innan, jag fortsatte bara den spekulationen och kom med något nytt och långt mer spektakulärt. Kallar ni det jag skrev för spolier så är det ju långt värre saker som avslöjats tidigare och inte minst när ni tittat på trailers. När det gäller storyn har jag inte avslöjat någonting utan använt spoilertag. Filmerna jag la upp får ni ju skylla er själva om ni klickade på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in