2011-10-25, 22:28
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigm
Nää, isf GTA Vice med bättre grafik. San Andreas var så jävla drygt med alla gängområden som ständigt hamnade i krig, flickvänner, gå på gym?! onödigt stora omgivningen osv. Visst man tyckte det var häftigt i början och tänkte "wowwww så mycket det kommer finnas att göra" men man märkte ganska snabbt att det inte gjorde det. Vart bara massa onödigt spring och körande och jobbiga saker att göra innan man kunde ta sig vidare i spelet. Hade varit bättre om de satsade mer på grafiken, uppdragen än att göra spelet så stort som möjligt bara för att.
Fast jag fattar inte ett dugg vad folk hade så jävla problem med San andreas för att det var lite RPG aktigt med att man kunde gymma, fick bättre skills när man körde bil, cyklade och var tvungen att äta då och då och kunde bli fet. Jag tycker bara att det är ett plus, blir liksom som en liten paus i spelet att äta sig fet och kul att springa runt med ett fetto också för den delen.
2011-10-25, 22:35
Medlem
Bostadsbrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soscagon
Det kom två spel mellan 3 och IV
More or less expansionspack
2011-10-25, 22:38
Medlem
Quennevilles avatar
Jag hoppas på en remake av San Andreas med nya karaktärer och mer detaljerade och större städer som är mer geografiskt korrekt utplacerade, gärna med hela Bay Area inkluderat. Landsbygden kan bli sinnessjukt bra med ny och bättre grafik.

Annars hade det även varit kul med andra amerikanska städer som Boston eller Chicago. Washington däremot tycker jag känns ganska tråkigt...
2011-10-25, 22:39
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bostadsbrist
More or less expansionspack
Nej, . Gta Vice City och San Andreas. De två bästa till och med, med GTAIv gick det neråt lite i mina ögon.

San Fransisco hade väl nästan varit underbart eller? De där uppförsbackarna i stan, skulle varit underbart. Och spårvagnar osv.
2011-10-25, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
San Fransisco hade väl nästan varit underbart eller? De där uppförsbackarna i stan, skulle varit underbart. Och spårvagnar osv.
San Fierro. Har du verkligen spelat SA?
2011-10-25, 22:50
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattbussen

Tänkte precis samma sak! Finns ju till och med en Chinatown i San Andreas skildring av San Francisco för jösses!
2011-10-25, 22:51
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattbussen
Ja, fast kom på det efteråt att det troligtvis var med i ett spel
Sen en annan grej de borde lägga till är ett grymt läge där man kan se inifrån bilen när man kör som i bilspel, om ni fattar vad jag menar, vet inte riktigt vad man kallar det, förarview kanske?
2011-10-25, 22:53
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Ja, fast kom på det efteråt att det troligtvis var med i ett spel
Sen en annan grej de borde lägga till är ett grymt läge där man kan se inifrån bilen när man kör som i bilspel, om ni fattar vad jag menar, vet inte riktigt vad man kallar det, förarview kanske?
Cockpit view.
2011-10-25, 22:59
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
Cockpit view.
Så hette det ja!
Förresten någon som vet varför de inte har riktiga bilar ingame för? Visst de är baserade på riktiga bilar de flesta av dem, om inte alla. Men borde de inte kunna ha riktiga bilmärken i spelet? Det är ju bra reklam för bilmärkena eller och sen är det ju roligare att veta exakt vad det är för bil man kör
2011-10-25, 23:00
Medlem
Ninjors avatar
Ge mig:

Flera mindre städer.
En stor varierande miljö med mycket natur.
Fet hip-hop.
Gängrivalitet.
Gym där man kan biffa till gubben.
Massvis med klädbutiker.
Mycket olika saker att blåsa pengar på. (GTA IV, du är så överskattad!)
Bil/motorcykel/flyplans/båt-skolor.
Massvis med hus att köpa.
Humor.
Ett spel som skiljer sig så mycket som det bara går från GTA IV.
Spelglädje.

Äh, fuck it, ge mig en uppföljare på San Andreas!
2011-10-25, 23:04
Bannlyst
Skulle varit härligt om man kunde råna folk som det gick i 3an (bara ficktjuvar man kunde råna)
Sen mer variation på gubbarna och barn skulle vara härligt om det fanns med, skönt och puckla på nån skrikig liten unge
2011-10-25, 23:05
Medlem
Crackbacons avatar
Citat:
Så hette det ja!
Förresten någon som vet varför de inte har riktiga bilar ingame för? Visst de är baserade på riktiga bilar de flesta av dem, om inte alla. Men borde de inte kunna ha riktiga bilmärken i spelet? Det är ju bra reklam för bilmärkena eller och sen är det ju roligare att veta exakt vad det är för bil man kör
De vill förmodligen inte förknippas med spel som symboliserar överdrivet våld och kriminalitet. Dessutom används GTA ofta som syndabock för t.ex. skolskjutningar etc.

Skulle dock vara grymt att få sladda runt med en gammal Volvo 240 i GTA V.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in