Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-09, 16:23
  #1
Medlem
tja

har ett födelsemärke (det är pigmentprickar och inte sådan här levelfläck, det har jag ingen alls på kroppen) på ryggen typ vid skuldran och det stramar liksom lite och gjort så i några månader. Känns som att huden är jättetorr just där och det känns som att det rör sig, känns också som att området tappar känseln där lite ibland. Kan det vara något farligt? Borde jag kolla upp det? Har varit hos doktorn för att jag känt mig dålig och haft huvudvärk i ett halvår men tog blodprover o.s.v. och hon sa att det inte var något så litar på det men kanske syns det inte på blodprover om man fått någon sådan här skit? Borde ju göra det annars tycker jag det var märkligt att de inte ville undersöka vidare.

Det kliar inte, det gör inte ont.
__________________
Senast redigerad av hellsis666 2009-06-09 kl. 16:27.
Citera
2009-06-09, 21:34
  #2
Medlem
Du har hypokondri.
Citera
2009-06-09, 22:23
  #3
Medlem
några seriösa svar? har redan tid hos doktorn men ingen som haft hudcancer eller liknande? Hur känns det?

Det här svider mest och känns som att det kryper en stor larv innanför huden eller något tillsammans med "numbness" ibland.
Citera
2009-06-09, 22:47
  #4
Medlem
Du har hypokondri. Jag är seriös.
Citera
2009-06-09, 22:56
  #5
Medlem
varför skulle jag ha det helt plötsligt och vad baserar du det på?

Men bra då skiter jag i doktorn, och sen dör jag, står du ansvarig? Inte? Nehe, uttala dig då inte.
Citera
2009-06-09, 23:30
  #6
Medlem
kamrat Gruss avatar
har du prövat att applicera någon form av salva? eller kanske lite babytalk för din så högt aktade hy..
Citera
2009-06-09, 23:58
  #7
Medlem
Måste understryka att det inte känns på ytan huden, utan är "i" huden under ytskiktet liksom. Nu när jag känner där bak känns det knappt. Känselbortfall typ.
Citera
2009-06-10, 02:10
  #8
Medlem
Occultuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Du har hypokondri.


Jag röstar för det också
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback