2010-04-15, 19:54
Medlem
Evilone666s avatar
De senast avsnittet har redan visats idag, har sätt folk som har rösta på den, undrar dock när den kommer ut på piratebay?
Citera
2010-04-15, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilone666
De senast avsnittet har redan visats idag, har sätt folk som har rösta på den, undrar dock när den kommer ut på piratebay?

Kanske bara idioter som röstar utan att ha sett för just nu är det ca 16.00 därborta har jag gör mig
Citera
2010-04-15, 23:24
Medlem
0bbAs avatar
Vet nån om det senaste (E18) släppts på nån sida än?
Citera
2010-04-16, 12:53
Medlem
repts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0bbA
Vet nån om det senaste (E18) släppts på nån sida än?

Ja du var väl lite väl tidigt ute, men nu hittar du väl det iaf överallt.
Citera
2010-04-16, 18:04
Medlem
Evilone666s avatar
Tycker att borgmästarens son är lite skum, hon får såna damp ibland, även hans far verkar ganska aggresiv.

Av nån skum anledning så misstänkte jag sonen var nån varulv eller nåt.
Citera
2010-04-16, 19:24
Medlem
herpesvårtas avatar
Ja, jag har läst lite rykten om att ev.
skulle dyka upp i slutet av denna säsong/början på 2:a. För övrigt tycker jag det är lite extra intressant att Stefan börjat visa lite "onda" tendenser
Citera
2010-04-17, 13:46
Medlem
Evilone666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja, jag har läst lite rykten om att ev.
skulle dyka upp i slutet av denna säsong/början på 2:a. För övrigt tycker jag det är lite extra intressant att Stefan börjat visa lite "onda" tendenser

Trevligt.

Citera
2010-04-17, 15:08
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evilone666
Trevligt.

Citera
2010-04-22, 13:37
Medlem
0bbAs avatar
När tror ni E19 släpps? Går väl kl 21.00 idag i USA?
Citera
2010-04-22, 13:55
Medlem
Ari.Golds avatar
Det jag tycker alla dessa "tjej blir ihop med vampyr"-serier tappar lite är hur inhuman tjejen blir.

Hon vet ju om att vampyrerna dödar oskyldiga människor.
T.ex. vet hon att Damon har dödat flera bara den senaste tiden, han dödade tom. sin ex-killes syster.

Ändå gör de inget. Ändå låter de dem fortsätta, allt för att inte avslöja sin vampyrpojkvän.

Däri ligger det omänskliga; att skydda en eller flera de facto mördare för att få fortsätta vara med sin kille. Det är mycket märkligt (och antagligen jäkligt overkligt).
Citera
2010-04-22, 14:00
Medlem
0bbAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Det jag tycker alla dessa "tjej blir ihop med vampyr"-serier tappar lite är hur inhuman tjejen blir.

Hon vet ju om att vampyrerna dödar oskyldiga människor.
T.ex. vet hon att Damon har dödat flera bara den senaste tiden, han dödade tom. sin ex-killes syster.

Ändå gör de inget. Ändå låter de dem fortsätta, allt för att inte avslöja sin vampyrpojkvän.

Däri ligger det omänskliga; att skydda en eller flera de facto mördare för att få fortsätta vara med sin kille. Det är mycket märkligt (och antagligen jäkligt overkligt).
Stefan har väl inte dödat någon på länge? Eller har jag missat nått avsnitt? Sen så är väl inte Elina nått fan av Damon eller?
Citera
2010-04-22, 14:07
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0bbA
Stefan har väl inte dödat någon på länge? Eller har jag missat nått avsnitt? Sen så är väl inte Elina nått fan av Damon eller?

Nej, men Damon gör det med Elenas goda minne.
Skulle hon ha en uns av moral och rätt i kroppen så skulle hon ju berätta för allt och alla om honom, istället gullar hon vidare med Stefan medan Damon dödar vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in