2013-02-26, 21:52
Medlem
Tycker det hade varit roligare om Elena hade dött istället, snacka om att förstöra en huvudkaraktär. Syftar inte bara på senaste avsnittet utan i stort sätt alla sedan första säsongen. Det enda positiva var hon inte satt och tyckte synd om sig själv.

Sedan att Bonnie är så otroligt lättmanipulerad förstör lite också, det är roligare när hon har lite stake i sig.
Ja, jag är kritisk och tycker att den är säsongen är ganska dålig, men jag tittar med för Klaus. Han är den mer underhållande karaktären i den här säsongen!
Citera
2013-02-27, 01:15
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Och någon sa i tråden att det kommer en ny säsong.

Ja, det kommer att komma en säsong 5. Det är bekräftat av CW
Citera
2013-02-27, 01:18
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Jag förstår inte vissa människors gnäll över avsnitt 15. Det är klart att det är en "touchy feeling" i det avsnittet, när Elenas sista familjemedlem precis dött avsnittet innan. Det vore ju bara konstigt om hon går och dricker drinkar med alla i gänget på Mystic Grill och säger "yaaay!" och sen är allt som vanligt igen

Var det bara jag som kom ihåg Jeremys mening efter att Vicki dog? Han sa exakt samma sak som Elena gjorde nu - "It hurts, make it stop". Jag är verkligen ledsen över att Jeremy dog. Jag kom på att just det kunde hända några dagar innan själva avsnittet sändes, då man hade läst att någon skulle dö. Men jag ville verkligen inte ha rätt..
Senast redigerad av spLitpersonaLity 2013-02-27 kl. 01:41.
Citera
2013-02-27, 01:21
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeeMeNow
Förstår mig inte heller på gnället över avsnitt 15. Det är utan tvekan ett av de bästa avsnitten i hela serien. Det blev inte så mycket gnällignäll från Elena som annars utan hon vaknade upp till verkligheten rätt snabbt, tog sig ur förnekelsefasen och erkände för sig själv att han var död. Hon var emot Bonnies galna idé om att släppa lös den andra sidan bara för några personers skull. Tycker det är jättetråkigt att Jeremy fick försvinna så, han förtjänade att dö på ett bättre sätt, och jag hade velat se honom och Elena få ta farväl av varandra.
Att hennes känslor stängs av öppnar många nya dörrar för seriens vidareutveckling. Elda upp huset var en bra början, hon måste komma vidare. Det ska bli intressant att se henne bli en "bad girl" ett tag. Kanske kan ta fokus från det eviga triangeldramat mellan henne och bröderna.
Ska bli intressant att se vad det blir av Bonnie!

Skönt att se Stefan och Damon bli sams! Än en gång bevisat att blod är tjockare än vatten och det känns som att Stefan börjar släppa taget om henne.
Att Silas inte får en egen kropp utan kommer ta kroppar i besittning kan nog bli ganska spännande, kan han ta över vem som helst kommer det förmodligen leda till att alla kommer ställas mot varandra, för att man aldrig kan veta vem eller vart han är.

Ser fram emot fortsättningen på det här, äntligen börjar det hända lite!

^ This
Citera
2013-02-28, 07:31
Medlem
losdrivaren999s avatar
Jag läser ingenting. Jag tycker att det förstör Det är klart hon är ledsen när alla dött!
Det blir kul att se hur hon agerar nu när hon stängt av mänskligheten

Citat:
Ursprungligen postat av spLitpersonaLity
Jag förstår inte vissa människors gnäll över avsnitt 15. Det är klart att det är en "touchy feeling" i det avsnittet, när Elenas sista familjemedlem precis dött avsnittet innan. Det vore ju bara konstigt om hon går och dricker drinkar med alla i gänget på Mystic Grill och säger "yaaay!" och sen är allt som vanligt igen

Var det bara jag som kom ihåg Jeremys mening efter att Vicki dog? Han sa exakt samma sak som Elena gjorde nu - "It hurts, make it stop". Jag är verkligen ledsen över att Jeremy dog. Jag kom på att just det kunde hända några dagar innan själva avsnittet sändes, då man hade läst att någon skulle dö. Men jag ville verkligen inte ha rätt..
Citera
2013-03-01, 10:24
Medlem
losdrivaren999s avatar
Någon som vet varför serien helt plötsligt tar 2veckors uppehåll? Det har hänt under varje säsong
Citera
2013-03-01, 20:57
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losdrivaren999
Någon som vet varför serien helt plötsligt tar 2veckors uppehåll? Det har hänt under varje säsong

Det brukar vara så med dom flesta serier, antar att det kan vara för att det visas något annat på TV under den tiden som tar upp sändningstiderna eller för att det är sportlov nu (om dom har något liknande in USA) så skulle väll tittarsiffrorna droppa utav bara helvete.
Citera
2013-03-02, 00:31
Medlem
Hatar Delena..
Gief Stelena.
Citera
2013-03-09, 00:11
Medlem
O.O http://www.youtube.com/watch?v=Lotxsa8LvXQ
Citera
2013-03-12, 19:06
Medlem
Tror att de kommer hitta medicinen så alla som dött i serien kommer komma tillbaka och därav Jamie och alla vampyrerna blir levande igen
Citera
2013-03-15, 04:01
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spLitpersonaLity
^ This

Fine jag håller med det var ett av de bättre avsnitten I* det anseendet att det var extremt känsloladdat MEN det var 1. lite överdrivet 2. man märker att de speedar upp storyn något otroligt mkt och i och med det tycker jag personligt att bara ett super överdrivet jätte mega sorgligt avsnitt bara är fånigt och larvigt MEN å andra siden switchat hon switch är det på sekunden sååå jaa ok mhm eller? jaa vete fan. 3. Med silas BLEV det för mkt konstiga saker som händer (är han ens med i bok serien?) 3:1 En original är den starkaste vampyren någonsin äldst = starkast, Eller är nu silas den äldsta vampyren då han enligt wikiTVD är över 2000 år gammal? blir kaka på kaka... 3:2 de liksom bygger på serien bara för ATT. Ett torn kan inte byggas hur högt som helst till slut kommer det fall för det svajar FÖR mkt. För liten fast grund kan inte hålla hur mkt som helst....(sista meningen lät awesome i huvudet)

Senaset avsnitte Säsong04 episode16 OoooLAAAALLaaaA!
Citera
2013-03-15, 04:01
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johantoan2
Tror att de kommer hitta medicinen så alla som dött i serien kommer komma tillbaka och därav Jamie och alla vampyrerna blir levande igen

fast nej.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in