2013-02-22, 04:41
Medlem
colabulles avatar
Trailern på nästa avsnitt kan ju bara säga att sista scenen av trailern ÖNSKAR JAG ATT JAG SÅG LIVE!

Här är den ENJOY!
http://www.youtube.com/watch?v=B7WEF...y2XAdXNm_NPsyQ
Citera
2013-02-22, 07:32
Medlem
Tre ord för att beskriva nattens avsnitt: "meh", "blaha", "äsch".

Med tanke på hur det slutade så kan man väl hoppas att den delen av gänget kommer vara lite roligare i framtiden.
Citera
2013-02-22, 14:35
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullatorn
Tror att dagens avsnitt kommer bli jävligt "touchy feely" med mycket dramatiska scener med Elena som kommer grina i 40 min ungefär, ser inte fram emot det överhuvudtaget faktiskt. Hoppas att jag har fel och det blir ett action packat avsnitt igen utan att allt ska handla om Elena...
Fyfan du hade inte kunnat gissa mer rätt.. Du behöver inte se detta avsnittet.
Citera
2013-02-22, 20:39
Medlem
colabulles avatar
Vad tror ni om nästa avsnitt då? eller För den delen vad tror ni om kommande avsnitt?
Och någon sa i tråden att det kommer en ny säsong OM det kommer en ny säsong tror jag det blir svårt för Klaus (Joseph Morgan) att spela in TVD samtidigt som The originals går antingen kommer han "dö" i denna säsong eller försvinna/fly/bli human etc så detta lär ju bli hans sista säsong han är med i troligast, men man vet ju aldrig de kan ju twista till serien ännu en gång...

Vad tror ni om silas då? på http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Season_Four står Shane som hans skådespelare DET skulle ju förstöra serien ganska grovt att ha samma snubbe som två olika karaktärer d de troligen är helt olika som personer, eller? (Elea är ju en dubbelganger så där måste de ju ha samma skådespelare)
Citera
2013-02-22, 20:41
Medlem
colabulles avatar
[quote=colabulle]Trailern på nästa avsnitt kan ju bara säga att sista scenen av trailern ÖNSKAR JAG ATT JAG SÅG LIVE!

Här är den ENJOY!
"re postar" för förra länken var FEL här är den rätta http://www.youtube.com/watch?v=exq8c...y2XAdXNm_NPsyQ
Citera
2013-02-23, 11:23
Medlem
losdrivaren999s avatar
Men serien måste bli vriden och konstig för få historien att gå framåt. Och om du menar vriden så skulle aldrig någon ny karaktär kunna kommit fram som inte varit med tidigare
Vi måste få nya vinklar+nya karaktärer så serien inte blir blir en såpa

Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Jaa joo vet det med, MEN ändå! de filmar oxå att hennes blod droppar ned på silas.
Nej och då blir ju serien bara ännu mera konstig och till vriden.....
Citera
2013-02-25, 06:53
Medlem
Diggassons avatar
Förstår mig verkligen inte på gnället över avsnitt 15.
Citera
2013-02-25, 09:05
Medlem
Stryks avatar
Såg precis trailern för nästa avsnitt av Vampire Diaries på 6'an och det är en låt som rullar i bakgrunden som jag försöker hitta. Det är en tjej som sjunger en hyfsat tung "elektro-låt". Har vänt upp och ner på tv6-play men kan inte hitta trailern. Någon som vet vilken låt jag menar?
Citera
2013-02-25, 12:44
Medlem
Låten du letar efter är: Garbage - Control

Förstår mig inte heller på gnället över avsnitt 15. Det är utan tvekan ett av de bästa avsnitten i hela serien. Det blev inte så mycket gnällignäll från Elena som annars utan hon vaknade upp till verkligheten rätt snabbt, tog sig ur förnekelsefasen och erkände för sig själv att han var död. Hon var emot Bonnies galna idé om att släppa lös den andra sidan bara för några personers skull. Tycker det är jättetråkigt att Jeremy fick försvinna så, han förtjänade att dö på ett bättre sätt, och jag hade velat se honom och Elena få ta farväl av varandra.
Att hennes känslor stängs av öppnar många nya dörrar för seriens vidareutveckling. Elda upp huset var en bra början, hon måste komma vidare. Det ska bli intressant att se henne bli en "bad girl" ett tag. Kanske kan ta fokus från det eviga triangeldramat mellan henne och bröderna.
Ska bli intressant att se vad det blir av Bonnie!

Skönt att se Stefan och Damon bli sams! Än en gång bevisat att blod är tjockare än vatten och det känns som att Stefan börjar släppa taget om henne.
Att Silas inte får en egen kropp utan kommer ta kroppar i besittning kan nog bli ganska spännande, kan han ta över vem som helst kommer det förmodligen leda till att alla kommer ställas mot varandra, för att man aldrig kan veta vem eller vart han är.

Ser fram emot fortsättningen på det här, äntligen börjar det hända lite!
Senast redigerad av SeeMeNow 2013-02-25 kl. 13:09.
Citera
2013-02-25, 15:55
Medlem
Stryks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeeMeNow
Låten du letar efter är: Garbage - Control

Nope. Den var det inte. Fler förslag?
Citera
2013-02-25, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stryk
Nope. Den var det inte. Fler förslag?

Sorry, my bad. Antog direkt att det var senaste trailern.. Letat lite men den officiella promon för kommande avsnitt på 6:an är inte samma som kanalens promo, för i den var det ingen musik..
Citera
2013-02-26, 07:40
Medlem
losdrivaren999s avatar
Jag tror att silas kan byta skepbad hur han vill. Och lura alla med att vara olika personer så alla får ett helsike att vara trovärdiga
Det blir en skön vändning på serien!
Men om klaus blir människa så lär hela hans linje bli människor också! Då lär hela serien sluta...

Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Vad tror ni om nästa avsnitt då? eller För den delen vad tror ni om kommande avsnitt?
Och någon sa i tråden att det kommer en ny säsong OM det kommer en ny säsong tror jag det blir svårt för Klaus (Joseph Morgan) att spela in TVD samtidigt som The originals går antingen kommer han "dö" i denna säsong eller försvinna/fly/bli human etc så detta lär ju bli hans sista säsong han är med i troligast, men man vet ju aldrig de kan ju twista till serien ännu en gång...

Vad tror ni om silas då? på http://vampirediaries.wikia.com/wiki/Season_Four står Shane som hans skådespelare DET skulle ju förstöra serien ganska grovt att ha samma snubbe som två olika karaktärer d de troligen är helt olika som personer, eller? (Elea är ju en dubbelganger så där måste de ju ha samma skådespelare)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in