Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Detta kommer att gå med hjälp av Rebekah, hon kan på något sätt hålla Kol och sedan låta Jeremy köra den vita eken genom hans hjärta. Inte speciellt ologiskt eller avancerat, sådana team work-kills har förekommit förr i serien. Angående din teori om att skjuta Stålmannen med kryptonit som kulspets, det hände faktiskt i ett Smallville-avsnitt då en kille hade en sniper med kryptonitkulor i, han dödade nästan Clark.
Ooo nice hade ingen aning om det ens hade blivit tänk på i någon stålmannen version,
Mn till OnT Joo vost är det möjligt men kol kör ju solo runt och rebekah är med stefan och hon hatar ju att bli "daggerd" Sant att hon tvekade på att köra dagern i kol då hon kunde, men vist varför skulle det inte kunna bli gjort? Dock väntar jag på att min favorit ursprungs vampyren elijah ska återkomma! He's the man! Elegant klädd värnar om allas välmående samt han äcklas över allt ont han har och de andra gjort rebekah var ju påväg åt samma håll men efter att hon blev daggerd är hon samma syniska bitch igen tyvärr...
Citat:
Ursprungligen postat av rullatorn
Är det bara jag som tycker att det vore ett STORT misstag att döda Kol? Han verkar vara den ända med en hjärna i serien atm!? Tror inte att de kommer att lyckas, möjligen att Klaus lyckas sätta en dagger i honom igen. Kol har ju white oak staken så är han smart gömmer han den någonstans så ingen kan använda den mot honom.
EDIT: Btw promon till nästa episod ser bra ut:
http://www.youtube.com/watch?v=kj5LV3rxH04
Nej sant han verkar ju vara den enda som tänker på vad som "kan" hända och inte vad han vill ska hända
Resten vill ju bara ha botemedlet och inget annat, men är ju oxå allas bitch han gör ju som alla de äldre säger åt honnom så han lär ju kunna kuka till det, ska kolla trailer nu.