Citat:
Ursprungligen postat av sekia
Borde finnas en "Let me flashback that for you" bara för extra dryghet.
Tillverka en egen om du kan?
Ledsen för OT..
Dessutom tycker jag mer illa om tjejen men lika illa om båda två, hatar sådana svaga ryggradslösa ursäkter till män som inte kan stå emot en brud.
Har några polare som jag ser skulle kunna göra exakt samma sak som Tim, särskilt en av dom, han är helt fucked av sin brud, gör allt hon säger till honom att göra, han blir dumpad typ några gånger per vecka/månad, bl.a om han inte ringer henne innan 23.00, varje kväll. Då ska det även pratas i 1h+ om vad han har gjort för fel.
Han får absolut inte röka brass, han äääälskar att röka brass, för då dumpar hon honom och kommer berätta allt för sin morsa (
Som är snut, dom här är alltså 19-22år gamla..
), men bruden är själv alkis och ringer honom snorfull allehanda dagar i veckan.
Jag bli så jävla less på min polare, både därför att jag själv känner mig lite sviken då vi var jävligt tighta polare förut, alltså någon månad sen, men nu träffar han varken mig eller någon annan, för han vågar inte ifall vi gör något dumt medans han är med oss, T.ex tänder en spliff, då kan tjejen få reda på det och hon skulle aldrig tro på att han inte rökte, då kommer hon dumpa honom, han kommer sitta gråtandes och skicka låååååååååånga sms i flera timmar tills hon benådar honom dagen efter, känner ni igen mönstret..?
Men jag är också less över att han inte kan säga ifrån, svaga jävel, om jag hade märkt att jag tappade alla mina polare, blev förbjuden att göra dom sakerna jag gillar mest och ständigt blir nedtryckt psykiskt, då hade jag fan spöat tjejen då hon hade förstört mitt liv, förstår mig inte på killar som bara tar all den skiten som nån svag jävla looser, folk skrattar ju.
Varför skulle någon ens välja en alkad, några år yngre tjej, som inte ens gått ut IV, framför alla ens hobbys/intressen, polare och ett lyckligt liv?
Jag fattar verkligen inte..
Den här bruden är dessutom så blyg att hon och min "polare" inte kan prata när det är någon annan än dom där, om jag träffar dom 2 tillsammans så pratar jag och min polare lite förstrött om vädret och sånt, blandat med många pinsamma tystnader, ludret går bara och stirrar ner i marken och rodnar om man kollar henne i ögonen.
Men när man läser hennes sms till polaren så är dom i exakt samma stil som TL's och min polares är exakt likadana som TV's.
Hehe råkade släppa ut lite steam angående min polare, men i framtiden kan man väl hänvisa till det här inlägget då hans brud tvingat honom att mörda nån!
EDIT:
Ja vafan, glömde ju helt bort!
Vad tycker ni jag ska göra för att få ut honom ur det där, han mår verkligen piss av den där "relationen", jag försöker få honom att fatta att det inte är normalt i en bra relation att bli dumpad för att man inte ringer innan 23.00 varje kväll, att det inte är normalt att säga upp kamratskapen med alla sina tightaste polare, att det inte är normalt att ge upp alla sina fritidsintressen medans tjejen får behålla alla sina, som det där med berusningsvanor..
vad ska jag säga för att få honom att snappa ur det?
Han blir bara arg/inåtvänd när man för deras skeva relation på tal, så det är inte så effektivt, misstänker dessutom att hon har satt någon sorts begränsning gällande vad han får prata/göra med oss polare, för han umgås massor med hennes närmaste kompisar (som han hatar hehe), men aldrig med oss polare han känt i 5-10år.