Citat:
Ursprungligen postat av vonHammersmark
Och innan den tv-serien hade ingen "förintelse" ägt rum, bara vanliga krigsbrott.. men sen bestämde sig judarna för att göra business av det och en jävla massa miljoner fler judar gasades ihjäl och blev tvålar och lampskärmar..
Och nej, så länge man inte får vara källkritisk utan att klassas som judemördare så köper inte jag "förintelsen", inte i judarnas version iaf..
Om du menar serien "Holocaust" från 1978(79)?, så är du ute och reser. "Förintelsen" hade ägt rum innan också, tanke på de rättegångerna efter krigslutet inte enbart nurnberg 1948. Det finns filmer innan serien också som tar upp det.
Men sedan kan jag vara överens, om att många fick upp ögonen tack vare serien. En av dem var jag, jag korsförhörde min morfar. utan någon större resultat, utom han var onykter eller prata i sömnen.
Men tack vara det , så är
jag bevisad att det hände. Det kan aldrig någon ta ifrån mig.
Sedan finns det säkert skröner i dessa historier typ lampskärmar, tvål med mera. Men så har de alltid varit , eller?
En del säger det är konspiration från judarna eller segermakterna. Bland annat rysserna skulle hitta på alltihop.
Om det var ryssarna, varför beväpnade de arabländerna så att de anföll Israel 1948? Varför "reviderade" de inte historien i Sovjets anti-zionistiska period?
Hur har konspirationen kunnat hållas igång över generationer? Hur lyckades ryssarna styra myndigheterna i USA, England, Polen, Grekland, Jugoslavien, Italien, Frankrike, Holland, Belgien, Norge, Danmark, Sverige?
Var finns dokumentationen för denna konspiratoriska organisation?
Hur lyckades man få in alla dokument i arkiven som matchar dokument på andra sidan efter järnridåns kollaps?
Hur lyckades man få överenstämmelse av dokumenten med utsagor vittnes hade gjort?? med mera... man kan hålla på i det oändliga.