2026-09-13, 18:20
Avstängd
Det var visst inte on topic i den tråden så jag citerar inlägget här istället

Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Axel och Cissi?

Pratar vi om Cissi som alltså publicerade de skärmdumpar där Axel spelar gangster och snackar om att han har försökt bli en bättre människa de senaste 10 åren, för att därefter skrida över till hur han vill att den psykiskt sköra kvinnan skall suga av honom?

Samma Axel som senare kom att anklagas för just våldtäkt av nämnda kvinna, och som Cissi anklagade för våldtäkt inför hundratusentals följare?

Dessa två samarbetar alltså numera? Och deras scoop är tänkta att publiceras på en sida som ska ägna sig åt "Veckans förövare" -- "artiklar om män som begått brott, de brott de anklagas eller dömts för och konsekvenserna för deras offer"?

Låter lite som Dumpen? Hatar inte Axel Dumpen och deras metoder? Utöver det så låter det exakt som Axel och hans sexuella äventyr på Gullmars som Cissi hängde ut honom för?

"Om kvinnor. Av kvinnor. För kvinnor."

God, help me!

Åtminstone får vi bekräftat att Axel är en liten jävla bitch, men det visste jag ju å andra sidan redan efter ett par vändor på Gullmars och Vega där han ringt snuten istället för att komma ut och prata.

Det här får anses som ett totalt förfall även bland dessa karaktärslösa små fittor. För tre månader sedan lät det så här från Axel gällande Cissi. Antar att pengar inte luktar? Jag kan respektera det. Cash is king!

När får vi se Cissis humorpodd med Fredrik Virtanen?

Vad har någon av micro113's alla personligheter hon skyller ifrån sig på att säga om detta!? Maken till uttråkad jävla kärring har jag fan aldrig stött på. Snart får vi återberättat för oss om hur Chrippa Kräfta tillfredställer sin donna sexuellt, och hur man "verkligen kan unna dem det"!

Sån jävla sjuk ålderskris ändå. Min egna farmor ägnade sig åt att samla foton från släkten och skapa fotoalbum. Men antar att detta är en hobby som alla andra också.
Citera
2026-09-13, 18:27
Medlem
banjoduells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
Två (eller tre) rätt så rättshaveriastiska narcissister har hittat varandra, Cissi och Axel:

(FB) Skvaller om Joakim "Jockiboi" Lundell (f.d. Berg)
Det är ju det här som är så stört med Cissi. Cissi har anklagat Axel för sexuella övergrepp; inte på henne men på en annan kvinna. Hon har efterlyst andra kvinnor med liknande erfarenhet. Nu står hon och gullar med Axel. Så alternativen är två. Antingen så har hon anklagat honom utan att tro/tycka att det egentligen handlade om sexuella övergrepp utan bara vill smutskasta honom. Eller så tror/tycker hon att han begått sexuella övergrepp men skiter i det eftersom hon nu inte har något att tjäna på det längre. Oavsett vad det är så går det mot vad hon sagt att hon står för.

Så hycklaren/mytomanen Cissi fortsätter att gå från klarhet till klarhet.
Citera
2026-09-16, 00:02
Avstängd
Cissi hotar "Motvikt" med stämning och personlig konkurs.

https://imgur.com/a/JL6pSWJ

Men din jävla tönt, du får tycka precis vad du vill om mig, men är du så desperat i att skydda din bro Jockiboi att du är drar ur röven att jag driver nån slags tråd om honom pả Flashback?

Till skillnad från dig tar jag hand om min familj och har inte tid att sitta och skriva på Flashback, skriver enbart i mitt eget namn på mitt eget konto.

Ska jag stämma dig civilrättsligt för förtal? Kommer sätta dig i personlig konkurs, är det värt det?
Jag har råd och tid.

Citera
2026-09-16, 03:46
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glchstzngvrfhrn
Cissi hotar "Motvikt" med stämning och personlig konkurs.

https://imgur.com/a/JL6pSWJ

Men din jävla tönt, du får tycka precis vad du vill om mig, men är du så desperat i att skydda din bro Jockiboi att du är drar ur röven att jag driver nån slags tråd om honom pả Flashback?

Till skillnad från dig tar jag hand om min familj och har inte tid att sitta och skriva på Flashback, skriver enbart i mitt eget namn på mitt eget konto.

Ska jag stämma dig civilrättsligt för förtal? Kommer sätta dig i personlig konkurs, är det värt det?
Jag har råd och tid.

Var postade hon det där?
Citera
2026-09-16, 06:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Var postade hon det där?
Privat facebook messenger chatt som både Motvikt och Anjo postat på.sina kanaler
Citera
2026-09-16, 07:06
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Inte för att vilja 1.06a men folk som förnekar att de skriver på Flashback "för att de inte har tid" samtidigt som de har tid att bråka med folk som påstår det i civilmål skriver definitivt på Flashback.

Äh Cissi hade chansen att bli något, allt hon blev var en haverist på nätet.

Glöm henne.
Citera
2026-09-16, 15:47
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Inte för att vilja 1.06a men folk som förnekar att de skriver på Flashback "för att de inte har tid" samtidigt som de har tid att bråka med folk som påstår det i civilmål skriver definitivt på Flashback.

Äh Cissi hade chansen att bli något, allt hon blev var en haverist på nätet.

Glöm henne.
Tänk ändå graden av brist på principer och karaktär som krävs för att glatt ta emot förnedringen att numera samarbeta med med en person man själv anklagat för våldtäkt på en psykiskt sjuk brud inför hundratusentals Instagram-följare.

Rätt svårt, inte sant?

Lägg därutöver till att den för våldtäkt utpekade personen i sin tur, i sin podd Haveristerna uttryckte, att "han inte tror på Cissi Wallin" (apropå Virtanen-fallet).

Men tja, vem vet, de kommer kanske att lösa många kvinnofrågor tillsammans ...

Citera
2026-09-16, 15:58
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Tänk ändå graden av brist på principer och karaktär som krävs för att glatt ta emot förnedringen att numera samarbeta med med en person man själv anklagat för våldtäkt på en psykiskt sjuk brud inför hundratusentals Instagram-följare.

Rätt svårt, inte sant?

Lägg därutöver till att den för våldtäkt utpekade personen i sin tur, i sin podd Haveristerna uttryckte, att "han inte tror på Cissi Wallin" (apropå Virtanen-fallet).

Men tja, vem vet, de kommer kanske att lösa många kvinnofrågor tillsammans ...

Det jag inte fattar är att har man så mycket cash som Cissi påstår sig ha, gå en körskola. Ta dykcert. Res. Bestig Mount Everest.

Men i h-lvete. Det är onlinebråk med folk som anklagar sin morsa för att ha våldtagit dem som lockar.

Det är någonting som inte är riktigt funkis i det huvudet imo.
Citera
2026-09-16, 16:17
Medlem
NoTruces avatar
Förr eller senare kommer någon att göra en Tonya Harding på CW, så många människor vars shitlist hon står på. Kanske dags för henne att komma till Gullmars och reda ut saker medan tid är?
Citera
2026-09-16, 17:39
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Förr eller senare kommer någon att göra en Tonya Harding på CW, så många människor vars shitlist hon står på. Kanske dags för henne att komma till Gullmars och reda ut saker medan tid är?
Det funkar inte så, hon skulle bara bli golad till snuten av Axel. Han är inte intresserad av att konfrontera meningsmotståndare och dylikt, han vill mest göra content på deras bekostnad för att därefter slingra sig ur all form av ansvar.

Mvh
Been there done that
Citera
2026-09-16, 18:49
Avslutad
Cissi skryter på instagram om att ha skickat säkerhetsbiffar på någon som hotat henne och familjen
https://imgur.com/a/M2hLDIn

Satte en av mina säkerhetssnubbar pả en störig tönt som trodde han kunde hota mig. Nu kommer han pissa på sig istället.
Hobby: lägga pengar på att hitta män som tror dom kan skrämma kvinnor till tvstnad och skrämma lite mer.

*

Klart jag skrämmer tillbaka! Jag är polack (+ nån emoji)

*

Jamen jag är ju som jag är (perfekt galen) så en gång satte jag en biff på att följa efter en tönt som hotat mig och min familj. I en vecka satt han utanför töntens port, följde efter när tönten gick till affärn osv

Kan varmt rekommendera om man har lite pengar över.
Citera
2026-09-16, 19:40
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lent-eel
Cissi skryter på instagram om att ha skickat säkerhetsbiffar på någon som hotat henne och familjen
https://imgur.com/a/M2hLDIn

Satte en av mina säkerhetssnubbar pả en störig tönt som trodde han kunde hota mig. Nu kommer han pissa på sig istället.
Hobby: lägga pengar på att hitta män som tror dom kan skrämma kvinnor till tvstnad och skrämma lite mer.

*

Klart jag skrämmer tillbaka! Jag är polack (+ nån emoji)

*

Jamen jag är ju som jag är (perfekt galen) så en gång satte jag en biff på att följa efter en tönt som hotat mig och min familj. I en vecka satt han utanför töntens port, följde efter när tönten gick till affärn osv

Kan varmt rekommendera om man har lite pengar över.

Ok så hon är helt beroende av mäns våldskapital och sin mans pengar.

Det där är brottsligt på en nivå som handlar om år i fängelse om något händer.

Hon är verkligen jättehäftig. Som en trettonåring ortenbrud.

Glöm henne.
Senast redigerad av DittMuppHelvete 2026-09-16 kl. 19:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in