Citat:
Ursprungligen postat av
banjoduell
Jag skulle säga att den där åsikten är att jämföra med alla män som tittar åt ett annat håll när någon man begår övergrepp. Cissi har gjort extremt mycket vidriga saker genom åren vilket drabbat främst kvinnor. Hon har själv berättat om hur hon slagit en kille, varit gränslös mot barn för att komma åt deras pappa, gjort 5 (FEM!!!) orosanmälningar (varav åtminstone en har varit mot någon hon haft konflikt med), outat en kvinna på Twitter som levt under hot, delat material som den utsatta kvinnan bett henne inte göra etc etc. Hon är gränslös och bryr sig inte om andra och hon har ljugit mer gånger än någon kan räkna.
Man kan hata Jockiboi (eller vad fan han heter) och gilla att han åker dit men när man blundar för allt skit Cissi gjort är man ju likadan själv.
Och ”vettiga åsikter”??? Alla åsikter Cissi har har hon ju haft rakt motsatta åsikter mot vid tillfälle. Hon har inte åsikter. Hon har temporära positioner.
Jojo exakt, om du kollar på folket som hittat hit från haveristnästet i YT-forat så är det principlösa människor som har principlösa människor som publik som inte bryr sig så mycket om ifall de lämnar ledsna människor efter sig.
Det är en viss sorts människor, företrädesvis inom vänstersfären som dras till den där sortens häxjakter och drev.
Hennes konflikt med LD borde granskas närmre, det hela bottnade i att hon flörtat med den brorsan Blomberg först, dvs hon hittade den svagaste killen i gruppen och ställde sig in hos innan hon fick napp med Linus. Det är iaf vad jag hörde.
Apropå psykopater som ligger med folk precis innan de ska gifta sig menar jag.