2026-05-23, 21:53
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Håller med!

Fega män här ser jag.

Varför tål ni inte kvinnor som pratar? Direkt ska det skrivas om penetration.

Män är helt värdelösa 😂

Cissi gör det hon är bäst på - skapar debatt och får fega män att skita på sig. Syns tydligt här.
Citera
2026-05-23, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Fega män här ser jag.

Varför tål ni inte kvinnor som pratar? Direkt ska det skrivas om penetration.

Män är helt värdelösa 😂

Cissi gör det hon är bäst på - skapar debatt och får fega män att skita på sig. Syns tydligt här.

Nä ingen bryr sig om henne egentligen, hon är som magmysmicke som person.
Citera
2026-05-23, 22:03
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Nä ingen bryr sig om henne egentligen, hon är som magmysmicke som person.

Du skriver ju här.
Citera
2026-05-23, 22:04
Avslutad
Citat:
Du skriver ju här.

Ja precis. Hon är en tokig kärring på nätet man kan skratta åt.

Som Herkko.
Citera
2026-05-23, 22:08
Avslutad
Citat:
Du skriver ju här.
Hon är inte bra bara för att hon för stunden valt ut ditt parasociala favorithatobjekt

De som råkat värst ut för Cissi undantaget Virtanen är kvinnor som hon haft samarbete med. Bloggbevakningskärringen är livrädd för Cissi.

Sluta vara ett cp-troll.
Citera
2026-05-23, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Hon är inte bra bara för att hon för stunden valt ut ditt parasociala favorithatobjekt

De som råkat värst ut för Cissi undantaget Virtanen är kvinnor som hon hsft samarbete med. Bloggbevakningskärringen är livrädd för Cissi.

Sluta vara ett cp-troll.

Hon checkar allt på psykopatlistan tbh. Varför är hon inte i MSM mer? Var hon svår att jobba med eller något?

Citera
2026-05-24, 08:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Vet inte ordagrant vad hon skrev men Camilla gjprde ett inlägg där hon berättade om hållhaken Cissi hade på henne och att hon inte skulle skriva om henne mer.

Ok en hållhake alltså.

Det finns en speciell plats i helvetet för kvinnor som hittar på att de blivit våldtagna.

Över tid ser man vilka de är på hur de beter sig socialt.
Citera
2026-05-24, 11:09
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idolurban99
https://ibb.co/Fb0XgzvH

Fniss. Ironin.
Jag har aldrig varit något större fan av Cissi Wallin tidigare — men nu? Jag fucking avgudar henne. Hon är smart, rapp och har vettiga åsikter. Dessutom känns det som att hon inte är särskilt rädd för att bli cancelerad, eftersom hon har mycket att falla tillbaka på oavsett.

Hur hon nu vevar mot Jockiboi är helt ovärderligt. Ni som är intresserade borde verkligen ta en titt i Jocke-tråden. Det kommer fram mer och mer tokigheter, och vissa saker är så pass allvarliga att de hade kunnat få verkliga konsekvenser för honom.

Jocke is going dooooown!
Citera
2026-05-24, 12:59
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag har aldrig varit något större fan av Cissi Wallin tidigare — men nu? Jag fucking avgudar henne. Hon är smart, rapp och har vettiga åsikter. Dessutom känns det som att hon inte är särskilt rädd för att bli cancelerad, eftersom hon har mycket att falla tillbaka på oavsett.

Hur hon nu vevar mot Jockiboi är helt ovärderligt. Ni som är intresserade borde verkligen ta en titt i Jocke-tråden. Det kommer fram mer och mer tokigheter, och vissa saker är så pass allvarliga att de hade kunnat få verkliga konsekvenser för honom.

Jocke is going dooooown!
Vad är det för vettiga åsikter hon har? Att Jocke är ett fucktard? Verkligen en imponerande insikt.
Citera
2026-05-24, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan

Jocke is going dooooown!

Hon är redan cancelerad och det är det hon är så förbannad på. Det är sååå orättvist. Bara för att hon är kvinna.. Hade hon varit man hade hon blivit geniförklarad, enligt henne själv då.

Hon testar lite olika saker att dreva mot. Just Jocke får hon mycket uppmärksamhet ifrån så då kör hon all-in på det.
Citera
2026-05-24, 18:32
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Ok en hållhake alltså.

Det finns en speciell plats i helvetet för kvinnor som hittar på att de blivit våldtagna.

Över tid ser man vilka de är på hur de beter sig socialt.

Så som jockiboi hittade på att han blev våldtagen?
Citera
2026-05-24, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Så som jockiboi hittade på att han blev våldtagen?

Det är märkligt det där, när Jockiboi säger att hans morsa våldtog honom ifrågasätter alla, SVT granskar.

När CW säger att Virre munknullat henne tog alla för givet att ingen rök utan eld.

Sverige är nog inte så jämlikt ändå.

Men det som är gemensamt för dem är att de är beredda att säga vad som helst och gå över lik för uppmärksamhet.

År ut och år in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in