2023-03-31, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Hon har ju laddat upp flera klipp på sin Instagram där hon sjunger. Men det var innan hon ändrade sitt konto så det finns inte kvar

Har du sparat några sång-klipp och kan ladda upp nånstans?
Citera
2023-03-31, 22:50
Medlem
0Z8Ss avatar
Har hon helt och hållet bytt inriktning? Tittar på instagram nu finns det inga spår av den spjutspäts-metoofeminist hon gjorde sig känd som. Därtill har henne följare sjunkit från 100k till 89 i skrivande stund.

Med det sagt tror jag inte på detta. Om hon öht skall ha en chans mot yngre talanger, samt en karriär som inte missfärgas av henne förflutna, måste hon lyckas göra musik av överjordisk världsklass de kommande tre albumen. Typ som om Beatles, Michael Jackson och 73 andra från Rollings Stones lista av de mest eminenta musikerna genom tiderna, fick ett barn.
Senast redigerad av 0Z8S 2023-03-31 kl. 22:57.
Citera
2023-04-01, 01:20
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikpwb
Well dom kanske inte skulle ha gjort intrång i hennes privatliv (som har noll med nånting o göra) från första början. Det var det programmet fälldes för
Fälldes, med nöd och näppe, lika många röstade mot som för. Och de friades på alla andra punkter.
Samtidigt var Granskningsnämnden splittrad i frågan.

– Tre ville fria och tre ville fälla. Ordföranden använde sin utslagsröst till att fälla, så det är ett väldigt ovanligt beslut, säger Ulf Johansson och fortsätter:

– De som ville fria menade att Cissi Wallin själv har gått ut med de uppgifter vi publicerade, medan de som ville fälla tycker att det inte spelar någon roll för vår publicering.
https://www.svt.se/kultur/ug-falls-for-metoo-program

Har inte CW gjort större intrång i FVs privatliv? Eller räknas det inte eftersom allt hon sa ändå bara var bluff och båg?

Det UG gjorde var tydligen att ta med uppgifter från förundersökningen
Enligt nämnden var de känsliga uppgifter från Cissi Wallins polisanmälan och den nedlagda förundersökningen som togs upp i programmet inte motiverade av allmänintresset, skriver de i beslutet.

– Vi frias på alla andra punkter, som saklighet och opartiskhet, men fälls för intrång i Cissi Wallins privatliv, säger Ulf Johansson, ansvarig utgivare för Uppdrag Granskning, till Kulturnyheterna.
Citera
2023-04-01, 17:19
Medlem
Cissis instagramkonto har tappat nästan 10,000 följare sedan hon började lajva popstjärna. Som jag alltid har trott så består de flesta av hennes följare av psyksjuka vårdbiträden i avfolkningsorter och folk som bara är där för att se lite drama och bevittna den tågkrasch till offentlig person som hon är. Så nu när hon rebrandat sig själv med Daddys pengar ännu en gång så pallar folk inte se ändlösa uppdateringar från hennes fåfängeprojekt och droppar av. Synd att hon målat in sig själv i ett hört genom att svära att hon är färdig med hätska debatter och utspel då det var det som gav henne så många följare.

Cissi verkar väldigt medveten om detta dessutom eftersom hon med gråten i halsen påpekar att hennes "räckvidd" faktiskt har ökat trots att folk flyr som råttor på ett skepp.

Jag dristar mig till att gissa att hon snart kommer ha ett panikmöte med någon pr-person som kommer råda henne att gå i klinch med någon igen och göra kontot privat för att återfå lite följare. Kom ihåg var ni hörde det först!

Kul också att skitblaskan Nöjesguiden verkar vara helt till salu och att Daddy uppenbart har kunnat köpa sponsrade intervjuer och artiklar två gånger de senaste månaderna. Hur fan kan de se sig själva i spegeln som journalister längre?
Citera
2023-04-01, 17:29
Citat:
Ursprungligen postat av DenMagiskaTaurtan
Cissis instagramkonto har tappat nästan 10,000 följare sedan hon började lajva popstjärna. Som jag alltid har trott så består de flesta av hennes följare av psyksjuka vårdbiträden i avfolkningsorter och folk som bara är där för att se lite drama och bevittna den tågkrasch till offentlig person som hon är. Så nu när hon rebrandat sig själv med Daddys pengar ännu en gång så pallar folk inte se ändlösa uppdateringar från hennes fåfängeprojekt och droppar av. Synd att hon målat in sig själv i ett hört genom att svära att hon är färdig med hätska debatter och utspel då det var det som gav henne så många följare.

Cissi verkar väldigt medveten om detta dessutom eftersom hon med gråten i halsen påpekar att hennes "räckvidd" faktiskt har ökat trots att folk flyr som råttor på ett skepp.

Jag dristar mig till att gissa att hon snart kommer ha ett panikmöte med någon pr-person som kommer råda henne att gå i klinch med någon igen och göra kontot privat för att återfå lite följare. Kom ihåg var ni hörde det först!

Kul också att skitblaskan Nöjesguiden verkar vara helt till salu och att Daddy uppenbart har kunnat köpa sponsrade intervjuer och artiklar två gånger de senaste månaderna. Hur fan kan de se sig själva i spegeln som journalister längre?

Why you heff to be mad? It's only game.

Hon kommer pissa dig i nyllet resten av sitt liv och du gillar det så mycket att du läser NG. Enjoy. Nektar kallar fetishisterna det.
Citera
2023-04-01, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Why you heff to be mad? It's only game.

Hon kommer pissa dig i nyllet resten av sitt liv och du gillar det så mycket att du läser NG. Enjoy. Nektar kallar fetishisterna det.

Alltså, no offence men du verkar rätt tjatig och dum i huvet
Citera
2023-04-01, 17:48
Citat:
Alltså, no offence men du verkar rätt tjatig och dum i huvet

Börja inte gråta nu. Det var en fin uppsats om CW du skrev. Viktig.

edit: hon är yummy hennes nya jag eller hur? Undrar hur många timmar hon gör på gymmet för att hålla sig sådär smal? Vilket gym tycker du är bäst?
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-01 kl. 17:55.
Citera
2023-04-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Börja inte gråta nu. Det var en fin uppsats om CW du skrev. Viktig.

edit: hon är yummy hennes nya jag eller hur? Undrar hur många timmar hon gör på gymmet för att hålla sig sådär smal? Vilket gym tycker du är bäst?

Lilla gumman, du jobbar så hårt med det här. Du kanske borde söka jobb på Nöjesguiden?
Citera
2023-04-01, 18:34
Citat:
Lilla gumman, du jobbar så hårt med det här. Du kanske borde söka jobb på Nöjesguiden?

Hon försöker bli en bättre människa och leva sitt liv. Det kan hända den bästa av oss.

edit: hon är söt eller hur? Haha tänk att heta Fredrik och aldrig kunna skryta om att man porkat med henne. Sånt är skoj för oss normala att tänka på.
Senast redigerad av NewRomancers 2023-04-01 kl. 18:37.
Citera
2023-04-02, 11:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

Hon har ju helt bytt målgrupp nu så det droppar nog av en del psykfallsfeminister. Men det kan mycket väl tillkomma helt nya följare. Det som krävs är nog att Daddy Blomberg mutar TV4 eller liknande så att Cissi kommer med i något "folkkärt" TV-program med sin musik.

Men hon brukar ganska snabbt tröttna på alla projekt efter ett tag, vi får se hur det går den här gången.
Jag hade kunnat rädda henne, med det kärleksfulla riset.
Citera
2023-04-02, 22:53
Är Cissi naken under den vita genomskinliga kjolen på videon Fragile, 2.01 och 2.16 in i videon. Inte väl men HON vill att vi ska tro det
Citera
2023-04-08, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johmar81
Ibland önskar man att dagarna kunde flyta på snabbare - speciellt när man väntar på nästa singel av Cissi Wallin, då känns timmarna som dagar och dagarna som eviga.

Har nya singeln släppts ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in