Citat:
Ursprungligen postat av
DenMagiskaTaurtan
Cissis instagramkonto har tappat nästan 10,000 följare sedan hon började lajva popstjärna. Som jag alltid har trott så består de flesta av hennes följare av psyksjuka vårdbiträden i avfolkningsorter och folk som bara är där för att se lite drama och bevittna den tågkrasch till offentlig person som hon är. Så nu när hon rebrandat sig själv med Daddys pengar ännu en gång så pallar folk inte se ändlösa uppdateringar från hennes fåfängeprojekt och droppar av. Synd att hon målat in sig själv i ett hört genom att svära att hon är färdig med hätska debatter och utspel då det var det som gav henne så många följare.
Cissi verkar väldigt medveten om detta dessutom eftersom hon med gråten i halsen påpekar att hennes "räckvidd" faktiskt har ökat trots att folk flyr som råttor på ett skepp.
Jag dristar mig till att gissa att hon snart kommer ha ett panikmöte med någon pr-person som kommer råda henne att gå i klinch med någon igen och göra kontot privat för att återfå lite följare. Kom ihåg var ni hörde det först!
Kul också att skitblaskan Nöjesguiden verkar vara helt till salu och att Daddy uppenbart har kunnat köpa sponsrade intervjuer och artiklar två gånger de senaste månaderna. Hur fan kan de se sig själva i spegeln som journalister längre?
Hon har ju helt bytt målgrupp nu så det droppar nog av en del psykfallsfeminister. Men det kan mycket väl tillkomma helt nya följare. Det som krävs är nog att Daddy Blomberg mutar TV4 eller liknande så att Cissi kommer med i något "folkkärt" TV-program med sin musik.
Men hon brukar ganska snabbt tröttna på alla projekt efter ett tag, vi får se hur det går den här gången.
Jag hade kunnat rädda henne, med det kärleksfulla riset.