2023-03-30, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Sorry om du är stött i kanten men kuken måste ha sitt

Hon är läcker som in i bängen, inte sant?
Kuken får väl inte mer öht för att man skriver nåt snusk på fb😂

Cissi är f.ö. inte min typ🙄
Citera
2023-03-30, 07:12
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Kuken får väl inte mer öht för att man skriver nåt snusk på fb😂

Cissi är f.ö. inte min typ🙄

Men är du bög. OK att hon är gift.

Hon slösade bort 15 år av sitt liv på att leka folkrörelsefeminist hon har nog mycket att ta igen. Linux får nog hålla koll på det där. De är värsta hedonisterna på Södermalm har jag hört.
Citera
2023-03-30, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Men är du bög. OK att hon är gift.

Hon slösade bort 15 år av sitt liv på att leka folkrörelsefeminist hon har nog mycket att ta igen. Linux får nog hålla koll på det där. De är värsta hedonisterna på Södermalm har jag hört.
Haha nej jag är inte bög. Jag är tjej😌

Ja, känns som hon gjort värsta helomvändningen nu… inser väl att det inte är så kul att vara rabiat adhd-feminazi
Citera
2023-03-30, 08:27
Citat:
Haha nej jag är inte bög. Jag är tjej😌

Ja, känns som hon gjort värsta helomvändningen nu… inser väl att det inte är så kul att vara rabiat adhd-feminazi

Nä. Det var oerhört insiktsfullt för en rabiat adhd-feminazi. Vi hejjar på CW att hon ska komma till fler insikter. Meanwhile så är det OK pop och hon har kul med smink, man får ge henne en chans att vara som vilken tjej som helst med. Eller?
Citera
2023-03-30, 08:32
Medlem
Citat:
Nä. Det var oerhört insiktsfullt för en rabiat adhd-feminazi. Vi hejjar på CW att hon ska komma till fler insikter. Meanwhile så är det OK pop och hon har kul med smink, man får ge henne en chans att vara som vilken tjej som helst med. Eller?
Definitivt! Däremot lyser hennes narcissism igenom tycker jag. Som att allt hon gör, vare sig det är skådespeleri, feminism eller musik, är fantastiskt. Låten är okej och hade hon ställt upp i melodifestivalen hade det nog gått hyfsat.
Men hon har nog mkt att ta igen, känns som det blir svårt att tvätta bort surfittsstämpeln? Och vem vågar ens ha sexuella fantasier om henne när man tydligen kan bli anmäld för våldtäkt bara genom att vara lite småkåt på henne? Men kanske det som är spännande? Vad vet jag😌
Citera
2023-03-30, 08:37
Citat:
Definitivt! Däremot lyser hennes narcissism igenom tycker jag. Som att allt hon gör, vare sig det är skådespeleri, feminism eller musik, är fantastiskt. Låten är okej och hade hon ställt upp i melodifestivalen hade det nog gått hyfsat.
Men hon har nog mkt att ta igen, känns som det blir svårt att tvätta bort surfittsstämpeln? Och vem vågar ens ha sexuella fantasier om henne när man tydligen kan bli anmäld för våldtäkt bara genom att vara lite småkåt på henne? Men kanske det som är spännande? Vad vet jag😌

Om du bara visste var killar försöker stoppa sin snase någonstans skulle du bli förvånad. Jag ser fram mot att CW lär känna män för de totala apor de är och acceptera detta. Hon kräver för mycket och vid 40 vet hon nog det.

Hon får lära sig Linux nu det är honom hon är gift med.
Citera
2023-03-30, 08:54
Medlem
Citat:
Om du bara visste var killar försöker stoppa sin snase någonstans skulle du bli förvånad. Jag ser fram mot att CW lär känna män för de totala apor de är och acceptera detta. Hon kräver för mycket och vid 40 vet hon nog det.

Hon får lära sig Linux nu det är honom hon är gift med.
Haha, tro mig, ingenting gör mig förvånad när det kommer till män❤️
Citera
2023-03-30, 09:00
Citat:
Haha, tro mig, ingenting gör mig förvånad när det kommer till män❤️

Fast ändå, om du ser tillbaka på tiotalet, de brudar som började påstå att en kuk är bara en stor klitoris är nog pundigast? Det är på nivån att svälja satsen för att ens kille lurat i en att man får större pattar.

Inget fel på säd eller diss mot kukar eller någon alls men så psykotisk var hon inte att hon fick för sig sånt offentligt på Instagram så jag ger henne en svag 3:a i sexualkunskap eller något ändå?
Citera
2023-03-30, 09:02
Medlem
Vem fan bryr sig om den här kärringen 😂 hon är väl ihop med en rik snubbe vad jag fått för mig, hon behöver inte jobba mer än på honom 🤣 så hon kan chilla och skriva en o annan krönika som sidekick till något typiskt kreativt sidoverksamhet som alla snurriga kvinnor skaffar, författarskap eller måla tavlor 😝
Citera
2023-03-30, 09:31
Medlem
Citat:
Fast ändå, om du ser tillbaka på tiotalet, de brudar som började påstå att en kuk är bara en stor klitoris är nog pundigast? Det är på nivån att svälja satsen för att ens kille lurat i en att man får större pattar.

Inget fel på säd eller diss mot kukar eller någon alls men så psykotisk var hon inte att hon fick för sig sånt offentligt på Instagram så jag ger henne en svag 3:a i sexualkunskap eller något ändå?
Haha eehm hänger inte med helt i ditt resonemang här men ok😂
Nejmen, vem gillar inte kuk? Klart CW också uppskattar det🙏
Citera
2023-03-30, 09:37
Citat:

Det var något om transor som lämnade toasitsen uppfälld på dass hon reagerade på f-n hon störde sig på mycket men just i det höll jag med henne, tro f-n att det dök upp helt cyberskadade folk av okänt kön och började snacka om att deras rövhål var egentligen fittor och deras kukar egentligen klitoris.

Jag skojar inte.
Citera
2023-03-30, 09:39
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:

Bra att du är en klok liten dam, det hedrar dig

Cissi tycker jättemycket om sex och det är där jag kommer in i bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in