Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-04, 21:56
  #1
Medlem
SandbergBoiis avatar
Har tjejen på msn och chattar varje dag me henne, Tråkigt nog är det alltid jag som startar konversationerna och jag börjar bli orolig, Som hon inte vill snacka me mig... Alltså jag vet inte om hon gillar mig, Vågar inte riktigt fråga henne är rädd för diss! Kan ni hjälpa mig?
2009-06-04, 22:00
  #2
Medlem


Om du inte vågar fråga din tjej om hon gillar dig, är du fan inte mogen för en relation heller.
2009-06-04, 22:01
  #3
Medlem
Är i en liknande situation och förstår dig helt. Är jättesvårt att bara fråga rakt ut så där. Hur väl känner ni varandra? Träffas ni på jobb/skola/annat? Har ni några gemensamma vänner/kontakter?
2009-06-04, 22:10
  #4
Medlem
EineHerrenkatzes avatar
Hon lämnar dig för att du stavar helt åt helvete. Jag har full förståelse för hennes beslut.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än såhär, du verkar bo för långt bort för att mina telepatiska förmågår skall nå fram.

Men om du skriver lite mer så går det kanske lättare.
2009-06-04, 22:35
  #5
Medlem
SandbergBoiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EineHerrenkatze
Hon lämnar dig för att du stavar helt åt helvete. Jag har full förståelse för hennes beslut.

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än såhär, du verkar bo för långt bort för att mina telepatiska förmågår skall nå fram.

Men om du skriver lite mer så går det kanske lättare.



Alltså håll käften alla geeks!!!!


Ni förstår inte min situation, Jag är desperat.. Alltså vi har typ samma kompisar o allt..
2009-06-04, 22:36
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SandbergBoii
Alltså håll käften alla geeks!!!!


Ni förstår inte min situation, Jag är desperat.. Alltså jag är fan 14 år
Vi kunde inte ha gissat.

Stick och lek nu.
2009-06-04, 22:37
  #7
Medlem
Rubriksättande och förmåga att läsa regler. Lär dig, det kommer att hjälpa dig i livet.
2009-06-04, 22:42
  #8
Medlem
EineHerrenkatzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SandbergBoii
Alltså håll käften alla geeks!!!!


Ni förstår inte min situation, Jag är desperat.. Alltså vi har typ samma kompisar o allt..

HAHAHAHA

Visst förstår jag din situation. Du är fjorton år på ett forum med 18års gräns. Du har inte lärt dig något i skolan och stavar således som en tattare och sist men inte minst så vill din flickvän kanske göra slut och du riskerar att mista flera kompisar på kuppen. Tough life.

Men du måste förstå att ingen kan hjälpa dig på ett effektivt sätt utan mer advekvat information om fallet i fråga.
2009-06-04, 22:44
  #9
Medlem
EineHerrenkatzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faust-FTW
Vi kunde inte ha gissat.

Stick och lek nu.

Det blev ju iallafall helt plötsligt så mycket enklare att banna honom.
2009-06-04, 22:48
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EineHerrenkatze
Det blev ju iallafall helt plötsligt så mycket enklare att banna honom.
Det känns inte som att en ban räcker.

Jag kan se honom framför mig. Jag vill åsamka någon form av smärta.

Grr jag hatar fjortispojkar.
2009-06-04, 22:52
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faust-FTW
Det känns inte som att en ban räcker.

Jag kan se honom framför mig. Jag vill åsamka någon form av smärta.

Grr jag hatar fjortispojkar.



Nej fjortispojkar är söta!

finns väll inge bättre än IQ-befriade fjortispojkar?
2009-06-04, 22:55
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lostalongtheway
Nej fjortispojkar är söta!

finns väll inge bättre än IQ-befriade fjortispojkar?
"Ååååh titta på mitt hår det står åt alla håll ja e så cool ja snusar röka är fö fjortisar fniss ja får ala tjejerNa för ja e så snygg (men ja har aldri tenkt på att de kanske e fjortishoror ba)"

GRR och så är de så kaxiga.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback