Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-04, 16:35
  #1
Medlem
nerdinsides avatar
Hej flashbackare!

Jag har en Chrysler Voyager 1994 som jag måste bli av med. Provat annonsera ut den i tre månader på blocket och ingen verkar vilja köpa en sådan bil idag. Problemet är att jag har skaffat mig en annan bil och måste bli av med den här snarast möjligt. Skrotning finns inte på kartan.

Bilen är skattad och besiktad och går bra, men är lite rostig i ena bakre skärmkanten. Kan man kanske sälja den till en bilhandlare? Vad kan dom isåfall tänkas ge? Köper dom en så gammal bil?

Behöver hjälp att bli av med den! Mina idéer är slut!

EDIT: Det är är ingen annonsering om ni nu trodde det, bara frågor om idéer att bli av med den.
Citera
2009-06-04, 16:50
  #2
Moderator
rotadents avatar
Vill inte ens "vi köper alla bilar, gamla som nya, defekt inget hinder"-grabbarna ha den? De kanske inte är så roliga att ha och göra med i och för sig.
Citera
2009-06-04, 16:52
  #3
Medlem
Harald.Nyborgs avatar
Sänk priset..
Citera
2009-06-04, 16:55
  #4
Medlem
Kanske prova i Recycle your stuff? Finns garanterat nån som vill ha den
Citera
2009-06-04, 17:04
  #5
Medlem
Hur mycket försöker du sälja den för?
Citera
2009-06-04, 17:21
  #6
Medlem
TeEsErs avatar
En 15 år gammal Voyager bör rimligen vara något av det kallaste som finns på bilmarknaden. Rost, kass framvagn och underdimensionerad växellåda är inget som lockar. Den nyare modellen som kom -96 går att köpa för under 10.000 kr.

Jag tror skroten är enda utvägen.

/T
Citera
2009-06-04, 18:00
  #7
Medlem
Kläppskogs avatar
Allt går att sälja till rätt pris. Du kanske är lite för dyr?
Citera
2009-06-04, 18:01
  #8
Medlem
Apelsinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdinside
Hej flashbackare!

Jag har en Chrysler Voyager 1994 som jag måste bli av med. Provat annonsera ut den i tre månader på blocket och ingen verkar vilja köpa en sådan bil idag. Problemet är att jag har skaffat mig en annan bil och måste bli av med den här snarast möjligt. Skrotning finns inte på kartan.

Bilen är skattad och besiktad och går bra, men är lite rostig i ena bakre skärmkanten. Kan man kanske sälja den till en bilhandlare? Vad kan dom isåfall tänkas ge? Köper dom en så gammal bil?

Behöver hjälp att bli av med den! Mina idéer är slut!

EDIT: Det är är ingen annonsering om ni nu trodde det, bara frågor om idéer att bli av med den.

Get real, bilen är inte värd ett skit, det fullkomligt dräller med såna under 10 000 (finns även väldigt många under 5000) på blocket. Skrota skiten och slipp jobbet med annonser/försäljning.
Citera
2009-06-04, 18:01
  #9
Medlem
rebbans avatar
Det ena är nog tyvärr bara att istort sätt skänka bort den.
Dom är iskalla på marknaden nu för tiden.
Citera
2009-06-04, 18:04
  #10
Medlem
zepofans avatar
Vart? Tja, åt vilket håll ligger närmsta skrot?
Citera
2009-06-04, 18:37
  #11
Medlem
TurboQuattros avatar
Precis en sådan som jag är på jakt efter.
Citera
2009-06-04, 18:41
  #12
Medlem
hesons avatar
Måste bara piggybacka en fråga:
Hur stor är den bak om man kastar ut storlarna? Det är längden jag är ute efter, funderar på om man får plats med en madrass på 2,10m. (kanske inte ens får plats i en grand voyager)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback